Gå til innhold

Er du pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som flere sier: hva jeg synes om meg selv varierer etter humøret. Hva andre synes om meg går nok på hva jeg utstråler, og hva jeg utstråler varierer etter hvor fornøyd jeg er med meg selv den dagen😂

Forøvrig ble det sagt om prinsesse Diana at hun ikke var vakker, men likevel attraktiv. Er muligens i samme leia, for jeg blir ofte sjekket opp, og får komplimenter fra både kvinner og menn. Men det tror jeg ikke har med penhet å gjøre, for jeg er ikke vakker. 

Anonymkode: 056a4...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske ordinær, men ja, meir pen enn stygg;) Nokre kilo for mykje, men pent ansikt. Og god holdning. 

Anonymkode: 11720...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes selv jeg ser ganske bra ut og får masse oppmerksomhet i form av blikk og kommentarer. Har noen problemområder jeg gjerne skulle endret på etter barnefødsler, men for det meste er det grei skuring. Vet jo at det finnes mange som er penere, men jeg vil anta at jeg er ca en 7-8er. 

Til dere som synes dere er stygge: Jeg har aldri i hele mitt liv sett en ordentlig stygg person. Jeg synes helt oppriktig at alle mennesker har ett eller annet appellerende ved utseende sitt. 

Anonymkode: fac3a...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vanlig. Høy, slank og lys. Er ganske blid, og kan være morsom, tror den kombinasjonen redder meg. Jeg er også opptatt av å behandle alle med respekt, alt fra samfunnets svakeste, til dem som har mer enn meg. 

Anonymkode: a37b0...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel flere nyanser mellom pen og stygg. Dessuten.. Hva defineres som pen, og hva som er stygt? "beauty is in the eye of the beholder". 

 spør du en random person så tror jeg at svaret er at ja, hun er ei pen jente. Men det er nok også at jeg smiler pent og er blid og positiv som setter prikken over i`en. Bra utstråling. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mer midt i mellom, alt etter øyet som ser tenker jeg. Men jeg er i relativt god stand fortsatt. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke pen. Tror jeg kanskje er mer søt enn pen. Det kommer nok an på øyet som ser.

Jeg har noen pene trekk, men ting som for eksempel nesa trekker ned og det er nok derfor jeg er mer søt enn pen.

Anonymkode: ac480...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg peaka da jeg var 22, da var jeg ganske hot tror jeg. Der var da jeg traff han som i dag er mannen min og far til barna mine (flaks!). Jeg er ikke like pen lenger, og jeg innser det bare går nedover herfra. Jeg har noen fordeler og noen schtøgge trekk. Jeg er ganske lang til å være dame, men har alltid vært slank og feminin i kroppen, eller hva jeg skal si. Jeg har tynt hår (blondt) og høy panne, men høye kinnbein og fyldige lepper. Jeg har en del acnearr, men ingen rynker siden huden alltid har vært ganske fet. Mandelformede øyne og hvite tenner. Litt bred hake. Smal midje. Både pluss og minus altså. Vil si jeg er gjennomsnittlig per dags dato.

Anonymkode: b6d5a...9d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg havner i minus, selv om jeg har positive trekk. Jeg har fin figur, et slankt timeglass med flat mage og veldig smal midje, men så er jeg dessverre lav og har veldig muskuløse og lite feminine ben. Og så har jeg et ansikt som ikke er direkte stygt, men rart, veldig rundt med bollekinn, skihopp-nese og liten trutmunn. Mistankene om at jeg er stygg støttes av at jeg bare får trøstekomplimentet søt, aldri noe annet kompliment på utseende.

Trøsten er at selv om jeg er stygg har jeg andre styrker, jeg får blant annet ofte høre at jeg er morsom og har en fin latter, og at jeg er flink i jobben min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg er pen. Liker at jeg har grønne øyne, mørkt hår naturlig og fyldige lepper naturlig. Men har noen dager hvor jeg kan føle meg stygg. Men det kan vel alle.

Men har ikke vært så fornøyd med nesa mi, men tør ikke å operere den. Redd den blir styggere 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alle personer er vakre på sin måte jeg! Vært veldig kjedelig hvis alle sammen var like. Selv har jeg vært veldig heldig med genmaterialet, Er ikke selvgod eller på noen måte opptatt av utseendet mitt, men har alltid fått høre at jeg er vakker. Modellerte litt i mine yngre dager. Helt ærlig så synes jeg det er litt trist hvor mye samfunnet vektlegger utseendet. :( 

Anonymkode: 061f1...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv jeg er midt på treet, average på en måte.

Jeg blir ofte fortalt at jeg er pen, klassisk skjønnhet. Men det vet jeg ikke selv, synes helt ærlig jeg er mer sjarmerende enn pen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som ein mygg i fronten på ein bil i 110 sona ein varm sommardag.

Anonymkode: be199...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen. Klassisk skjønnhet og fin figur uten å gjøre noe særlig for det. Heldigvis er jeg ikke så opptatt av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre at jeg har vakre øyne. Tror kanskje de gjenspeiler sjelen min 😊 Finnes ikke noe vondt i meg. Ellers ser jeg normal ut med ørlite ekstra volum rundtomkring. Vet ikke om det er pent. Kommer vel an på øyet som ser 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dager der hvor jeg synes jeg er skikkelig stygg, og dager hvor jeg synes jeg er pen. Er litt vanskelig å bedømme selv. I de fleste øyne er jeg sikkert et sted mellom 7 og 8 tror jeg.

Anonymkode: 73b11...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...