Gå til innhold

Palme har en baby i magen


Palme

Anbefalte innlegg

19 hours ago, Mirabella76 said:

Så bra! 😊 Masse lykke til med UL! :klemmer: 

Takk. Det gikk ikke så bra 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Palme skrev:

Takk. Det gikk ikke så bra 😔

Ånei :( Åh, jeg krysset så alt for deg! ❤️ 

Vet ikke helt hva jeg skal si - dette var trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos gynekolog i dag. Der hadde det ikke skjedd noe siden sist gang jeg var der, for snart to uker siden. Fant plomme sekk, men ingen utvikling av foster. 

Det gikk hardere inn på meg en jeg hadde trodd. Ble så skuffa og trodde virkelig at denne gangen var det vår tur. 

Nå har jeg fått fire piller jeg skal ta med to paracetamol og vente på en abort i løpet av morgendagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist å høyra. :troest: Eg håpte så veldig for deg. Eg har opplevd akkurat det samme to gangar. Har vore på tidlig UL, og fosteret har sett litt mindre ut det det skulle første gangen. Og det har ikkje vokse og utvikla seg noko meir når eg har kome tilbake 1-2 veker seinare. MA er noko dritt altså! :kjefte:

Sender deg ein stor trøsteklem, sjølv om det sikkert ikkje hjelper noko særlig akkurat no. :klem: Du skal iallfall vita at eg tenker på deg, og kryssar fingrane for at alt går bra neste gang! 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2019 at 9:54 PM, Mirabella76 said:

Huff, så trist å høyra. :troest: Eg håpte så veldig for deg. Eg har opplevd akkurat det samme to gangar. Har vore på tidlig UL, og fosteret har sett litt mindre ut det det skulle første gangen. Og det har ikkje vokse og utvikla seg noko meir når eg har kome tilbake 1-2 veker seinare. MA er noko dritt altså! :kjefte:

Sender deg ein stor trøsteklem, sjølv om det sikkert ikkje hjelper noko særlig akkurat no. :klem: Du skal iallfall vita at eg tenker på deg, og kryssar fingrane for at alt går bra neste gang! 

Ja, det skjer vist ganske ofte. Er bare så irriterende at det skal skje oss "hele tiden". Føler alle andre blir gravid med en gang, hva er galt med oss? Nå har vi et vennepar som skal ha barn nr 2 og de startet etter oss. 

Tusen takk for hyggelige hilsener, det varmer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg cytotec, gruet meg så utrolig mye. Hadde så klart lest meg opp på nett på hva som kunne forventes. Det var jo skrekkhistorier opp og ned. Men jeg måtte jo bare ta de. Når kroppen ikke ville støte ut fosteret selv. 

Fire vaginale piller ble tatt kl 10. 5 timer senere kl 15, begynte jeg å blø. Skiftet bind en gang i timen. Og et par timer etter kom en stoooor klump, som jeg antar var fosteret. Så bare ut som de "vanlige" koagulert blod, bare større. Etter dette begynte jeg å blø mindre, så langt i dag bare litt blod. 

Mulig det ikke var så vondt siden det hadde sluttet å vokse da det var rundt uke 5? Jeg tok også smertestillende hver 3. time. Litt mageknip, men det var minimalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på apoteket og hamstret inn diverse. Ny pakke med femar, blodfortynnende og hormoner. De siste to skal jeg begynne å ta med en gang jeg får positiv test. 

Nå håper, håper, håper jeg vi blir gravid igjen ved neste anledning. Sist jeg hadde abort gikk det over 6 uker til jeg fikk mensen og klarte å telle meg frem eggløsning. 

Blør fortsatt en del etter aborten. Ikke uutholdelig mye, men litt mer en normal mens. Må også bruke bind, da jeg ble frarådet å bruke kopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg sender deg også en stor klem 💗 Har vært gjennom MA og cytotec og det er så pyton. Krysser fingrene for at du lykkes snart! Det er dårlig gjort at det skal være så brutalt! Klem fra meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du måtte gjennom ein ny abort. :troest: Håpar du blir raskt gravid igjen, og at alt går som det skal neste gang. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 16.11, Palme skrev:

Nå har jeg vært på apoteket og hamstret inn diverse. Ny pakke med femar, blodfortynnende og hormoner. De siste to skal jeg begynne å ta med en gang jeg får positiv test. 

Nå håper, håper, håper jeg vi blir gravid igjen ved neste anledning. Sist jeg hadde abort gikk det over 6 uker til jeg fikk mensen og klarte å telle meg frem eggløsning. 

Blør fortsatt en del etter aborten. Ikke uutholdelig mye, men litt mer en normal mens. Må også bruke bind, da jeg ble frarådet å bruke kopp. 

Jeg vil anbefale å teste om testene blir helt negative fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering. For nå skjer det jo ikke så mye mer en å vente på mensen og eggløsning. 

Jeg tok pillene for å fjerne fosteret på tirsdag og antok det hele var over da. Men på fredag formiddag så fikk jeg nå en helt uutholdelige magesmerter. Klarte ikke stå, gå eller ligge. Det varte i ca en time før det roet seg ned. Da gikk jeg på do og i det jeg satte meg ned sa det "plumt" I skåla. Noe hadde ramlet ut, klarte ikke se hva, for det er så mye blod også. Etter det gikk magesmertern bort. Så antar det var fosteret i stede? Det tok 4 dager!!! 

Graves ditetstestene blir svakere. Så ser ut som hcg går nedover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lite å oppdatere. Tok LG og hcg test i morges. Begge stripsene hadde en veeeeeldig svak strek. Så da antar jeg at siden det sikkert er litt gravid hormon igjen tar det enda litt tid før jeg kommer en eggløsning. Får bare prøve å teste etter det de neste 2-3 ukene. 

Synes det er så vanskelig å finne eggløsningen. Særlig siden jeg ikke har hatt mensen. Nå går jeg bare i en limboverden og venter og venter. 

Ble en drink på lørdag da. Siden det er lov nå, trøstedrink 🥂😔😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har eggløsning nå. Kjennes litt slik ut på murringen/smertene jeg har i mage og rygg. Får ikke positiv på eggløsningtest. Men det får jeg sjeldent uansett. Temperaturmålingen er helt ute av laget. Appen viser at jeg skal ha mensen "I morgen" hver dag. Så den er ikke i synk etter aborten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Ny runde med eggløsning ferdig. Denne gangen fikk jeg tatt femar, så håper jeg blir gravid. Tror det er avgjørende for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle hatt mensen i går/dag. Ingen antydning til at den kommer.  Men heller ikke antydning til to streker på tissestripsene. Så.... 

På en side er det ok om det ikke blir noe nå, vil egentlig ikke ha desemberbarn. Men når man prøver og prøver får man ta det man får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag kom mensen, noen dager forsinket bare. Så får komme meg på apoteket for ny runde med piller. 

I dag er første gangen jeg virkelig har følt meg deprimert for at det ikke går. Tårene har flommet og jeg er bare så nedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Palme skrev:

I dag kom mensen, noen dager forsinket bare. Så får komme meg på apoteket for ny runde med piller. 

I dag er første gangen jeg virkelig har følt meg deprimert for at det ikke går. Tårene har flommet og jeg er bare så nedenfor. 

Det var trist å høre!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2019 at 3:56 PM, kvinne35+ said:

Det var trist å høre!! :grine:

Takk for det. Ja det var trist. Er helt utslitt nå... Men jeg får gi meg selv et par dager og "ta meg sammen" igjen. "alt" er bare trist, leit og galt. Stakar mannen min prøver så godt han kan å muntre meg med trøstende ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Palme skrev:

Takk for det. Ja det var trist. Er helt utslitt nå... Men jeg får gi meg selv et par dager og "ta meg sammen" igjen. "alt" er bare trist, leit og galt. Stakar mannen min prøver så godt han kan å muntre meg med trøstende ord. 

Sender masse trøsteklemmer!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...