Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Jolanda skrev:

Hvorfor stjal ingen Marta, selv om det virket som de ville? Har de brukt opp stjelingen sin allerede?

Lurer på det sjæl. Ga jo hu jenta ganske høye forventninger da, der de sitter og halveis sipper og skryter av hu, så er det ingen som stjeler a 🤦

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var dårlig av folka til Lene... 🙈

Anonymkode: b6155...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor ingen stjal Anniken?! :hakeslepp: Er lagene til mentorene fulle, eller var de bare døve akkurat der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Ingen som har utmerket seg noe skikkelig i denne sesongen. Men jeg synes Mina er utrolig flink!

Anonymkode: e182a...dd3

Endre har virkelig utmerka seg! Han er jaggu rå. Spent på å se mer av han og glad for at han gikk videre. Jeg hører sjeldent på rap, kan finne på å høre på Eminem noen ganger. Endre kan sakene sine.

Anonymkode: 088dc...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg er ulykkelig forelska i Endre etter gårsdagens opptreden😭 Han er helt utrolig flink, og ikke mindre enn en tier fra topp til tå😍

Anonymkode: d07c2...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forresten vet hvorfor de ikke kunne stjele Marta? Er jo spesielt at Yosef hadde sååå lyst til å ha henne på laget, men så stjeler han henne ikke.. 

Anonymkode: 088dc...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som forresten vet hvorfor de ikke kunne stjele Marta? Er jo spesielt at Yosef hadde sååå lyst til å ha henne på laget, men så stjeler han henne ikke.. 

Anonymkode: 088dc...d3a

Ja, synes det der var rart...

Anonymkode: 991b6...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel brukt opp muligheten for stjeling da.. Lene har iallfall stjelt en fyr, og de har vel bare èn mulighet til det?

Anonymkode: 6b852...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jolanda skrev:

Så de kan bare stjele én hver? 

Jeg tror det. Har ikke hørt de har sagt noe om hvor mange i alle fall. Husker heller ikke noe om dette fra de tidligere sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
På 22.2.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Er Mina gutt, som lever som jente ?? 

Veldig grov i ansiktet, mørk stemme, og ganglag som en mann.....

Anonymkode: cf351...7d1

Hva i huleste har det å si? Mennesket har en formidling og en stemme som er helt eksepsjonell! 

Våkn opp, vi er i 2019. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/10545090/

Lurer på om hun vet at hun hadde vunnet... 

Anonymkode: 6191c...06f

Det virket som det ble litt for overveldende for henne med all den oppmerksomheten. Hun skjønte sikkert ikke hvor god hun var i forkant. 

Anonymkode: 5fa29...632

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virket som det ble litt for overveldende for henne med all den oppmerksomheten. Hun skjønte sikkert ikke hvor god hun var i forkant. 

Anonymkode: 5fa29...632

Synd, for hun er virkelig helt fantastisk og har en unik stemme. Er virkelig lei meg for at hun trakk seg, hadde gledet meg til årets sesong for å følge med henne. 

Anonymkode: 6191c...06f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd, for hun er virkelig helt fantastisk og har en unik stemme. Er virkelig lei meg for at hun trakk seg, hadde gledet meg til årets sesong for å følge med henne. 

Anonymkode: 6191c...06f

Jepp. Satt å funderte på om det er grunn for å følge med på programmet nå. Kom ikke på så mange som skiller seg ut. 

Anonymkode: c0be2...d4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glad Mia trakk seg, så slipper hun å bli borte i mengden av voce deltakere, man aldri hører noe mer fra...

Anonymkode: 2bd88...4cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mange flinke der jeg.. Jeg er vel den eneste som er glad for at hun trakk seg 🤣 Ble for spesielt for meg.. Som på samme måte som med han Øystein på fjorårets idol.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina trekker seg?!? *Måpe* Hun ser og hører vi mer til senere. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at noen hiver seg over henne.

Nå heier jeg på Maria, Oskar, Nora og Endre. Endre blir plukket opp av noen, helt sikkert! Jeg kan ikke mye om det han driver med, men jeg gjenkjenner et talent når jeg ser det. 

Men hva Sebastian gjør i konkurransen fremdeles, det skjønner jeg ikke... Hva med Trona eller hun som røk ut helt sist fra stolen..?

Anonymkode: c993f...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 17.54, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/10545090/

Lurer på om hun vet at hun hadde vunnet... 

Anonymkode: 6191c...06f

Hun var min favoritt, husker ingen andre deltakere (bare som én grå masse), så nå gidder jeg ikke følge med mer. :)

Anonymkode: 991b6...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...