Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Ikkesant skrev:

Jeg er imot slike merkelapper som introvert/ekstrovert. La mennesker være som de er uten noe stempel.

Trist at mange må ha en merkelapp å identifisere seg med.

Hello snowflake

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.12.2019 den 20.12, Luna Llena skrev:

Bilderesultat for introvert problems

Dette! 😂🙋🏻‍♀️ 

Min mann er den gule, jeg den blå. For noen dager siden røyk fjernkontrollen vår, og jeg sendte NextGenTel en melding på Facebook /messenger. Så sa jeg til min mann at jeg hadde gitt beskjed, og hans umiddelbare reaksjon var: «ringte du? Jeg er så stolt av deg!»

«Eh... takk» 😅

Etterhvert fikk jeg svar at de sendte en ny fjernkontroll i posten. Dette sa jeg til min mann, og min mann sa igjen: «så stolt av at du ringte! Eller vent... Ringte du? Eller sendte du Mail?»

Eh... samme det vel, det viktigste er vel at dette ble ordnet? 😂🤷🏻‍♀️  

Endret av Lady T
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ikkesant skrev:

Jeg er imot slike merkelapper som introvert/ekstrovert. La mennesker være som de er uten noe stempel.

Trist at mange må ha en merkelapp å identifisere seg med.

Jeg synes det er fint at det finnes en merkelapp for sånne som meg. Da er det lettere å finne likesinnede som vet akkurat hvordan det er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singelkurver?? Bytt dem heller ut med disse! Introvert + singelkurv = Does not compute...

legger i spoiler pga stort bilde

Spoiler

Rightful+careful+gerbil_55c10d_7486435.j

 

Endret av Devilheart
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Devilheart skrev:

Singelkurver?? Bytt dem heller ut med disse! Introvert + singelkurv = Does not compute...

legger i spoiler pga stort bilde

  Skjul innhold

Rightful+careful+gerbil_55c10d_7486435.j

 

Det  er greit å legge i spoiler når de har vært vist for mange sider siden.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.12.2019 den 20.12, Luna Llena skrev:

Bilderesultat for introvert problems

haha vi får så mange inn på jobb der ene parten har sendt e-post og den andre ringer 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2020 den 19.36, Lady T skrev:

Dette! 😂🙋🏻‍♀️ 

Min mann er den gule, jeg den blå. For noen dager siden røyk fjernkontrollen vår, og jeg sendte NextGenTel en melding på Facebook /messenger. Så sa jeg til min mann at jeg hadde gitt beskjed, og hans umiddelbare reaksjon var: «ringte du? Jeg er så stolt av deg!»

«Eh.. ja... takk» 😅

Etterhvert fikk jeg svar at de sendte en ny fjernkontroll i posten. Dette sa jeg til min mann, og min mann sa igjen: «så stolt av at du ringte! Eller vent... Ringte du? Eller sendte du Mail?»

Eh... samme det vel, det viktigste er vel at dette ble ordnet? 😂🤷🏻‍♀️  

Det er mange av dere 😂 Får ofte telefoner som begynner med «min samboer har sendt dere 10 mailer og dere har ikke svart!» 😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 20.13, Luna Llena skrev:

Kjeder meg  sjeldent , faktisk så kjeder jeg meg fortere blant folk, enn jeg gjør når jeg er alene.

Ja!! Kjedeligste som finnes er smalltalk om uinteressante ting med folk du ikke kjenner og ikke har noe til felles med :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...