Patriotpaula Skrevet 24. oktober 2019 #3481 Del Skrevet 24. oktober 2019 Akkurat nå, Geirfuglen skrev: Masse lykke til med prosessen! Det er jammen litt av en påkjenning, er vanskelig å tenke på noe annet. Har dere noen fra før? Ja fytti søren, det er det verste jeg har vært med på noensinne. Føles som jeg sitter fast i et evigvarende mareritt. Ingen barn fra før nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 24. oktober 2019 #3482 Del Skrevet 24. oktober 2019 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Ja fytti søren, det er det verste jeg har vært med på noensinne. Føles som jeg sitter fast i et evigvarende mareritt. Ingen barn fra før nei. Skjønner veldig godt den følelsen nå! Vet ikke hvor mange tusen jeg har brukt på eggløsningstester, graviditetstester og LadyComp. Femsifret beløp 😳 Og like stor skuffelse hver eneste måned. Håper veldig masse for dere andre i tråden her også, det er jammen utrolig sårt å være kvinne og føle at kroppen svikter en. Slik har jeg følt det i alle fall 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. oktober 2019 #3483 Del Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 5 minutter siden, Geirfuglen skrev: Skjønner veldig godt den følelsen nå! Vet ikke hvor mange tusen jeg har brukt på eggløsningstester, graviditetstester og LadyComp. Femsifret beløp 😳 Og like stor skuffelse hver eneste måned. Håper veldig masse for dere andre i tråden her også, det er jammen utrolig sårt å være kvinne og føle at kroppen svikter en. Slik har jeg følt det i alle fall 😕 Masse skuffelser!! Og kjempedyr prosess, brukt over 100000.... 💸 Og pr dags dato verken gravid eller noen baby... 🥺 Hatt mine runder med denne kroppen hvor jeg vært rimelig oppgitt/irritert/forbannet 🤭😣 Hvorfor kan ikke kroppen min fungere som «alle» andres, sånn at det ikke hadde vært noe problem med «prosjekt baby»? 🤷♀️🤨 Er ikke gitt at det er jeg som er problemet her da men, eneste vi vet er at sædcellene ikke klarer å befrukte eggene noe særlig (enten hardt/seigt skall eller så har ikke svømmerne knekt koden). Endret 24. oktober 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 24. oktober 2019 #3484 Del Skrevet 24. oktober 2019 Det går virkelig ut over både selvtillit og mental helse, @Patriotpaula 😖 Det er et slit å stå i det. Vi fortener å lykkes, alle sammen 👊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 24. oktober 2019 #3485 Del Skrevet 24. oktober 2019 5 minutter siden, Neutral90 skrev: Det går virkelig ut over både selvtillit og mental helse, @Patriotpaula 😖 Det er et slit å stå i det. Vi fortener å lykkes, alle sammen 👊 Så virkelig, @Neutral90!! Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis sitter med to barn (vi ønsker oss to barn!) og kan se tilbake på dette skittåret og denne skittprosessen 🥺🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betta123 Skrevet 24. oktober 2019 #3486 Del Skrevet 24. oktober 2019 3 timer siden, Aaa08 skrev: Ikke ofte jeg er her inne nå for tiden... Men... Etter 6 ivf, uten at eggene klarte seg til dag 5, på våres 7 forsøk har vi 2 blasto på frys! Vi valgte Hellas, og veldig glad for det nå! Innsett I desember Spennende!! Godt å høre fra deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 25. oktober 2019 #3487 Del Skrevet 25. oktober 2019 9 timer siden, Patriotpaula skrev: Masse skuffelser!! Og kjempedyr prosess, brukt over 100000.... 💸 Og pr dags dato verken gravid eller noen baby... 🥺 Hatt mine runder med denne kroppen hvor jeg vært rimelig oppgitt/irritert/forbannet 🤭😣 Hvorfor kan ikke kroppen min fungere som «alle» andres, sånn at det ikke hadde vært noe problem med «prosjekt baby»? 🤷♀️🤨 Er ikke gitt at det er jeg som er problemet her da men, eneste vi vet er at sædcellene ikke klarer å befrukte eggene noe særlig (enten hardt/seigt skall eller så har ikke svømmerne knekt koden). Skjønner godt de følelsene, det er utrolig leit å måtte gå gjennom de skuffelsene gang på gang. 