Gå til innhold

Er du pen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det vil jeg ikke si, nei. Men får mye oppmerksomhet og komplimenter, uten at jeg har skjønt hvorfor. 

Anonymkode: 0479a...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor så opptatt av om folk er pen?

Anonymkode: 7a3cb...d41

• Liker 1
Skrevet

Syns jeg er pen nok, er fornøyd med meg selv når jeg ser meg i speilet (gjerne med sminke da)

Skrevet

Kan føle meg pen med sminke og rett humør, men er egentlig ikke pen. Har fin hårfarge, lys rødblond, men det stopper der. Har lyse vipper og bryn og masse lyse fregner. Tar noe igjen på sjam da, men kunne aldri blitt modell 🙈😂

Anonymkode: c373c...33c

Skrevet

På vgs ble jeg «kåret» av noen gutter som den styggeste jenta på skolen. Det sitter godt i enda, 20 år etter.. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan føle meg pen med sminke og rett humør, men er egentlig ikke pen. Har fin hårfarge, lys rødblond, men det stopper der. Har lyse vipper og bryn og masse lyse fregner. Tar noe igjen på sjam da, men kunne aldri blitt modell 🙈😂

Anonymkode: c373c...33c

Hvorfor ikke? Modell handler ikke om å være penest (med mindre du deltar i en misse konkurranse da) men det handler om å kunne gå catwalk og ta bra bilder 🙂 Sjarm kommer du langt med

Skrevet
9 timer siden, Emma Belikova skrev:

På vgs ble jeg «kåret» av noen gutter som den styggeste jenta på skolen. Det sitter godt i enda, 20 år etter.. 

Seg vokste også opp som den stygge venninna og i enkelte situasjoner så "popper" det iiksom frem i måten jeg oppfatter meg selv igjen, slik som ved dating f.eks. Prøv å hev deg over det. Gutter og menn er såpass ødelagte av media og det skjønnhetsidealet de treffer der at de er ikke i stand til å vurdere hva ekte skjønnhet er uansett :)

Anonymkode: 0479a...8ef

Skrevet

Har fått høre at jeg er ansiktspen. Er tjukk. 

Når det gjelder mine egne tanker om jeg er pen eller ikke varierer det fra at jeg blir kvalm av meg selv til at jeg synes at jeg ikke ser så verst ut. Kommer heeeelt an på dagen altså! 

Skrevet
10 timer siden, Emma Belikova skrev:

Det samme ble Claudia Schiffer og Janis Joplin. Sistnevnte ble sågar kåret til "ugliest man on campus". Sånne kåringer sier ikke noe om hvor pen du er nå eller hvor sjarmerende du er.

Anonymkode: b6d5a...9d0

• Liker 3
Skrevet

Jeg er middels pen. Jeg er veldig pen på en god dag, og mindre pen på en dårlig dag.

Men jeg prøver å tenke at jeg er pen, for det gir meg utstråling og god selvfølelse. 

Min største styrke er imidlertid en sjarmerende personlighet, god humor og over gjennomsnittet intelligent.

Skrevet

Jeg husker en av mine første beilere sa til meg; du er vakker, men du vet det ikke selv... Og det er vel litt sånn 20 år etter, at jeg fortsatt ikke tror det. 

Skrevet

Mangler bilder...

Anonymkode: 40316...d84

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mangler bilder...

Anonymkode: 40316...d84

Sånn at folk kan få "hyggelige" kommentarer fra folk?

Anonymkode: ac480...358

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste kan gjøre seg penere enn det de er. Altså, dere er voksne mennesker og vet godt at man kan sminke seg til man blir en babe og at hva slags klær og hvilken fremtoning du har teller ganske mye. Hvor ofte hører dere ikke om de som tar med seg såkalte fine damer hjem fra byen men når de våkner og sminken har rent av så er det ikke mye fint? 

Alle kan forberede seg selv. Jeg er helt middels i det vanlige. Men fikser jeg håret fint og tar på meg festsminke og sexy klær så stiger jeg betraktelig på den såkalte skalaen. Motsatt om jeg downplayer meg selv ved å kle meg sjuskete,gå opp i vekt og subbe rundt med en lutet holdning.

Det finnes svært få mennesker som er faktisk stygge pga deformiteter og slikt, men jeg forstår ikke at kvinner idag som kaller seg "selvstendige" blir som 14 åringer når det kommer til eget utseende. Hele livet deres går jo bort på dette selvhatet.

Skrevet

Jeg er ikke pen sånn objektivt sett, men det er ikke så vanskelig å finne mennesker som synes at jeg på en måte er pen likevel.

Anonymkode: bafac...995

Skrevet
På 26.12.2018 den 0.17, Skriblerinna skrev:

Jeg er pen. Klassisk skjønnhet og fin figur uten å gjøre noe særlig for det. Heldigvis er jeg ikke så opptatt av det. 

Ja, jammen bra du ikke er så opptatt av utseende når du er en klassisk skjønnhet med fin figur..

52-sense-this-picture-makes-none.jpeg

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Fysikeren said:

Ja, jammen bra du ikke er så opptatt av utseende når du er en klassisk skjønnhet med fin figur..

Det blir jo litt sånn da 😛 jeg er også slank med fin figur uten å gjøre NOE for det, derfor er jeg ikke opptatt av det heller. Man tar det vel for gitt på samme måte som at man har ben å gå på eller øyne å se med. Frem til en evt skade eller sykdom skjer. 

Anonymkode: 4fbc6...703

Skrevet
4 timer siden, Fysikeren skrev:

Ingen motsetning i det. Jeg går ikke rundt og tenker på utseendet mitt, og jeg gjør ikke en masse ting for å fremheve eller dyrke denne siden av meg. Når man ser bra ut, får man gjerne en del oppmerksomhet pga det og dermed er det fort gjort å bli opptatt av det selv også. Det syns jeg det er deilig at jeg ikke er. Jeg kan vel likevel svare på et spørsmål på et forum som handler om det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...