Gå til innhold

Er du pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ålreit. Noen synes jeg er veldig pen siden jeg ser spesiell ut. Noen synes det er stygt. Jeg er frisk og har det bra, duger for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid synes jeg var stygg, fordi jeg er adoptert fra Korea, og skulle ønske at jeg hadde etnisk norsk blondt utseende. Og var livredd for at ingen ville ha meg pga mitt annerledes utseende. Men har lært å like meg selv bedre og har på en måte draget på enkelte menn. Har stort sett ingen problemer med å skaffe meg date, men igjen så er det jo enkelte menn som ikke tiltrekkes av asiatisk utseende i det hele tatt, men folk har jo forskjellige preferanser, og jeg tiltrekkes feks ikke av menn med skjegg og det betyr jo bare at man ikke er rett for hverandre.

Anonymkode: 7e0e4...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alminnelig, tror jeg. Ikke så verst, faktisk, når jeg bare gjør meg litt flid. Men det er sjelden jeg tar meg bryet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg synes jeg er pen eller stygg kan variere fra dag til dag.

Noen dager er jeg veldig fornøyd med eget utseende, andre dager vil jeg helst at ingen andre skal se meg. Men de fleste dager føler jeg meg nok ganske midt på treet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilet knuser ikke når jeg sjekker meg selv, så det tar jeg som et godt tegn 😂  Syns jeg ser grei ut, men det er ting jeg skulle gjort bedre. Har hatt dårlig kosthold en periode og det viser seg jo etterhvert. Vil bli sterkere og sunnere og få fin glød. Men ellers syns jeg jeg ser helt vanlig fin ut. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pen, ja, det synes jeg stort sett at jeg er.

Men først og fremst et bra menneske! Det er det det som teller 😊

Endret av Turkis Sau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok helt vanlig +, altså sikkert en 6-er på skalaen.

Anonymkode: c7ff0...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøstygg. Og har fått høre det hele livet siden norske menn er så slemme mot meg :( 

Anonymkode: 3a4cd...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pen, men ikke stygg heller. Syntes jeg ser helt grei ut om jeg har fikset meg. 

Anonymkode: d258f...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pen, men jeg hater meg selv likevel. Penheten er eneste styrken min, ellers finnes jeg ikke kunnskapsrik, engasjert eller glad. 
Kommer heller aldri være først i kø hos menn. Er rett og slett for dum osv. 

Anonymkode: 017f5...dde

Jeg er også sånn. Har aldri hatt draget. Er ca. 6 på skalaen, men var ca. 7 da jeg var 20. Er nå 34 år.

Anonymkode: 080f3...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes jeg er pen. Har en slank kropp med former og også fine ansiktstrekk. Så er fornøyd med utseendet mitt.

Anonymkode: 2a8e0...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer om jeg syns jeg er pen eller ikke, men jobber med meg selv og selvtilliten, og de fleste dager føler jeg meg bra. Har aldri vært en som har fått masse oppmerksomhet fra menn, men mye har nok med eget selvbilde å gjøre også. Når jeg ser på bilder av meg selv fra jeg var ca 23 syns jeg at jeg var pen. Nå er jeg gravid og har lagt på meg en del, men kjæresten min sier ofte at han syns jeg er pen, på en måte som gjør at jeg tror på det. Det at noen føler seg heldige for å ha deg hjelper mye på selvbildet :) 

Tror de fleste ville beskrevet meg mer som «søt», og jeg har fokus på å gjøre mitt beste for å være en bra person, snill, omtenksom, ærlig og real og en god venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskelig å bedømme selv altså, for jeg har aldri ever i speilet og tenker at jeg er pen jeg. Jeg bruker ikke mye tid foran speilet heller akkurat. Men! Jeg liker huden min, og håret. Sånn at jeg er fornøyd, og fargen på øya. Det er detaljer, så vet a f hvordan jeg skal bedømme meg selv. Får komolimenter iblant, sier takk, mener det, oh så tenker jeg ikke mer på det.

Men hvis noen derimot sier at jeg er oppegående og tildels morsom, så husker jeg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Lar det gå litt for mye utover hverdagen min, skulle helst gitt mere faen.

Anonymkode: 38fa7...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer faktisk ann på matinntaket mitt ( anorektiker under behandling) så noen dager der jeg har spist bra, lite kalorier og sunt føler jeg meg pen, mens på dager der jeg har spist feil blir jeg stygg... Dessverre legger jeg alt for mye av mitt utseende i det å være tynn, men driver å lærer meg at en blir ikke stygg av «feil «matinntak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre fra alle hold at jeg er en pen jente, synes selv ikke at jeg er smellvakker, men jeg ser at jeg er over gjennomsnittet. Liker spesielt de fyldige leppene mine og ansiktsformen. 

Anonymkode: 97285...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...