Gå til innhold

Er du pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Skriblerinna skrev:

Jeg er pen. Klassisk skjønnhet og fin figur uten å gjøre noe særlig for det. Heldigvis er jeg ikke så opptatt av det. 

Hva vil det si å være klassisk skjønnhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, smalls skrev:

Hva vil det si å være klassisk skjønnhet?

Klassisk skjønnhet: Monica Belluci, Grace Kelly. Utypisk skjønnhet/sjarmerende/søt: Cara Delevigne, Selena Gomez.

 

 

Anonymkode: b6d5a...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv greit fornøyd med hvordan jeg ser ut, uten at jeg vil kalle meg selv spesielt pen. Har ofte fått høre at jeg er pen, søt og til og med vakker, men tror det handler mest om personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv føler jeg meg ganske alminnelig pen. Synes det er så voldsomt mange pene jenter der ute, men jeg blir kanskje litt blendet av det unaturlige. 

Jeg klarer imidlertid å kare til meg de mest attraktive mennene, og merker meg at disse synes jeg er veldig pen. Fikk høre for litt siden at jeg var «nordisk filmstjerne-vakker», uten at jeg er sikkert på hva som ligger i det. Jeg kan jo se at jeg er heldig med visse trekk - jeg har veldig pene øyne, fine naturlige farger og er heldig med kroppsfasongen. Får slenge på at jeg tror jeg blir oppfattet som veldig sjarmerende, så er nok ikke bare utseendet som spiller inn 😊

Anonymkode: 7640e...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk skjønnhet: Monica Belluci, Grace Kelly. Utypisk skjønnhet/sjarmerende/søt: Cara Delevigne, Selena Gomez.

 

 

Anonymkode: b6d5a...9d0

Takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er ikke pen. Jeg skal heller ikke påstå jeg er stygg, jeg er bare ikke pen. Tror i grunnen jeg er så gjennomsnitts at hvis noen ser meg på gata så lurer de på om det var noen der i det hele tatt :fnise: . 

Tror jeg bruker skalaen godt. På en god dag  kan jeg nok være en 8'er, men på en dårlig dag så vaker jeg rundt 3-4, men for det meste skvalper jeg rundt 5-tallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet er mye mer enn utseende spør du meg. Jeg er vakker,både på innsiden og utsiden. Selv om jeg har noen kilo ekstra å har dobbelhake😂

Anonymkode: 9dd74...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Min lave høyde som mann setter meg ned fra 7 til 4 i skalaen 😥

Jean Claude Van Damme er liten og superhot. Finnes flere lave menn som er 10'ere også. Slutt og syt. Akkurat høyden kan man ikke gjøre noe med. Holdning, kroppsfasong, sveis, (lommebok🙈) derimot, kan man gjøre alt med.

Anonymkode: b6d5a...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jean Claude Van Damme er liten og superhot. Finnes flere lave menn som er 10'ere også. Slutt og syt. Akkurat høyden kan man ikke gjøre noe med. Holdning, kroppsfasong, sveis, (lommebok🙈) derimot, kan man gjøre alt med.

Anonymkode: b6d5a...9d0

Ja, jeg vet om mange kjekke, lave menn. Faktisk foretrekker jeg de lavere, en av de absolutt kjekkeste kjekkasene jeg vet om er lavere enn meg og helt inni huttiheita hot, for å si det sånn.

Anonymkode: 38fa7...655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får nå og da kommentarer på at jeg er pen, men det er jeg virkelig ikke. Jeg er ikke grisestygg, men ikke noe særlig. Men jeg er så og si glad hele tiden og ler ganske ofte og har fått hørt mange ganger at jeg er morsom, så jeg kan tenke meg at det veier opp og gjør meg mer tiltrekkende enn det jeg egentlig er. 

Anonymkode: 6bd23...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

synes  du at du selv er pen eller stygg

Anonymkode: 6cc4b...dfc

Ja om jeg legger inn en innsats med sminke og klær 

Anonymkode: c8f99...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Til dere som synes dere er stygge: Jeg har aldri i hele mitt liv sett en ordentlig stygg person. Jeg synes helt oppriktig at alle mennesker har ett eller annet appellerende ved utseende sitt. 

Anonymkode: fac3a...7f6

Tror ikke jeg har sett noen jeg synes er stygge jeg heller. 

5 hours ago, Peanut said:

Nei. Hater meg selv så mye. Synd jeg lever ennå. 

 Håper du bare hadde et dårlig øyeblikk. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på øyet som ser, noen syns jeg er jævlig stygg, andre syns jeg er pen og andre helt ordinær.

Anonymkode: 61d6d...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Synes jeg har fine trekk. Synes jeg har kjempesøt liten nese, fine lepper, men ganske liten munn. Fine øyne med lange øyevipper osv. Er heldig med ok hud, aldri hatt kviser, går som regel uten sminke.. Fine øyebryn som aldri trenger å nappes. Fint hår (tjukt og langt, og fin naturlig farge), og er heldig med rumpa som er spretten og fyldig uansett om jeg trener eller ikke. Har også innsvingt midje, lange slanke ben og generelt feminin. Men har en del ting jeg ville endret på, og jeg synes veldig mange er mye penere enn meg. Men det er ikke akkurat noe jeg går rundt og tenker på, kunne stått verre til med meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen, men jeg er mamma, så det er satt litt på vent 😝

Anonymkode: 72ce9...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke klassisk vakker. Men vinner mye på utstrålingen og kroppen. 

Anonymkode: 2d838...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...