Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å møte utadvendte butikkansatte som absolutt skal lire av seg alskens høflighetsfraser som jeg må respondere på. Jeg vil bare møtte blikket deres med et anerkjennende nikk, og det er det. Og i motsetning til det de tror er jeg ikke sur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nevian skrev:

Jeg liker ikke å møte utadvendte butikkansatte som absolutt skal lire av seg alskens høflighetsfraser som jeg må respondere på. Jeg vil bare møtte blikket deres med et anerkjennende nikk, og det er det. Og i motsetning til det de tror er jeg ikke sur.

Oh yes.

Gikk innom Days Like This i går. Det er helt greit å spørre "Er det noe jeg kan hjelpe deg med?", det måtte jeg spørre om selv da jeg jobbet i butikken. Men greia er jo når det ikke stopper der. Når man blir fotfulgt og spurt en hel haug av tilleggsspørsmål. 

Jeg var altså innom i går, og jeg var eneste kunde i butikken. Og dama bak kassen skulle absolutt kommentere ALT jeg kikket på. Jeg burde jo skjønt tegninga, men i min logikk var det smartere å ta med seg noen klær jeg likte i prøverommet. :rolleyes:

Veeel. Dama spurte sikkert 5 ganger mens jeg sto i prøverommet om det gikk bra. Fortet meg med prøvingen, og det var jo ingenting jeg ville ha, men dama ville jo ikke gi seg! Var det virkelig ingen jeg likte? Hvorfor det? En annen størrelse kanskje? Gaaah! 

Jeg gikk ut av butikken tomhent, og tviler på at jeg går tilbake igjen. :bond:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hjemme alene i helgen. Helt nydelig! Mannen var på et MCtreff og ungen hos besteforeldrene. Jeg tilbrakte fredag alene i mitt eget selskap, ordnet litt hjemme og koste meg. Lørdag var jeg og handlet litt på kjøpesenteret og på kvelden hadde ei venninne og jeg take-away sushi. Idag var jeg hjemme alene og ordnet i hagen. Koselig å få mann og barn hjem igjen, men de kunne godt ventet til i morgen. 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke introvert. I følge mange så er jeg bare overlegen, sur, sær, rar, asosial, arrogant, einstøing, merkelig, egen, stille, vanskelig, sjenert, beskjeden, blærete, høy på pæra, har feil interesser, tror jeg er noe og så har jeg dårlig selvtillit og liker ikke folk.

Alt dette i følge dem - hva skulle jeg vel gjort uten dem til å fortelle meg dette? Det er så gøy å være sosial og omgås folk, juhu!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urettferdig at slike tegneserier har bare damer. Vi menn elsker også katter bør de vite.

Party_5b0e0d_7149196.jpg

Endret av Devilheart
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir mast på på jobben om å være med på fest. Hele greia stresser meg, og ender alltid opp med å si nei. Nesten alltid. Og så får jeg høre etter en fest at jeg ikke må være så "kjedelig".

Føler meg så dårlig sosialt sett, og jeg blir ofte nervøs i visse settinger.  Jeg sliter mye med hodepine, og ofte (men ikke alltid) skyldes det stress pga et eller annet sosial relatert.

Jobben min er sosial, og jeg har valgt det siden jeg tenkte det var noe jeg måtte presse meg til å være. Men jeg blir så utslitt etter hver dag, og har nesten kun energi til å trene. Jeg har knapt nok lyst til å se et eneste menneske.

Det vondeste med å være slik som jeg er, er at det blir tilnærmet umulig å få meg kjæreste. Merkelig nok vil jeg ha det, og barn også. Men det virker ikke som om det er mulig for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎6‎/‎9‎/‎2019 at 3:12 PM, SPOCA said:

Oh yes.

Gikk innom Days Like This i går. Det er helt greit å spørre "Er det noe jeg kan hjelpe deg med?", det måtte jeg spørre om selv da jeg jobbet i butikken. Men greia er jo når det ikke stopper der. Når man blir fotfulgt og spurt en hel haug av tilleggsspørsmål. 

Jeg var altså innom i går, og jeg var eneste kunde i butikken. Og dama bak kassen skulle absolutt kommentere ALT jeg kikket på. Jeg burde jo skjønt tegninga, men i min logikk var det smartere å ta med seg noen klær jeg likte i prøverommet. :rolleyes:

Veeel. Dama spurte sikkert 5 ganger mens jeg sto i prøverommet om det gikk bra. Fortet meg med prøvingen, og det var jo ingenting jeg ville ha, men dama ville jo ikke gi seg! Var det virkelig ingen jeg likte? Hvorfor det? En annen størrelse kanskje? Gaaah! 

Jeg gikk ut av butikken tomhent, og tviler på at jeg går tilbake igjen. :bond:

Åh, så slitsomt! Jeg går faktisk ikke engang inn i en butikk hvis jeg ser at jeg blir alene med damen i kassa. Jeg snur i døra. Orker ikke å få deres fulle og hele fokus. De maser ofte noe infernalsk og jeg vil jo bare se på klær i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Åh, så slitsomt! Jeg går faktisk ikke engang inn i en butikk hvis jeg ser at jeg blir alene med damen i kassa. Jeg snur i døra. Orker ikke å få deres fulle og hele fokus. De maser ofte noe infernalsk og jeg vil jo bare se på klær i fred.

Ja, det var så lenge siden sist jeg hadde vært i en butikk, så jeg burde jo ha skjønt det. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 0.19, Malin1990 skrev:

7c71c684f2a2750a14decd6c2d69d633.jpg

Jeg hadde en liten samtale med en humle mens jeg venta på bussen i dag... 😜 Da bussen kom unngikk jeg selvfølgelig øyekontakt med alle og satt meg der det var minst folk :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...