Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

Jeg er glad Mina trakk seg. Hun viser at musikk ikke trenger å være den eneste drømmen man kan ha. I dette tilfellet så var det valget mellom studier og musikken. Regner med drømmen om å være utdannet sto høyere enn musikken.

Hun vet jo nå hvor langt hun kan komme i musikkens verden. Tror ikke dette er det siste vi får høre fra henne, men håper virkelig at hun blir signet, fremfor å melde seg på ett slikt program igjen. Hun har allerede bevist at hun står stødig i musikken. Hun er oppdaget. Står nok på flere lister der folk vil ha henne. 

Hun kan godt fortsette å legge ut video på YouTube 😁👍

Anonymkode: a1e70...fb4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nesten hver eneste sesong av sånne sangkonkurranser, har en som har gått til finalerunder som trekker seg pga studier. De må jo klare å tenke gjennom hva de skal gjøre hvis de når så langt før de melder seg på! Akkurat Mina synes jeg det var innmari synd trakk seg, for hun har en helt unik stemme som jeg er helt bergtatt av, og jeg hadde gledet meg til å høre mer fra henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Er Mina gutt, som lever som jente ?? 

Veldig grov i ansiktet, mørk stemme, og ganglag som en mann.....

Anonymkode: cf351...7d1

Det spiller vel virkelig ingen trille? Jeg aner ikke jeg altså, og så lenge hun ikke sier selv hun er født gutt, så antar jeg hun er født jente. Ikke alle jenter er fulle av feminine trekk heller. Og uansett så spiller det ingen trille, hun er en flott jente med en helt fantastisk sangstemme, og en formidlingsevne som er helt suveren. Og det er det viktigste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo de som har maskuline trekk. Kjenner en. Hun har maskuline trekk og er også litt tom boy. Noen få har spurt "er du mann?" Makan!

Mina var den ENESTE jeg heiet på, og tror hun kunne vunnet. Er så få som skiller seg ut. Mange høres helt like ut og mange velger kjedelige poplåter. Sanger jeg aldri har hørt. Så er ikke kjempe engasjert..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det bare jeg som synes det er fryktelig kjedlig i år? Bare saaaaaakte sanger som synges med skjelvende stemmer og masse grining fra mentorene. Jeg hører ikke det de hører tydeligvis. Jeg savner litt tempo og energi. Og ikke ulende kattestemmer som gauler balader. 

Anonymkode: e0cf1...56b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå heier jeg på Endre (rapperen) han skiller seg ut og velger ikke bare kjedelige sanger som alle andre. Ryker han, så er jeg ferdig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de har jo bra stemmer. Men jeg skjønner ikke hvorfor de skal skjelve og føle så hinsides mye når de står og drar balladene ut i det uendelige. Kan de ikke finne noe som kan engasjere litt. Jeg ramler rett og slett ut når det blir sånn. Lite underholdende. Dommerne er jo over seg av begeistring. Virker som jo mer de skjelver og uler, jo bedre er det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Håper det blir bedre når Morten og Martin sine deltagere skal synge neste fredag.

Tviler. Morten elsker jo uling og skjelving mer enn noen andre har jeg inntrykk av. Jo mer parringsyk katte de høres ut, jo bedre er det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's A Mans World, nei vet ikke helt. Ble litt for svakt for meg og for lite trøkk.

Flaks Endre gikk videre.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange år har dette gått? Det er som en reprise. Ikke noe nytt

Og hvor ble det av de som vant? Har de gjort det stort? 

Anonymkode: 39c5f...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke når dommerne bare skryter og skryter. Alle er jo såå bra...

Synes flere synger surt, eller at det rett og slett er møka kjedelig. Er lite troverdig når dommerne aldri gir noe som helst konstruktiv kritikk som kan bidra til at deltagerne vokser.

Anonymkode: 6dda1...5bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kjedelig. Gir opp snart. Ser på kun pga Endre

1. Uansett hvordan de synger, så får de jo skryt og de er bare SÅ gode. Synger de veldig surt, så kan de noen ganger si "Men det gjør jo ingenting 😊" Hva skjedde med konstruktiv kritikk? Kanskje hjelpe de litt fram? Kanskje de hører noe annet enn meg. Vet ikke. Blir mye dulling og kos. Alle er sååå flinke 😊 Lene ELSKER jo såre grine sanger

2. De velger så kjedelig sanger og gjør gode sanger kjedelige. Snoooork.... noen få leverer, men det er få. Men hva med å variere låtvalg bittelitt?? Ikke gå for kjedelige sanger og ballader hele tiden? Gå ut av komforsonen og gjør noe annet. Jeg ser liksom ikke særlig fremgang da 

De synger fint (for all del) men det holder ikke. Du må skille deg ut, ha det lille ekstra og ha the IT faktor, noe få av de har. De som vinner The Voice, hvordan karrierer vil de få? :klo: Ser for meg de turnerer litt rundt i Norge på kulturhus, i bakgårder og sånn. Thats it. De som vinner norske sangkonkurranser blir borte og hører ikke noe mer fra de. Steffi tror jeg kan komme langt og kanskje vinne. Dommerene elsker henne.

Jeg har det bare på i bakgrunnen og klarer ikke helt å bry meg. Til tider er det dørgende kjedelig  😪 Forrige sesong var kjedelig også... Norge er et lite land, kanskje kutte ut disse sangkonkurransene? Føler jeg ser på et karaoke show. Er begrenset på hvor mange talenter vi har. Norske talenter er krise dårlig..

Ikke mye aktivitet i tråden her, så sikkert mange som ikke gadd å se på mer. Det er jo dritt kjedelig!!

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, smalls skrev:

Fortsatt kjedelig. Gir opp snart. Ser på kun pga Endre

1. Uansett hvordan de synger, så får de jo skryt og de er bare SÅ gode. Synger de veldig surt, så kan de noen ganger si "Men det gjør jo ingenting 😊" Hva skjedde med konstruktiv kritikk? Kanskje hjelpe de litt fram? Kanskje de hører noe annet enn meg. Vet ikke. Blir mye dulling og kos. Alle er sååå flinke 😊 Lene ELSKER jo såre grine sanger

2. De velger så kjedelig sanger og gjør gode sanger kjedelige. Snoooork.... noen få leverer, men det er få. Men hva med å variere låtvalg bittelitt?? Ikke gå for kjedelige sanger og ballader hele tiden? Gå ut av komforsonen og gjør noe annet. Jeg ser liksom ikke særlig fremgang da 

De synger fint (for all del) men det holder ikke. Du må skille deg ut, ha det lille ekstra og ha the IT faktor, noe få av de har. De som vinner The Voice, hvordan karrierer vil de få? :klo: Ser for meg de turnerer litt rundt i Norge på kulturhus, i bakgårder og sånn. Thats it. De som vinner norske sangkonkurranser blir borte og hører ikke noe mer fra de.

Jeg har det bare på i bakgrunnen og klarer ikke helt å bry meg. Til tider er det dørgende kjedelig  😪 Forrige sesong var kjedelig også... Norge er et lite land, kanskje kutte ut disse sangkonkurransene? Er begrenset på hvor mange talenter vi har det. Norske talenter er krise dårlig..

Å jeg er så enig! Det er stort sett bare sakte uling i ulike varianter i år. Dessverre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gutten som gikk videre på Morten sitt lag var jo grisekjedelig!! Snork!

Synd Hana ikke gikk videre.. Syns det var dørgende kjedelig i dag.. Og så dårlige låtvalg da, makan 🙄 Syns det er mye bedre med knockout og duell rundene, syns de fleste høres så mye bedre ut da🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet Sindre og Hanna skulle gå videre fra Morten sitt lag. 

Dette var skuffende!

Anonymkode: bc348...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sitronmelis skrev:

Han gutten som gikk videre på Morten sitt lag var jo grisekjedelig!! Snork!

Synd Hana ikke gikk videre.. Syns det var dørgende kjedelig i dag.. Og så dårlige låtvalg da, makan 🙄 Syns det er mye bedre med knockout og duell rundene, syns de fleste høres så mye bedre ut da🤷🏻‍♀️

Hvem da? Han blonde? Synes alle er kjedelige :Gjesp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...