Gå til innhold

Palme har en baby i magen


Palme

Anbefalte innlegg

Er inne i ny periode nå, er ikke vits i å oppdatere. Ikke noe nytt som skjer, samme greia. Måler temperatur, har sex kun under eggløsning og venter på men som som ikke skal komme, men som gjør det. 

I går fikk vi den "gledelige" nyheten om et vennepar som venter nr 3, blitt gravid med alle i perioden vi har prøvd. Jeg gikk og la meg... Nå klarer jeg ikke være glad på andres vegne lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lett det der når «alle» andre klemmer ut unger på rekke og rad. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ein stor trøsteklem til deg, Palme. :hug: Ikkje lett å vera den som ikkje blir gravid, når "alle" andre blir det. :riste:

Men eg håpar å trur at det snart blir din tur til å lykkast, og då er det nok sikkert andre som er misunnelig på deg. :jepp: Ikkje gi opp håpet, det skal gå bra til slutt! :hjerte:                     🏇🏇🎅🎅

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Og kor kom egentlig dei hestane og nissane frå? :klo: Ikkje får eg dei vekk heller. :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mirabella76 skrev:

 Og kor kom egentlig dei hestane og nissane frå? :klo: Ikkje får eg dei vekk heller. :bond:

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2019 at 6:09 PM, prøverpåny said:

Ikke lett det der når «alle» andre klemmer ut unger på rekke og rad. ❤️

Det går jo over, men 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Mirabella76 said:

 Og kor kom egentlig dei hestane og nissane frå? :klo: Ikkje får eg dei vekk heller. :bond:

Hehe, hest og nisse slår aldri feil 🤣 

Og takk for hyggelige ord 🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg også en klem 💗 Vet hvordan det er med at alle andre får det så lett... jeg griner når jeg får gravidnyheter, tar meg sammen der og da men så er det rett i kjelleren. Selv om man unner dem det, er det tøft å minnes på sitt eget manglende hell. Krysser fingrene for at dere lykkes veldig snart 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/23/2019 at 1:09 PM, Waldfee said:

Sender deg også en klem 💗 Vet hvordan det er med at alle andre får det så lett... jeg griner når jeg får gravidnyheter, tar meg sammen der og da men så er det rett i kjelleren. Selv om man unner dem det, er det tøft å minnes på sitt eget manglende hell. Krysser fingrene for at dere lykkes veldig snart 🤞

Ja, jeg unner dem det jo så klart. Men enkelte ganger er det tyngre en andre. 

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pms nå, alt mannen gjør blir jeg sur på. Ikke ofte jeg er så grinete før mens. Har også begynt å få sterke menssmerter. Det får jeg før mensen kommer. Er enda en uke til den kommer, men kjennes ikke ut som det gikk denne mnd heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kjenner etter tegn på om mensen kommer eller ikke. Den er nok her på fredag, eller  lørdag. Men jeg har mindre mensen smerter en vanlig. Bruker å kjenne det godt i mage og korsrygg før den kommer. 

Testen I morges var negativ, men det er uansett for tidlig å teste. Krysser fingrene så godt nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen eller spotting i dag heller. menssmerter ligger litt i bakgrunnen og ingen positiv test. Får vente videre... 

Veldig slitsom med all denne ventinga. Vente på mensen, vente på eggløsning, vente med å bestille reise, vente med det meste 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Palme skrev:

Ingen mensen eller spotting i dag heller. menssmerter ligger litt i bakgrunnen og ingen positiv test. Får vente videre... 

Veldig slitsom med all denne ventinga. Vente på mensen, vente på eggløsning, vente med å bestille reise, vente med det meste 😜

Lykke til!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Cyndaquil said:

Håper du får positiv test 😀

Ja det håper jeg og ✌🏻😊 men fortsatt bare en strek 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ny testing i dag og fortsatt bare en strek på pinnen. Jeg bruker billigstrips og tester alltid to ganger, sånn for sikkerhets skyld 😜

Tre dager forsinket er ikke all verden, men jeg bruker å være veldig presis. Mensen kommer når den skal, eventuelt litt spotting første dagen. Så langt ingenting. 

Har mensen smerter, men det har jeg hatt de gangene jeg har blitt gravid tidligere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at mensen ikkje kjem, og at graviditetstestane er negative. :klo: Hsr du testa seint positivt før når du har vore gravid, eller trur du mest at det er mensen som berre er litt forsinka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Mirabella76 said:

Så rart at mensen ikkje kjem, og at graviditetstestane er negative. :klo: Hsr du testa seint positivt før når du har vore gravid, eller trur du mest at det er mensen som berre er litt forsinka?

Jeg har fått positiv før. Så hadde ingen misstanke om å være gravid denne gangen. Var bare forsinket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i natt, så var bare forsinket. Hadde ingen følelse av å være gravid og særlig siden testene ikke fikk to streker. Regnet med en forsinkelse og det var det, men blir skuffet likevel. 

Bestilte afopsjonsinformasjon for et par uker siden, nå venter jeg enda mer på at de skal komme. Er redd vi kaster bort tid og penger på ivf, på noe vi kunne og burde brukt på adopsjon. Er redd vi ikke blir foreldre før jeg er nærmere 44-45 år. Jeg blir 39 år om noen måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...