Gjest lillesnøfnugg Skrevet 23. januar 2020 #561 Del Skrevet 23. januar 2020 21 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Unnskyld meg, men hva slags fanteri foregår egentlig på bakrommet her på Kvinneguiden? Stiller Asti for krevende spørsmål med tanke på kritiske, berettigete spørsmål? https://influencere.wordpress.com/2020/01/23/asti-er-suspendert-fra-kvinneguiden/ Jeg er mildt sagt sjokkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. januar 2020 #562 Del Skrevet 23. januar 2020 35 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: Unnskyld meg, men hva slags fanteri foregår egentlig på bakrommet her på Kvinneguiden? Stiller Asti for krevende spørsmål med tanke på kritiske, berettigete spørsmål? https://influencere.wordpress.com/2020/01/23/asti-er-suspendert-fra-kvinneguiden/ Seriøst?!?!? Hvis grunnen er @asti sine spørsmål inne på ris og ros så er virkelig takhøyden alt annet enn høy.... Noen må nok ha følt seg krenka hvis det ikke skal mere til 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. januar 2020 #563 Del Skrevet 23. januar 2020 Dette er faen meg så drøyt at jeg har ikke ord! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. januar 2020 #564 Del Skrevet 23. januar 2020 Og selvsagt er tråden nå stengt for ytterligere kommentarer. Det var jo overraskende... Dette er pokker meg en farse. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. januar 2020 #565 Del Skrevet 23. januar 2020 2 minutter siden, Malum skrev: Og selvsagt er tråden nå stengt for ytterligere kommentarer. Det var jo overraskende... Dette er pokker meg en farse. Slik jeg ser det så er Asti utestengt for å ikke respektere moderatorene, men hva med the other way around, skal ikke moderatorene respektere brukere som er saklige, poengterte og som forventer svar i henhold til spørsmålene? Funker dårlig hvis det benyttes strutse-taktikk for å kneble "motstanderen" om så er tilfelle, uten at det dermed er slik, men kan virke slik utad. Og alle som er på parti med Asti risikerer vel samme skjebne for å stille spørsmål omkring denne handlingen fra The Egmonts 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 23. januar 2020 #566 Del Skrevet 23. januar 2020 Utestengt for å ikke "respektere moderatorene" - beklager, men respekt er noe som skal gå begge veier. Respekterer moderatorer/Kvinneguiden/Egmont brukerne? Asti stiller saklige spørsmål, og moderatorene velger å la være å svare, for så å stenge tråder og utestenge brukere. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. januar 2020 #567 Del Skrevet 23. januar 2020 4 minutter siden, Skrottefar skrev: Slik jeg ser det så er Asti utestengt for å ikke respektere moderatorene, men hva med the other way around, skal ikke moderatorene respektere brukere som er saklige, poengterte og som forventer svar i henhold til spørsmålene? Funker dårlig hvis det benyttes strutse-taktikk for å kneble "motstanderen" om så er tilfelle, uten at det dermed er slik, men kan virke slik utad. Og alle som er på parti med Asti risikerer vel samme skjebne for å stille spørsmål omkring denne handlingen fra The Egmonts Jeg kan ikke se annet enn at Asti stiller helt betimelige spørsmål på en saklig og redelig måte. Hvis noen leser noe annet i formuleringene hennes er det pga forutinntatthet. Jeg hadde virkelig forventet mer av disse to moderatorene. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. januar 2020 #568 Del Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, Malum skrev: Jeg kan ikke se annet enn at Asti stiller helt betimelige spørsmål på en saklig og redelig måte. Hvis noen leser noe annet i formuleringene hennes er det pga forutinntatthet. Jeg hadde virkelig forventet mer av disse to moderatorene. Er nok historikken fra 2018 som ligger til grunn, noen annet kan jeg ikke se at det kan være 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. januar 2020 #569 Del Skrevet 23. januar 2020 (endret) 22 minutter siden, Malum skrev: Jeg kan ikke se annet enn at Asti stiller helt betimelige spørsmål på en saklig og redelig måte. Hvis noen leser noe annet i formuleringene hennes er det pga forutinntatthet. Jeg hadde virkelig forventet mer av disse to moderatorene. Asti gir seg ikke så lett, og lar seg ikke avspise med ufullstendige eller upresise svar. Jeg skjønner at det kan være