Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

56 minutter siden, Catalina Culès skrev:

10 Illustrations That Perfectly Describe The Life of An Introvert

Det der skriker jo "se meg, se meg". Jeg kler meg nøytralt, verken for fint eller for stygt. Da får jeg ingen rare blikk mot meg. Det kan dessuten kun brukes om vinteren. Om sommeren (som ellers) kler jeg meg etter gradestokken (+vind), men solbrillene kan være på sammen med propper i ørene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
49 minutter siden, sofie777 skrev:

Det der skriker jo "se meg, se meg". Jeg kler meg nøytralt, verken for fint eller for stygt. Da får jeg ingen rare blikk mot meg. Det kan dessuten kun brukes om vinteren. Om sommeren (som ellers) kler jeg meg etter gradestokken (+vind), men solbrillene kan være på sammen med propper i ørene.

Jeg kler meg ikke som på bildet altså :fnise: Kler meg også nøytralt, bildet er bare en liten spøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en multi-samtale over discord, der vi spilte cards against humanity. Jeg sa så å si ikke et eneste ord 😂😂

07E89977-AA85-4444-A683-F5F42EE7C1C2.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig introvert. Men har heldigvis formet livet mitt etter hvordan jeg vil ha det. Null venner, betyr null mas. Så eneste grunnen til at jeg må møte folk er jobben. Drømmer om lottogevinst for å si det sånn:) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6. Derfor legger man alltid inn siste buss/nattbuss i kalenderen på mobilen med passende tid, så man vet man skal gå. Likevel så kan det hende at man tar bussen før siste buss.

8. Utrolig nok ikke denne uken, for da var det ukjente nummeret min tante som jeg kun snakker med i julen, da kunne jeg snakke.

9, 15, 26. Dette er en del av sykdommen jeg har også

13. Spørrespill er alltid best når jeg kan være på lag med meg selv, ellers svarer jeg før alle andre på de fleste spørsmålene

14. Definitivt. Alt jeg skriver her er et resultat av det!

17. Jeg leser da mest sannsynlig en fantasy-bok den jevne nordmann ikke har hørt om. Hvis du spør meg om den, så kan vi få igang en samtale som varer i noen timer :)

23. De eneste som overnatter her, er mine foreldre og de kjenner meg for de er delvis sånn selv

25. Se 17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludmilla

Jeg passer inn her som hånd i hanske. Ikke bare liker jeg meg i eget selskap, jeg er helt avhengig av det. Jeg føler å være sosial som et press. Kunne godt ha feiret julaften, nyttårsaften og 17 mai mutters alene og kost meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille til søndag klokken 4, da skal jeg til min bror for grillings. Jeg er av de introverte som liker å være sammen med folk av og til. De siste to månedene har det jo vært lite uten skjerm, så da er det greit å fylle opp den kontoen igjen. Men jeg er i grunnen glad for at det ikke er lov å klemme, for det er det jeg liker minst. Han har litt familie som kommer (og enda verre neste helg da min nevø har bursdag) og da skal man klemme alle og huske hvem man har klemt og ikke. Håper den ikke-klemmingen varer leeeenge!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...