Pust Skrevet 8. april 2019 #461 Del Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, Firestone skrev: Nytt innlegg! https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/ Hah! At det går an. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 9. april 2019 Forfatter #462 Del Skrevet 9. april 2019 Må bare applaudere jobben Asti gjør med bloggen sin! 👏🏻 Det var mange som trodde bloggen ikke skulle bli så stor, men det er flere og flere som viser til bloggen hennes. Den regnes som en seriøs og etterrettelig kilde nå! Takk til Asti for jobben hun gjør! 🥇 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 9. april 2019 #463 Del Skrevet 9. april 2019 Saklighet og dokumentasjon lønner seg i lengden! Stå på Asti!! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. april 2019 #464 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg er så glad den bloggen finnes. Der kan jeg «slå opp» om jeg lurer på fakta om bloggere og some-aktører jeg tror og mener beveger seg i grenseland. For der ligger bevisene, godt dokumentert! 👍 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. april 2019 #465 Del Skrevet 9. april 2019 Elsker Asti! ❤️👏🏼👏🏼👏🏼 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 9. april 2019 #466 Del Skrevet 9. april 2019 23 timer siden, Firestone skrev: Nytt innlegg! https://influencere.wordpress.com/2019/04/08/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn/ Oppfølger! https://influencere.wordpress.com/2019/04/09/caroline-berg-eriksen-reklame-for-kosttilskudd-og-logn-del-2/ Forsøkene på å forklare forklaringene henger ikke noe mer på greip.....? Takk Asti, som viser fram galskapen i dette. Selv om det på ene siden høres ut som en liten filleting, så er det i en større sammenheng veldig godt eksempel på troverdigheten i reklameblogging. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. april 2019 #467 Del Skrevet 9. april 2019 Asti! Jeg leser ikke bloggen til CBE ofte, jeg heller, Men jeg er opptatt av juks og bedrag og vitenskap og redelighet - så fint t Asti ikke lar Cbe dø i synden når hun reklamerer for dette tøyset. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 9. april 2019 #468 Del Skrevet 9. april 2019 (endret) Asti ❤️ Jeg er så glad for at det finnes noen som bruker noe av sin dyrebare tid til å dokumentere, og formidle, hva som foregår der ute. Dette er viktig arbeid! Og jeg håper at det medvirker til at flere får øynene opp for hva som skjer og at bloggpraksisen endres. Endret 9. april 2019 av *Ariel* 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 9. april 2019 #469 Del Skrevet 9. april 2019 Bloggen er en gave til de journalister som faktisk ønsker å rette et kritisk blikk mot denne bransjen! Dessverre ser det ut som journalistene slik vi en gang kjente dem, har forsvunnet og alt som gjelder nå er klikk, og minimalt med kritiske spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 10. april 2019 #470 Del Skrevet 10. april 2019 20 timer siden, Peaky Blinders skrev: Bloggen er en gave til de journalister som faktisk ønsker å rette et kritisk blikk mot denne bransjen! Dessverre ser det ut som journalistene slik vi en gang kjente dem, har forsvunnet og alt som gjelder nå er klikk, og minimalt med kritiske spørsmål. Jeg vet om journalister som bruker bloggen som oppslagsverk. Men selv om de sitter på informasjon ser det ut til at "gladsaker" prioriteres når de skal skrive om influencere. Men Asti har kanskje forhindret en gladsak eller to👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 11. april 2019 #471 Del Skrevet 11. april 2019 (endret) Caroline Berg Eriksen. Er hun til å stole på? https://influencere.wordpress.com/2019/04/11/caroline-berg-eriksen-anbefaling-av-solkrem-for-og-etter-hun-far-betalt-for-meningen-sin/ Endret 11. april 2019 av 2ney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KonemorGunda Skrevet 12. april 2019 Forfatter #472 Del Skrevet 12. april 2019 Nytt innlegg: https://influencere.wordpress.com/2019/04/12/anne-brith-rett-person-til-a-hjelpe-andre/ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ney Skrevet 13. april 2019 #473 Del Skrevet 13. april 2019 Asti, Asti, Asti!! 👏❤️ Nytt innlegg idag. Engasjementraten til influensere pr. i dag: https://influencere.wordpress.com/2019/04/13/engasjementrate-instagram/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 14. april 2019 #474 Del Skrevet 14. april 2019 Nytt innlegg fra Asti, som tydeligvis ikke har "påskestengt"😘 https://influencere.wordpress.com/2019/04/14/caroline-berg-eriksen-reklame-pa-blogg-og-instastory/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 14. april 2019 #475 Del Skrevet 14. april 2019 Oppdaget denne bloggen for et par dager siden, da Helene Drage anbefalte den. Synes den er helt fantastisk! Så nøktern og nedpå, bare dokumentasjon og fakta. Og det beste er at det ser ut til å smitte over på kommentarene (hvis ikke mye blir luket bort da), for kommentarfeltet legger seg på samme nivå etter hva jeg kan se. Saklige og gode innspill fra leserne. Må jo likevel innrømme at det er litt rystende å se alt snusket som blir avdekket!😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. april 2019 #476 Del Skrevet 14. april 2019 (endret) Asti er helt fantastisk. Saklig og grundig. 💕 Endret 14. april 2019 av pøbelsara Korrigert mystisk auto-correct 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 14. april 2019 #477 Del Skrevet 14. april 2019 Jeg leste også det siste innlegget om engasjementraten - og jeg tar meg i å lure på hvorfor ikke annonsørene ser dette? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 14. april 2019 #478 Del Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, EMG skrev: Jeg leste også det siste innlegget om engasjementraten - og jeg tar meg i å lure på hvorfor ikke annonsørene ser dette? Det lurer jeg også på! De er nok ikke klar over hvor dårlig det står til. Funkygine er jo i en klasse for seg, men resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 14. april 2019 #479 Del Skrevet 14. april 2019 14 minutter siden, Adrielle skrev: Det lurer jeg også på! De er nok ikke klar over hvor dårlig det står til. Funkygine er jo i en klasse for seg, men resten... Ja, jeg forstår det virkelig ikke - det har jo vært flere runder i media hvor det har stått om Instagram som sletter falske profiler (følgere) for eksempel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 14. april 2019 #480 Del Skrevet 14. april 2019 Man kan jo lure på hvor annonsører og samarbeidspartnere henter tallene sine fra? Er det bloggeren selv som er eneste kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå