Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Mon tro om det er en sammenheng mellom det å være introvert og det å være glad i bøker og lesing? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, MarianneE skrev:

Mon tro om det er en sammenheng mellom det å være introvert og det å være glad i bøker og lesing? 

Nei det tror jeg ikke nødvendigvis det er.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Har man selvtilliten i orden med selvfølelsen kan man tørre å være lit ut-trovert. Jeg har alltid vært introvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utadvent introvert. Andre opplever at jeg er sosial og byr på meg selv, men etter 2-3 timer begynner jeg å bli mer og mer innadvent introvert... Har det gått for mange timer blir jeg helt stum. Hjelper av og til å ta små pauser. Gå på do feks. Eller være med barn/dyr i selskap.

Jeg bor langt ifra sentrum og har naboer 100 meter ifra meg. Kan kjøre til det sosiale om jeg ønsker. Men å være alene er fantastisk😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det godt å være på spillkveld. Det verste i sosiale sammenhenger er å finne noe å snakke om, men rundt et spill blir det laget helt naturlige samtaler om spillet. Man kan også være stille i perioder og konsentrere seg uten at det føles feil. Skal på "grill og spill" i kveld, faktisk. Nå er grill-biten helt grei siden jeg kjenner folkene etter en god stund, men ser frem til når spillene trekkes frem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er blitt nevnt tidligere, men gud om jeg hater alt for hjelpelige butikkansatte!

Jeg var mest bare ute for å se litt på sateng sengetøy i dag. Det er for tiden så mye i blomster og mønster som ikke er meg (forrige sengesett jeg kjøpte var Harry Potter for noen mnd tilbake 😂), så jeg ville bare se litt. 

Får spørsmål om hun kan hjelpe, og tenkte det ville være den vanlige «vise hvor de står og lar deg være i fred», men nei, det var ikke måte på. «Hva med denne? Liker du denne? Denne fargen? Dette mønsteret? Tenkte jeg kunne vise deg dette... Hva er det du liker? Mønster? Plain? ....» 😵😵

Hadde lyst til å nesten skrike «Harry Potter!!» og løpe ut av butikken 😂😂😂

Det ble ikke noe nytt sateng på meg i dag for å si det slik 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.1.2019 den 19.04, Zaga skrev:

Føler jeg blir sliten både av å være alene eller sammen med andre jeg. Hva er man da? Jeg blir så utmatta i hodet og kroppen og alt og fryktelig sliten av alle tankene mine.

Dette kjenner jeg på også på. Pleier å si at tankene mine gir meg klaustrofobi, jeg blir sliten og lei av å være i meg selv og skulle ønske jeg kunne skru av bevisstheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Melder meg inn her jeg også. :) Min største hverdagsutfordring (forutenom å møte halvbekjente på butikken - da gjemmer jeg meg) er at jeg er gift med en ekstrovert som ikke alltid skjønner hvor mye alenetid jeg trenger.

 

sub-buzz-24965-1503046887-8.png?downsize=800:*&output-format=auto&output-quality=auto

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...