Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Mamma til én skrev:

I morgen skulle jeg etter planen få satt inn fryst egg, men fikk telefon i dag om at det ikke overlevde tining 😥 Er skikkelig skuffet, for en drittdag! 😞

Uff har opplevd det samme i mars... Ingen av 3 klarte tining... Hvilken sykehus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Aaa08 skrev:

Uff har opplevd det samme i mars... Ingen av 3 klarte tining... Hvilken sykehus? 

Veldig kjedelig 😞 Pga. anonymitet nevner jeg ikke noe om hvor jeg behandles 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma til én skrev:

I morgen skulle jeg etter planen få satt inn fryst egg, men fikk telefon i dag om at det ikke overlevde tining 😥 Er skikkelig skuffet, for en drittdag! 😞

😥 lov å være skuffet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma til én skrev:

I morgen skulle jeg etter planen få satt inn fryst egg, men fikk telefon i dag om at det ikke overlevde tining 😥 Er skikkelig skuffet, for en drittdag! 😞

Uff, så leit. Det må være utrolig skuffende og leit. Er ikke så godt å si noe som kan gjøre det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er mensen en uke på overtid. Utrolig irriterende når jeg vil i gang med neste forsøk. Tok en test for å være sikker, men den var selvfølgelig negativ. Kroppen min er sikkert bare veldig forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test igjen, da gikk fjerde innsett i vasken også. Tar en liten pause så og forsøker frys i mars/april. Så får jeg se om jeg orker mer etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Wiley skrev:

Negativ test igjen, da gikk fjerde innsett i vasken også. Tar en liten pause så og forsøker frys i mars/april. Så får jeg se om jeg orker mer etter det. 

Så trist..... Klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble egguttakk ferdig, 16 egg ut... Fantastiske mennesker (maigaard), uttak gikk kjempe fint i forhold til Riks... 

Får vite mere i morgen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Wiley skrev:

Negativ test igjen, da gikk fjerde innsett i vasken også. Tar en liten pause så og forsøker frys i mars/april. Så får jeg se om jeg orker mer etter det. 

:( Stor klem til deg! Og en veldig stor porsjon pågangsmot - det er ikke enkelt i IVFkarusellen. Håper virkelig femte forsøket får strålende resultat - og at du får tatt vare på deg selv i mellomtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre melde meg inn i denne tråden jeg også 😢 Begynner med IVF i starten av februar ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wiley skrev:

Negativ test igjen, da gikk fjerde innsett i vasken også. Tar en liten pause så og forsøker frys i mars/april. Så får jeg se om jeg orker mer etter det. 

Å nei! 😢😢😢 Fy søren det er så utrolig tøft og urettferdig dette ivf-gamet. Hadde håpet så mye at det var din tur nå. Sender deg en stoooor oppmuntringsklem, vet hvordan du har det💗 Var fjerde som gikk i vasken for meg også før jul. Vi får si på det femte skal det skje 🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aaa08 skrev:

Da ble egguttakk ferdig, 16 egg ut... Fantastiske mennesker (maigaard), uttak gikk kjempe fint i forhold til Riks... 

Får vite mere i morgen

Så flott, masse lykke til mot innsett 💗👍👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mamma til én skrev:

I morgen skulle jeg etter planen få satt inn fryst egg, men fikk telefon i dag om at det ikke overlevde tining 😥 Er skikkelig skuffet, for en drittdag! 😞

Så utrolig leit😢😢😢 Sånne nyheter er så tøffe. Sender deg en bamseklem 💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til deg med de ufølsomme vennene, slutter meg til det som er sagt her i tråden. Snakk om å vise lite medmenneskelighet. Du skal vite at det er veldig få som tenker som dem! Håper du møter masse støtte ellers 💗 Sender deg en klem☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Til deg med de ufølsomme vennene, slutter meg til det som er sagt her i tråden. Snakk om å vise lite medmenneskelighet. Du skal vite at det er veldig få som tenker som dem! Håper du møter masse støtte ellers 💗 Sender deg en klem☺️

Tusen takk! Det betyr mye❤️ Har vært noen ganske tøffe dager..

Anonymkode: 1b2a2...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Waldfee said:

Å nei! 😢😢😢 Fy søren det er så utrolig tøft og urettferdig dette ivf-gamet. Hadde håpet så mye at det var din tur nå. Sender deg en stoooor oppmuntringsklem, vet hvordan du har det💗 Var fjerde som gikk i vasken for meg også før jul. Vi får si på det femte skal det skje 🤞🤞

Hadde en dårlig følelse hele veien, legene var så negative og det føltes bare feil, så nå blir det bare deilig med en liten pause og så får vi ser hva som skjer neste gang. Tror dessverre også jeg kan ha hatt kjemisk, mye gammelt blod med crinonen i dag og jeg har aldri blødd før jeg har sluttet med den før. Glad for at jeg ikke testet selv denne gangen. Følger med på deg og, krysser fingrene for at det snart løser seg for oss. 😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...