irriterende for moderatorene, men å kalle framgangsmåten hennes så respektløs at den fortjener en utestengelse uten forvarsel er helt hinsides. Det er veldig vanskelig å tro at dette ikke har noe med forutinntatthet å gjøre. Det er ikke lett å få en advarsel mot brukeren sin som man mener er dårlig fundert. Og det ligger en enorm asymmetri i situasjonen dersom man forsøker å tale sin sak og gå inn i en debatt med moderator, fordi motparten alltid har muligheten til å gå fra argumenter til maktmiddelet "forakt for moderator" og umiddelbar utestengelse. Jeg håper de er seg denne maktubalansen VELDIG bevisst, Jeg håper Asti tar opp bloggingen igjen, vi trenger stemmen og grundigheten hennes i SoMe-debatten. Endret 23. januar 2020 av Aricia 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. januar 2020 #570 Del Skrevet 23. januar 2020 Hårreisende avgjørelse, etter min mening. Ikke helt overraskende gitt historikken, men veldig skuffende. Jeg leste ingen forakt for moderator i innleggene til Asti. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. januar 2020 #571 Del Skrevet 23. januar 2020 28 minutter siden, MiniBaguette skrev: Utestengt for å ikke "respektere moderatorene" - beklager, men respekt er noe som skal gå begge veier. Respekterer moderatorer/Kvinneguiden/Egmont brukerne? Asti stiller saklige spørsmål, og moderatorene velger å la være å svare, for så å stenge tråder og utestenge brukere. Nei. Verken nå eller tidligere. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 23. januar 2020 #572 Del Skrevet 23. januar 2020 Ikke respektere moderator = stille litt for mange gode spørsmål. Dette er helt tragisk, men jeg er dessverre ikke overrasket. Heia Asti! 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 23. januar 2020 #573 Del Skrevet 23. januar 2020 (endret) Feil Endret 23. januar 2020 av Malum 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 23. januar 2020 #574 Del Skrevet 23. januar 2020 Jeg synes det er godt å få klarhet i at respekt for moderator = ikke sette spørsmålstegn ved deres avgjørelser. Sånn at jeg selv ikke går på trynet i den. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. januar 2020 #575 Del Skrevet 23. januar 2020 Haha moderatorene tror dette er nord-korea 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 23. januar 2020 #576 Del Skrevet 23. januar 2020 4 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev: Unnskyld meg, men hva slags fanteri foregår egentlig på bakrommet her på Kvinneguiden? Stiller Asti for krevende spørsmål med tanke på kritiske, berettigete spørsmål? https://influencere.wordpress.com/2020/01/23/asti-er-suspendert-fra-kvinneguiden/ Igjen? Har hun ikke blitt "kastet" ut før? 😮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 23. januar 2020 #577 Del Skrevet 23. januar 2020 3 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg er mildt sagt sjokkert! Enig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 24. januar 2020 #578 Del Skrevet 24. januar 2020 Her er det bare å sette munnkurv på brysomme brukere skjønner jeg.. Stå på Asti! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. januar 2020 #579 Del Skrevet 24. januar 2020 Så hvis man er litt for god til å dokumentere, diskutere og stille oppfølgende spørsmål til svar som ikke nødvendigvis forstås - så er det å "ikke respektere moderatorene". Altså, HVA!!? 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. januar 2020 #580 Del Skrevet 24. januar 2020 (endret) Dette er jo helt hinsides; Asti etterspurte svar på ett direkte spørsmål til en moderator, det ble i tillegg skrevet under ris&ros på rampelys, så det var heller ikke en kommentar til modereringspraksis i en tråd. Det var i tillegg saklig skrevet i en høflig tone. Og som følge av det ble Asti utestengt i en måned uten å få en advarsel først. Ut i fra det som jeg leste så var det overhodet ikke respektløs oppførsel mot moderator. I tråden ris&ros så skulle man tro det var innafor å stille høflige spørsmål rundt modereringspraksis uten å bli utestengt. For meg så virker det som de bare ventet på å finne noe de kunne utestenge Asti for, men dette var virkelig et syltynt grunnlag. Fader meg helt vill vest der sheriffen gjør som den vil på rampelys Endret 24. januar 2020 av skruf 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå