Gå til innhold

The Voice Norge - 2019


Lexie Grey

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal de konkurrere etterhvert? Synge duetter mot hverandre? Har så  lyst til å høre henne synge igjen.

Anonymkode: af652...6cd

Ja, alle som har gått videre med en mentor skal synge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, når de viser det klippet av hun som kommer i morgen som skal synge "Mother" av Ina Wroldsen, setter det seg noe i hele kroppen min som gjør at jeg får lyst til å gråte. For en utrolig nydelig og sårbar stemme og versjon,  mye finere enn originalen! Ja, det tør jeg å si selv om vi bare har hørt noen sekunder. Originalen er helt flat i forhold, ble ordentlig skuffet da jeg hørte den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Moondance skrev:

Åh, når de viser det klippet av hun som kommer i morgen som skal synge "Mother" av Ina Wroldsen, setter det seg noe i hele kroppen min som gjør at jeg får lyst til å gråte. For en utrolig nydelig og sårbar stemme og versjon,  mye finere enn originalen! Ja, det tør jeg å si selv om vi bare har hørt noen sekunder. Originalen er helt flat i forhold, ble ordentlig skuffet da jeg hørte den.

Gleder meg så vanvittig til å høre! Endelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Gleder meg så vanvittig til å høre! Endelig! 

Ja, det har blitt vist et lydklipp som låter akkurat som henne fra episode 2 uten at det kom, det er snart 3 uker siden! Så ja, endelig, har ventet i 3 uker på å høre henne :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dommerene hatt på seg de samme klærne i ørten episoder nå?  Det må jo være et eneste langt show på 13 timer!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvorfor har dommerene hatt på seg de samme klærne i ørten episoder nå?  Det må jo være et eneste langt show på 13 timer!!

Sikkert for at det ikke skal være så tydelig når det er klippet og limt fra auditionene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick
2 hours ago, Frøken.stille said:

Sikkert for at det ikke skal være så tydelig når det er klippet og limt fra auditionene. 

Men det er jo ganske tydelig hvordan de legger opp programmene. Spesielt i audition-rundene, blir alltid den første som blir vist i hvert program med videre. De som det er videosnutter av, som ikke er filmet på scenen, blir gjerne ikke med videre. De som er høye på seg selv blir ofte heller ikke med videre. De som er mer ydmyke med tanke på egne ambisjoner blir gjerne med videre. Den siste de viser før sendingen tar slutt må være med videre, for at man skal få lyst til å se neste program også. +++

Endret av Mrs. Random Nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sitronmelis skrev:

Gleder meg så vanvittig til å høre! Endelig! 

Hun var ikke så flink. Flink, ja, men, ikke sånn veldig. 

Anonymkode: c0be2...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke så godt hun som sang mother... ble litt standard. Heier fremdeles på Mina Lund.

Anonymkode: 77aeb...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går dommerne i de samme klærne hver episode?

Anonymkode: fe013...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går dommerne i de samme klærne hver episode?

Anonymkode: fe013...63f

Fordi TV-programmene klippes og limes sammen uavhengig av når opptakene ble gjort. Da hadde det sett rart ut om dommerne «skiftet» klær flere ganger i løpet av den timen vi ser på TV. Altså, ingenting av det vi ser har noe med rekkefølgen auditionene faktisk skjer i, det klippes og limes på tvers for å lage best mulig underholdning for TV.

Anonymkode: 991b6...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner de med sånn duet/battle? Er ikke auditionene ferdig snart?

Anonymkode: 088dc...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Det smilet til Morten Harket, jeg smelter! 😍

👍 I det hele tatt, disse dommerne er så herlige alle sammen. Gode mennesker, gjør mye av programmet🙏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun siste var bra.

forstod ikke greia med hun som sang mother av ina wroldsen.

Anonymkode: 77aeb...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når begynner de med sånn duet/battle? Er ikke auditionene ferdig snart?

Anonymkode: 088dc...d3a

På fredag. Da begynner knockout rundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt The voice, syns det har vært mange flinke med tidligere. Men i år fenger det ikke så veldig, det virker som nivået er lavere enn det har vært før og få som skiller seg ut. Håper det inntrykket bedrer seg når de kommer til knockout rundene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pusle skrev:

Jeg har alltid likt The voice, syns det har vært mange flinke med tidligere. Men i år fenger det ikke så veldig, det virker som nivået er lavere enn det har vært før og få som skiller seg ut. Håper det inntrykket bedrer seg når de kommer til knockout rundene!

Jeg satt med den samme tanken i dag. Er litt skuffet egentlig, husker det var mange flinke i forrige sesong men kan ikke komme på én nå som har utmerket seg noe voldsomt. Men for all del, nervøsiteten har sikkert tatt mange så kan være innrykket endrer seg når de har sunget i duell og vi får hørt litt mer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...