Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg misliker så innmari den overdrevne høfligheten jeg møter i alskens butikker - særlig nå om dagen når jeg er ute og handler julegaver. Kan jeg hjelpe deg? Finner du det du leter etter? For farken - hvis jeg trenger hjelp så jeg komme til deg! Og drit i å hilse på meg i det øyeblikket jeg har kommet inn i butikken! Og nei - jeg er ikke sur :glare:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nevian skrev:

Jeg misliker så innmari den overdrevne høfligheten jeg møter i alskens butikker - særlig nå om dagen når jeg er ute og handler julegaver. Kan jeg hjelpe deg? Finner du det du leter etter? For farken - hvis jeg trenger hjelp så jeg komme til deg! Og drit i å hilse på meg i det øyeblikket jeg har kommet inn i butikken! Og nei - jeg er ikke sur :glare:

Så enig! Noen butikker er så fæle på dette at jeg ikke orker å komme tilbake til butikken. "Halloooo! Kan jeg hjelpe deg?", "Nei takk, jeg bare kikker" og så bare "... si ifra hvis du trenger hjelp da!" Og hvis jeg fortsetter å se på ting i butikken bare stirrer de på meg :overrasket: helt til de kommer bort igjen og begynner å peke på ting å si "hva er det du ser etter? Var ikke denne fin? Eller denne? Og denne her er veldig populær. Nesten alle kundene våre kjøper den og er kjempefornøyde!" I DON'T CARE! La meg se på ting og handle i fred! :bond:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir meg søndag 29 desember, etter 6 dager i strekk med sosiale greier som skjer 😵😵

Jeg elsker jul og alt ting jul! 🎄🎅🏻🎁❄️☃️🌟 men ... 🥵det blir en tanke mye sosialt som skjer flere dager på rad 😰

A2DBCB00-9643-481E-94BF-8762CF85BB76.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hjem til mine foreldre i 10 dager, men de forstår hvordan jeg er, så jeg gir meg selv lommer så og si hver dag der jeg sitter på rommet og ser på tv-serier eller sover alt ettersom. Dessuten er det koselig å sitte relativt stille og se på et tv-program på Nrk sammen med dem. Det er julestemning for meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                               Så mange fine bilder og tekster dere finner!  :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Min ekstroverte mann var bortreist på nyttår, og jeg nøyt det så sinnsykt! :fnise: Helt alene på hytta, sovende unger og Netflix og chill. Fikk utrolig mange meldinger av folk som lurte på om jeg hadde det bra og som håpte jeg ikke var ensom. :hoho: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er imot slike merkelapper som introvert/ekstrovert. La mennesker være som de er uten noe stempel.

Trist at mange må ha en merkelapp å identifisere seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Ikkesant skrev:

Jeg er imot slike merkelapper som introvert/ekstrovert. La mennesker være som de er uten noe stempel.

Trist at mange må ha en merkelapp å identifisere seg med.

Dette er en humor tråd 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...