Gå til innhold

The Voice Norge - 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har dommerene hatt på seg de samme klærne gjennom ørten episoder?   Er alle episodene egentlig et eneste laaangt show?   Det må jo ha pågått i timesvis!

Skrevet
2 timer siden, SupaWoman skrev:

Hvorfor har dommerene hatt på seg de samme klærne gjennom ørten episoder?   Er alle episodene egentlig et eneste laaangt show?   Det må jo ha pågått i timesvis!

Det er fordi blind audition har foregått over flere dager. (Kanskje uker-vet ikke). Når de setter sammen episodene så klipper de og limer fra de forskjellige dagene. Derfor har de på samme klær hele tiden. 

Skrevet

Er Mina gutt, som lever som jente ?? 

Veldig grov i ansiktet, mørk stemme, og ganglag som en mann.....

Anonymkode: cf351...7d1

Skrevet

Mina!! For en stemme! Hun vinner hele greia. 

Anonymkode: c993f...dfd

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er Mina gutt, som lever som jente ?? 

Veldig grov i ansiktet, mørk stemme, og ganglag som en mann.....

Anonymkode: cf351...7d1

Ja hun har hvertfall en litt maskulin fremtoning. Flott stemme da. 

Anonymkode: c0be2...d4a

• Liker 1
Gjest Lexie Grey
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mina!! For en stemme! Hun vinner hele greia. 

Anonymkode: c993f...dfd

Enig, kveldens opptreden var bare WOW! Tror jeg er den eneste som ikke ble fanget av fremførelsen og sangen på Blind audition, men i kveld, fy søren altså. Jeg satt bare og måpet under hele sangen. For en utrolig stemme og kraft, helt utrolig.

AnonymBruker
Skrevet

Mina er helt konge! Når hun trår til er det som om jeg blir blåst tilbake i sofaen 😱 Har heiet på henne fra dag 1.

Og dommerne.. ❤️ De er dyktige og behagelig å hvile øynene på også 👀😇

Gleder meg til kveldens episode 🤗

Entusiastisk fan her, ingen tvil om det 🙋‍♀️😅🙈

Anonymkode: 84135...def

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns konseptet er litt urettferdig og «tilfeldig». Det er jo åpenbart at de aller beste går til Lene eller Morten dersom alle snur seg. Martin har jo knapt nok fått deltagere på laget sitt om ikke han har vært den eneste som har snudd seg. 

Dermed blir nivået litt skjevt fordelt, og de beste må konkurrere mot hverandre, og risikere å ryke ut lenge før flere på et langt lavere nivå, kun fordi det ikke er dem som synger mot hverandre. Syns også det blir litt vel tilfeldig når alt avhenger av hvordan man synger èn gang mot èn annen person.. 

Anonymkode: 6b852...d45

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns konseptet er litt urettferdig og «tilfeldig». Det er jo åpenbart at de aller beste går til Lene eller Morten dersom alle snur seg. Martin har jo knapt nok fått deltagere på laget sitt om ikke han har vært den eneste som har snudd seg. 

Dermed blir nivået litt skjevt fordelt, og de beste må konkurrere mot hverandre, og risikere å ryke ut lenge før flere på et langt lavere nivå, kun fordi det ikke er dem som synger mot hverandre. Syns også det blir litt vel tilfeldig når alt avhenger av hvordan man synger èn gang mot èn annen person.. 

Ingen vet hvem Martin er , så ikke så rart om få velger han.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ingen vet hvem Martin er , så ikke så rart om få velger han.

Jeg forestår det, absolutt! Også syns jeg han har en spesiell måte å være mentor på. Han skal liksom hjelpe folk til å passe inn i sin musikkverden, og ikke hjelpe dem til å finne sin rolle. Det taper han nok på, for den evnen har jo alle de andre mentorene! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mer enig:) Men heldigvis kan de andre stjele deltagerne som blir valgt vekk. Så da blir det en ørliten balanse likevel:) 

Anonymkode: 5ad17...7c5

Skrevet

Syns til nå at det er svært få som er virkelig gode.  Flinke ja, men litt meeh. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har utmerket seg noe skikkelig i denne sesongen. Men jeg synes Mina er utrolig flink!

Anonymkode: e182a...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har utmerket seg noe skikkelig i denne sesongen. Men jeg synes Mina er utrolig flink!

Anonymkode: e182a...dd3

Ja, hun er i en klasse for seg selv. Ble helt feid av banen første gang jeg hørte henne:) 

Anonymkode: 5ad17...7c5

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor stjal ingen Marta, selv om det virket som de ville? Har de brukt opp stjelingen sin allerede?

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jolanda skrev:

Hvorfor stjal ingen Marta, selv om det virket som de ville? Har de brukt opp stjelingen sin allerede?

Virket litt rart. Men hun var vel egentlig såå god?

Anonymkode: 11bf2...c84

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Mange ukjente sanger de synger, i vertfall for meg.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virket litt rart. Men hun var vel egentlig såå god?

Anonymkode: 11bf2...c84

Nei, jeg synes kanskje ikke det. Men virket som Lene og Yosef synes det var så fælt at hun røk, og da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke trykket.

AnonymBruker
Skrevet

Synes Victoria var mye bedre nå enn da hun sang Mother. Han hun er duell i mot var bare kjedelig og ordinær. 

Anonymkode: 15671...d6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Victoria var rå i dag.

Anonymkode: b6155...4eb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...