Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg var bare nøtt til å ta en screenshot og dele denne her altså 😂😰😂7864EC72-5781-461F-8BDE-0A382825B089.thumb.jpeg.d53c5c7bef51671c58c7e891ce6120a9.jpeg

å fyfaen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud. Ja. Minner meg om da jeg tok toget nedover til Cornwall sist sommer. De har en slik løsning på toget for enkelte sitteplasser, dog med bord i mellom. Og det er altså så forferdelig kleint. Det går greit en kort t-banetur på 10 minutter når man skal til jobb, men når man blir sittende stuck i fire-fem timer såeh.(..) 

Nei altså. Det var rett og slett forferdelig. Og de over oss skulle absolutt snakke. Lystige spanjoner. Gwad.

JEG. VIL. IKKE. SNAKKE. (MED. FREMMEDE.)

Endret av SPOCA
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SPOCA skrev:

Åh herregud. Ja. Minner meg om da jeg tok toget nedover til Cornwall sist sommer. De har en slik løsning på toget for enkelte sitteplasser, dog med bord i mellom. Og det er altså så forferdelig kleint. Det går greit en kort t-banetur på 10 minutter når man skal til jobb, men når man blir sittende stuck i fire-fem timer såeh.(..) 

Nei altså. Det var rett og slett forferdelig. Og de over oss skulle absolutt snakke. Lystige spanjoner. Gwad.

JEG. VIL. IKKE. SNAKKE. MED. FREMMEDE.

Hvis man først skal ta toget, er privat kupe å anbefale. Deilig med egen sofa og køyeseng over, helt alene med vindu og greier 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Hvis man først skal ta toget, er privat kupe å anbefale. Deilig med egen sofa og køyeseng over, helt alene med vindu og greier 😍

Ikke uenig, men ikke mulig på akkurat den togturen, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SPOCA skrev:

Ikke uenig, men ikke mulig på akkurat den togturen, dessverre.

Hadde det hver uke da jeg var i militæret og pendlet hjem. De fleste satt med enorme sekker og bagger på gulvet, eller som sild i tønne i setene, mens jeg trakk meg tilbake til egen suite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg fikk engang beskjed om å oppsøke psykolog, for det var ikke normalt å bli sliten av andre mennesker. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Luna Llena skrev:

Jeg fikk engang beskjed om å oppsøke psykolog, for det var ikke normalt å bli sliten av andre mennesker. 🙄

Samme her, i tillegg til at jeg ble gjort narr av av familiemedlemmer og bekjente: " det er ikke normalt for en tenåring å ikke henge med venner etter skolen! Er det fordi ingen liker deg eller ? ". Å akseptere at noen er ferdig sosialisert etter en 6-8 timer på skolen/jobb var tydeligvis vanskelig for ganske mange.Jeg er klin lik den dag idag i en alder av 28 år😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest envillen
4 timer siden, Koya skrev:

Samme her, i tillegg til at jeg ble gjort narr av av familiemedlemmer og bekjente: " det er ikke normalt for en tenåring å ikke henge med venner etter skolen! Er det fordi ingen liker deg eller ? ". Å akseptere at noen er ferdig sosialisert etter en 6-8 timer på skolen/jobb var tydeligvis vanskelig for ganske mange.Jeg er klin lik den dag idag i en alder av 28 år😅 

He he, ja son e det! Er jo en del eldre enn deg da, men kan huske noe fra min barndom og ungdomstid, ble sett på som "litt" stille og annerledes. Bare det er jo en belastning i seg selv, og kan tenke meg at å få beskjed om å oppsøke psykolog ikke føles bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det typisk introvert og ikke like å få klem av mennesker man ikke er nær. Hvis en kollega gir klem så er det ukomfortabelt?(kjæreste, nære venner osv er noe annet) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble et totalt marreritt for meg som introvert i dag. Kot ut av bilen, og det lå en lapp under vindusviskeren med telefon nummer. Sterk vind hadde gjort at en dør hadde smelt inn i bilen min.

Bryr jeg meg om at jeg har en liten bulk og hvite skraper i bilen? Nei.

Bryr jeg meg om at jeg måtte ringe en total fremmed person, møte denne personen, skrive skademelding, snakke med fremmede personer på telefonen hos forskringsselskapet og alt styret? JA!! 😭😭😭 har lyst til å krølle meg sammen og gråte! Fæl dag. Men med en liten innsats så blir alt fikset og ordnet, men dette var ikke oppladinga jeg skulla ha i dag etter å ha tilbringet 36 timer sammen med en kollega på jobb i helga! 😭😭😭

Jeg trenger dette her! Nå! Skulle bare ønske jeg hadde tid til å sitte slik i en hel uke og 2, og ikke bare ut dagen i dag ☹️

72B72131-309F-46F6-AE9F-BBD481B0D50D.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 0.30, SPOCA skrev:

Åh herregud. Ja. Minner meg om da jeg tok toget nedover til Cornwall sist sommer. De har en slik løsning på toget for enkelte sitteplasser, dog med bord i mellom. Og det er altså så forferdelig kleint. Det går greit en kort t-banetur på 10 minutter når man skal til jobb, men når man blir sittende stuck i fire-fem timer såeh.(..) 

Nei altså. Det var rett og slett forferdelig. Og de over oss skulle absolutt snakke. Lystige spanjoner. Gwad.

JEG. VIL. IKKE. SNAKKE. (MED. FREMMEDE.)

ååå kjenner jeg får noia!! jeg har en lei tendens til å tiltrekke meg fremmede mennesker som er veldig pratsom... er en mann jeg møter seriøst minst en gang i uken og han oppfører seg som om vi er gamle kjente... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra når kassadama begynner å prate om ting og tang og bare trekker ut tiden... 

I stad skulle jeg betale for varene mine og kassadama stod og tekstet på en mobil. Hun unnskyldte seg og begynte på en lang avhandling om at papp-pressa deres var ødelagt. Det var visst noe med kjeden og de måtte virkelig huske å ringe reparatør tidlig i morgen så derfor hadde hun laget huskelapp på mobilen og bla bla... :roll:

Like etter, på en annen butikk, skulle jeg hente ut en pakke. Da begynte dama i skranken der å kommentere at pakkelappen hadde revnet så det svarte gjennomslagspapiret hang ute. Hun rev det av og begynte å legge ut om hvor irriterende det var å bli svart på fingrene av slikt papir... Jeg vil bare ha pakken min og gå.. :roll:

smalltalk med fremmede... :riste:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mia83 skrev:

Jeg kan ikke fordra når kassadama begynner å prate om ting og tang og bare trekker ut tiden... 

I stad skulle jeg betale for varene mine og kassadama stod og tekstet på en mobil. Hun unnskyldte seg og begynte på en lang avhandling om at papp-pressa deres var ødelagt. Det var visst noe med kjeden og de måtte virkelig huske å ringe reparatør tidlig i morgen så derfor hadde hun laget huskelapp på mobilen og bla bla... :roll:

Like etter, på en annen butikk, skulle jeg hente ut en pakke. Da begynte dama i skranken der å kommentere at pakkelappen hadde revnet så det svarte gjennomslagspapiret hang ute. Hun rev det av og begynte å legge ut om hvor irriterende det var å bli svart på fingrene av slikt papir... Jeg vil bare ha pakken min og gå.. :roll:

smalltalk med fremmede... :riste:

Er så enig!! Sliter skikkelig når kundene mine er sånn via telefonen. Ender alltid opp med folk som forteller hele livshistorien og gjerne naboen sin også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...