Gå til innhold

Er du pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pen, men jeg hater meg selv likevel. Penheten er eneste styrken min, ellers finnes jeg ikke kunnskapsrik, engasjert eller glad. 
Kommer heller aldri være først i kø hos menn. Er rett og slett for dum osv. 

Anonymkode: 017f5...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan føle meg ganske pen etter å ha dusjet, ordnet håret, nappet bryna, shavet vekk all kroppshår, tatt sol, spist sunt, trent, sminket meg og tatt på meg fine klær. Altså aldri. 

Anonymkode: 7f6dd...164

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet

Tror dette kan bli en trist tråd :( Starter positivt jeg da, for jeg syns at jeg selv er pen. Spesielt når jeg smiler sånn på ordentlig med tennene, og ikke bare sånn «fotograferingssmil» :Hehe:

Til de to AB ovenfor - jeg er hundre prosent sikker på at dere begge to er pene! Alle er pene på ulikt vis, selv når man bare ser på utseende. Det noen opplever som stygt på seg selv, syns andre er kjempesjarmerende :hjerter: 

Endret av Mammalivet
Leggetil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ganske pen. Er slank med markert midje og er gansk høy. Har markerte kinnben, fyldige og velformede lepper, blankt hår, mandelformede øyne og smal, rett nese. Til gjengjeld er håret mitt lit tynt, og jeg har mørke ringer under øynene (som jeg sminker bort). Vil tippe jeg er rundt 7 på skalaen (og ja, jeg er klar over at folk flest antar at de er litt over snittet).

Anonymkode: 6d410...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ganske pen, men tok meg 20 år å innse det. Er 35-ish og har endelig skjønt det 🙈 Har alltid fått ekstremt mye komplimenter fra både venner og fremmede, så burde vel skjønt det før ☺️ Men har aldri vært særlig opptatt av utseende, verken mitt eller andres  😉 Skjønnheten kommer innenfra! 

Anonymkode: 3114a...d84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt midt på treet tro jeg jeg er. Både i fjes og kropp.

Men noen ganger er jeg tøff i pysjamas og alle kan se det. Og andre ganger er jeg dumme-dumme-dumme-dum. ;) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt sånn skikkelig damete og VAKKER, men har veldig smilende ansikt, fyldige lepper, ski-hopp-nese og får ofte høre at jeg er veldig fin, og jeg ser at jeg ofte blir sett på på butikken, ute osv, så mye at det er plagsomt og flaut, men jeg er veldig jordnær så ser på meg selv som helt vanlig, og tenker ofte at jeg ikke er noe spesiell :)

Anonymkode: 5db51...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på dagsformen, det.

På en god dag er synet av speilbildet mitt "Åh, så fin du er!", på en dårlig dag er det "Åh nei!!" og snur meg bort.

Anonymkode: 21c29...043

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel i utgangspunktet et helt ordinært utseende, men har en litt kul og anderledes stil når det gjelder hår og antrekk så jeg føler alltid at jeg er synlig i alle fall :)  

Anonymkode: 9d95c...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dessverre ikke fra naturens side. Bruker mye tid på sminke, trening og styling, og resultatet blir helt ok. Er ikke iøyenfallende vakker på noen måte, men gjør så godt jeg kan og er greit fornøyd med resultatet. 

Anonymkode: 8c073...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var pen når jeg var i slutten av tenårene, fikk masse oppmerksomhet fr det motsatte kjønn. Så ble jeg syk og la på meg og nå ser alle bort når jeg ser på de. 

Anonymkode: 07132...7e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er helt vanlig. Var pen da jeg var yngre. Sexy, ifølge menn. Synes det er helt greit å være mer vanlig nå. Behagelig! 

Anonymkode: 278cd...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes  du at du selv er pen eller stygg

Nei ikke pen overhodet, men heller ikke direkte stygg. Jeg er ganske grov? Om du forstår hva jeg mener. Med litt skjegg kan jeg skremme livet av mange :)  Uten et smil ser jeg farlig ut :)  Men jeg er jo helt ufarlig da, om man ikke utsettes for helt uakseptable ting, da kan jeg være ganske direkte for å si det slik. Noe jeg aldri har opplevd i det sivile liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...