Gå til innhold

Er det noen bilmerker du synes er overpriset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.2.2019 den 19.56, hind skrev:

Aha! Nå vet jeg. Du er han stjerneøyde fanboyen som holdt på å besvime av lykke da han klarte å dytte den lille jentungen sin inn til Elon Musk :ler: Tesla- folk er litt sånn awkward-søte 😆

Jeg er bare så lite bilinteressert at du ikke vil tro det. Tesla eller Lada, jeg blir like "imponert" av begge.

Hva gjør du i et bilforum hvis du ikke er interessert i bil i det hele tatt?

Det er langt mer patetisk å komme til en tråd bare for å slenge dritt om enn bil, enn å være fan av et bilmerke. Sistnevnte bruker i det minste tiden sin positivt, og ikke bare på å slenge dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange etablerte produsenter drev med direktesalg, men det var for hundre år siden. Det er gode grunner til at de gikk bort fra akkurat denne modellen.

Anonymkode: 99797...a51

Hva var disse gode grunnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Om Tesla-eiere er fornøyde mad lav kvalitet så er det helt greit. Det er like fullt lav kvalitet. 

Bremseproblemene er ikke fikset enda.

Det er ikke lav kvalitet, og "bremseproblemene" på Model 3 ble fikset med en programvareoppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Husholdning1 skrev:

En av årsakene til ventetiden er mamge garantireparasjoner. 

Årsaken er at det er solgt mange biler og veksten har gått så raskt at serviceapparatet ikke har klart å henge med.

Det var en del problemer med bilene de første årene, men biler produsert de siste årene er av meget god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jabx skrev:

Det er ikke lav kvalitet, og "bremseproblemene" på Model 3 ble fikset med en programvareoppdatering.

Likefult er Tesla overprisede lekebiler. Drittkvalitet til oppkonstruert høy pris. Samme som Bolia, med andre ord.

Anonymkode: eb9fe...763

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, jabx skrev:

Årsaken er at det er solgt mange biler og veksten har gått så raskt at serviceapparatet ikke har klart å henge med.

Det var en del problemer med bilene de første årene, men biler produsert de siste årene er av meget god kvalitet.

Nei, ikke alene. Hadde bilene vært gpde nok hadde serviceapparatet klart å henge med.

De er i beste fall av litt mindre dårlig kvalitet. God kvalitet er fremmedord hos amerikanske produsenter, og Tesla er enda ikke noe unntak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jabx skrev:

Årsaken er at det er solgt mange biler og veksten har gått så raskt at serviceapparatet ikke har klart å henge med.

Det var en del problemer med bilene de første årene, men biler produsert de siste årene er av meget god kvalitet.

Prøver du å fremme din egen propaganda for Tesla? I så fall er du på feil sted! Ingen vits å prøve deg på å fortelle noen som vet hva som er feil, du bare ser fordelen av kjøre gratis i bommer, parkere gratis, og ingen årsavgift. Det er nemlig stor forskjell på å være intressert i bil, mot det å vite hva en snakker om! Det siste er definnitivt ikke ditt område over hodet!!

Anonymkode: 5e21b...89e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, jabx said:

Tesla har ikke forhandlere, lille venn. Jeg er heller ikke så fryktelig entusiastisk, men hvis du leser andre innlegg jeg har skrevet i dette forumet så vil du se at jeg avskyr løgnere og bedragere, og går ikke stille i dørene når jeg ser slike.

Husk at Tesla har solgt uten å drive med vanlig reklame. Dette har skjedd ved at de som faktisk eier bilene har fortalt om det til andre. De har hatt en utrolig Word of Mouth-spredning på grunn av at nettopp Tesla-eiere har "reklamert" for bilene.

Lille venn? 😂 Ok, der havnet du også på blokkert-lista mi, enda så barsk og knalltøff du er. Hejdå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

På samme nettside finner du denne:
https://www.tv2.no/a/10391153/

Anonymkode: 156c6...766

Amerikanerne har ikke «rabatt» på elbil på samme måte som her. Man kan overhodet ikke sammenligne Tesla med Porsche og Corvette her, pga avgiftene! 

Anonymkode: d6e16...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...