😢 Håper dere finner ut av årsaken og at dere får ønskebarna deres ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 25. oktober 2019 #3488 Del Skrevet 25. oktober 2019 Ingen økning i HCG, så da er jeg i gang med nedregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. oktober 2019 #3489 Del Skrevet 25. oktober 2019 9 minutter siden, Geirfuglen skrev: Ingen økning i HCG, så da er jeg i gang med nedregulering. Så kjedelig! Men bra de sjekket det ut nærmere får behandlingen startet Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 25. oktober 2019 #3490 Del Skrevet 25. oktober 2019 Jeg drømte jeg var i prøverommet på Hennes&Mauritz. Dørene var av typen cowboy-saloon med en kjempe glippe på midten, null privat liv men jeg skulle (!!) ta en graviditetstest for jeg hadde følelsen, så da satte jeg meg på huk å tisset.... Testen viste 2 streker og jeg fikk en slik varm,god og en «stille» indre ro i kroppen 😍 Akkurat som at kiloene bare fløy av skuldrene.. En helt absurd drøm 🤣 Den prosessen her ass... Den gjør mye rart med oss 🤷🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludd1 Skrevet 26. oktober 2019 #3491 Del Skrevet 26. oktober 2019 Noen som har opplevd økning i amh-verdi? Prøven for 1,5 år siden viste en verdi på 8. Nå ligger den på 10!🤩 Trodde ikke det var mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naomi1988 Skrevet 26. oktober 2019 #3492 Del Skrevet 26. oktober 2019 Eggløsning i dag😃😃😃😃❤ da må vi bare krysse og håpe på at det ene lille egget vårt overlever opptining🤞🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3493 Del Skrevet 26. oktober 2019 7 timer siden, Ludd1 skrev: Noen som har opplevd økning i amh-verdi? Prøven for 1,5 år siden viste en verdi på 8. Nå ligger den på 10!🤩 Trodde ikke det var mulig... Jeg gikk fra 7 til 11 på 6 måneder. Det er ikke helt sikkert at den målingen alltid er 100% korrekt. Anonymkode: 57fe5...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 26. oktober 2019 #3494 Del Skrevet 26. oktober 2019 Har hatt 4 innsett av blastoer som har delt seg perfekt og som har sett perfekt ut. To av de har festet seg, to har ikke festet seg. Har noen lignende erfaringer, og har blitt satt på blodfortynnende? Har dere lykkes etter dette? Har regelmessige eggløsninger, men har aldri blitt gravid naturlig. Er så frustrerende å ikke vite hvorfor vi ikke får det til med ivf heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 26. oktober 2019 #3495 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) 12 timer siden, Ludd1 skrev: Noen som har opplevd økning i amh-verdi? Prøven for 1,5 år siden viste en verdi på 8. Nå ligger den på 10!🤩 Trodde ikke det var mulig... Det kan variere litt, unøyaktigheter i målingene ☺️ jeg hadde amh 15 i desember 2017 og amh 20 i juli 2019. Minst en av målingene er ikke helt riktig ☺️ Endret 26. oktober 2019 av Waldfee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 27. oktober 2019 #3496 Del Skrevet 27. oktober 2019 23 hours ago, Ludd1 said: Noen som har opplevd økning i amh-verdi? Prøven for 1,5 år siden viste en verdi på 8. Nå ligger den på 10!🤩 Trodde ikke det var mulig... Ja, min gikk fra 28 til 31 og gynekologen bare kommenterte at det viser hvor upålitelig den prøven er for det skal jo egentlig ikke gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 27. oktober 2019 #3497 Del Skrevet 27. oktober 2019 Vet noen hvordan tineprosessen på st Olavs er? Har en blasto på frys og er nervøs for at den ikke overlever... 🙈 tines egget samme dag liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 27. oktober 2019 #3498 Del Skrevet 27. oktober 2019 8 minutter siden, Neutral90 skrev: Vet noen hvordan tineprosessen på st Olavs er? Har en blasto på frys og er nervøs for at den ikke overlever... 🙈 tines egget samme dag liksom? Jeg har ikke erfaring med St. Olavs, men her jeg går sa de at blastoen ble tint på 4 timer. Tines samme dag som innsett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påmfritt Skrevet 27. oktober 2019 #3499 Del Skrevet 27. oktober 2019 Til dere som har hatt kikkehullsoperasjon; Opplevde dere forsinket mens etter inngrepet? Jeg skal sette inn isbjørn om 1,5 uke men mensen kommer jo ikke🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 27. oktober 2019 #3500 Del Skrevet 27. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, Neutral90 skrev: Vet noen hvordan tineprosessen på st Olavs er? Har en blasto på frys og er nervøs for at den ikke overlever... 🙈 tines egget samme dag liksom? Hos meg sa de at blastoen tiner innen 1-2 timer 🤷♀️ Endret 27. oktober 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå