Wiley Skrevet 15. januar 2019 #281 Skrevet 15. januar 2019 41 minutter siden, Aaa08 said: Må dra på onsdag, uttak torsdag og er der mest sannsynlig t.o.m lørdag, eller tirsdag... Syntes dette er noe som jeg stresser mest over.... Det med reise, hotel osv.. Vi har bestilt tur/retur onsdag - lørdag, og så får vi se senere hvordan det blir. Legen jeg valgte her i Norge er helt fantastisk, bare å sende sms eller ringe hvis det er noe. Men hadde ikke behov for det, siden er ikke ny i denne prosessen.... Legen svarer på spørsmål på kontroll timene, bruker tid til pasient, helt noe annet en i Riks. Det tas ikke blodprøver, og alt virker mindre stress i forhold til det jeg har opplevd i rikshospitalet. Også er det veldig god kontakt med klinikken gjennom mail/tlf, de svarer fort og konkret. Føler meg mye tryggere nå, dette savnet jeg tidligere. Det gjør at jeg er veldig positiv til å prøve igjen. Hadde ikke noe opplæring ang bruk av medisiner, men kanskje fordi dette er i kke noe nytt for meg. Så bra du føler deg mer positiv med dette valget. Så du må ha en lege i Norge for å ta ultralyd etc? Samarbeider de med klinikken i Danmark da? skjønner det er stress med det praktiske rundt reising men det ordner seg uansett. Masse lykke til!
Aaa08 Skrevet 15. januar 2019 #282 Skrevet 15. januar 2019 59 minutter siden, Wiley skrev: Så bra du føler deg mer positiv med dette valget. Så du må ha en lege i Norge for å ta ultralyd etc? Samarbeider de med klinikken i Danmark da? skjønner det er stress med det praktiske rundt reising men det ordner seg uansett. Masse lykke til! Ja, klinikk i Danmark samarbeider med legene i Norge, så man drar ned dit bare til uttak og innsett. Har ikke betalt noe ekstra for det. Har vansker med å forstå hva de sier på tlf når de ringer fra Danmark , så gruer med å måtte snakke med de face to face. Men legen i Norge sa at det er bare å ringe hvis dette blir problem 😉. Eller snakke engelsk....
Uvisst85 Skrevet 15. januar 2019 #283 Skrevet 15. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for all støtte ❤️ I går kveld kom paret på døra hos oss og leverte et brev. De fortalte at de hadde skrevet ned det de hadde prøvd å fortelle oss i går. Dumme meg hadde et håp om at de ønsket å komme med en unnskydning, men det hadde de absolutt ikke. Brevet inneholdt en lang avhandling om hvorfor prøverør var galt. Og at de derfor ikke kunne støtte oss. Og at de håpet at vi revurdere valget vårt. Jeg ble om mulig enda mer lei meg. Og mannen og jeg er enige om å kutte dette paret helt ut på ubevisst tid. Anonymkode: 1b2a2...a87 Det er jo helt utrolig at det er mulig å oppføre seg på den måten. En ting er at de er uenige i valget dere har tatt, men jeg tenker nå så at det er man stille om, og man uansett støtter venner som går igjennom noe vanskelig. Du får se det som noe positivt; du blir kvitt dem nå. Tenk så ille hvis dere hadde fortalt det etter dere fikk barn, og de skulle sitte der og dømme barnet deres.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #284 Skrevet 16. januar 2019 23 hours ago, AnonymBruker said: Takk for all støtte ❤️ I går kveld kom paret på døra hos oss og leverte et brev. De fortalte at de hadde skrevet ned det de hadde prøvd å fortelle oss i går. Dumme meg hadde et håp om at de ønsket å komme med en unnskydning, men det hadde de absolutt ikke. Brevet inneholdt en lang avhandling om hvorfor prøverør var galt. Og at de derfor ikke kunne støtte oss. Og at de håpet at vi revurdere valget vårt. Jeg ble om mulig enda mer lei meg. Og mannen og jeg er enige om å kutte dette paret helt ut på ubevisst tid. Anonymkode: 1b2a2...a87 Så lurt at dere kutter ut disse menneskene, de høres jo nærmest onde ut. Snakk om å legge stein til byrden. Jeg er faktisk helt sjokkert over at noen kan oppføre seg slik mot egne venner. Når dere blir gravide vil de ikke glede seg på deres vegne, tenk på det... Og hvis dere får et negativt resultat ville de vært glade for det. Har ikke ord.. Anonymkode: 5317d...aee
Wiley Skrevet 16. januar 2019 #285 Skrevet 16. januar 2019 Lykke til i dag @Jeio, du får holde oss oppdatert! 1
Jeio Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #286 Skrevet 16. januar 2019 25 minutter siden, Wiley skrev: Lykke til i dag @Jeio, du får holde oss oppdatert! Takk☺️ Ja det skal jeg gjøre😊
prøverpåny Skrevet 16. januar 2019 #287 Skrevet 16. januar 2019 Foreløpig ikke merket så mye til bivirkninger av nesesprayen, på tredje dagen nå. 🤞 Klarte dere å trene som vanlig på nesespray?
Gjest Fnugg Skrevet 16. januar 2019 #288 Skrevet 16. januar 2019 11 minutter siden, prøverpåny skrev: Foreløpig ikke merket så mye til bivirkninger av nesesprayen, på tredje dagen nå. 🤞 Klarte dere å trene som vanlig på nesespray? Ble fortere svimmel, så jeg roet ned. Men trente som vanlig inntil jeg måtte spraye dobbelt og ble mye mer svimmel. Unngikk ting som medførte raske bevegelser eller hopp/høy puls.
Kone92 Skrevet 16. januar 2019 #289 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, prøverpåny skrev: Foreløpig ikke merket så mye til bivirkninger av nesesprayen, på tredje dagen nå. 🤞 Klarte dere å trene som vanlig på nesespray? Jeg er på niende dagen med nesespray, og merket få eller ingen bivirkninger. Har trent som vanlig 😊
Uvisst85 Skrevet 16. januar 2019 #290 Skrevet 16. januar 2019 3 timer siden, prøverpåny skrev: Foreløpig ikke merket så mye til bivirkninger av nesesprayen, på tredje dagen nå. 🤞 Klarte dere å trene som vanlig på nesespray? Jeg har brukt nesespray i 8 dager og har ikke merket en eneste bivirkning. Så det varierer nok veldig fra person til person hva man får til. Spiller tennis, og har ikke merket noe.
Jeio Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #291 Skrevet 16. januar 2019 8 timer siden, Wiley skrev: Lykke til i dag @Jeio, du får holde oss oppdatert! Fikk bekreftet at jeg er gravid🥰🥰🥰 6
Mamma til én Skrevet 16. januar 2019 #292 Skrevet 16. januar 2019 På 15.1.2019 den 9.26, AnonymBruker skrev: Takk for all støtte ❤️ I går kveld kom paret på døra hos oss og leverte et brev. De fortalte at de hadde skrevet ned det de hadde prøvd å fortelle oss i går. Dumme meg hadde et håp om at de ønsket å komme med en unnskydning, men det hadde de absolutt ikke. Brevet inneholdt en lang avhandling om hvorfor prøverør var galt. Og at de derfor ikke kunne støtte oss. Og at de håpet at vi revurdere valget vårt. Jeg ble om mulig enda mer lei meg. Og mannen og jeg er enige om å kutte dette paret helt ut på ubevisst tid. Anonymkode: 1b2a2...a87 Jeg er sjokkert over uttalelsene til venneparet deres. Synes det er utrolig ufølsom å så raskt uttale seg om noe de har sluppet å ta stilling til. Ble lei med på deres vegne. Hadde selv ikke kunnet hatt venner med slike holdninger, da ønsket om barn er stort og ivf er en betydelig del av livet nå. Jeg har flere kristne venner selv, og har kun blitt møtt med støtte og lykkeønskninger. Nei, en veldig lei opplevelse for dere.
Mamma til én Skrevet 16. januar 2019 #293 Skrevet 16. januar 2019 12 minutter siden, Jeio skrev: Fikk bekreftet at jeg er gravid🥰🥰🥰 Gratulerer!!!! 😀🎉👏
Wiley Skrevet 16. januar 2019 #294 Skrevet 16. januar 2019 23 minutter siden, Jeio said: Fikk bekreftet at jeg er gravid🥰🥰🥰 Grattis!! Full klaff på første forsøk, herlig! 👏🏽👏🏽👏🏽
prøverpåny Skrevet 16. januar 2019 #295 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Jeio skrev: Fikk bekreftet at jeg er gravid🥰🥰🥰 Gratulerer!! Håper mange av oss kommer raskt etter 😍😍
prøverpåny Skrevet 16. januar 2019 #296 Skrevet 16. januar 2019 5 timer siden, Fnugg skrev: Ble fortere svimmel, så jeg roet ned. Men trente som vanlig inntil jeg måtte spraye dobbelt og ble mye mer svimmel. Unngikk ting som medførte raske bevegelser eller hopp/høy puls. 3 timer siden, Kone92 skrev: Jeg er på niende dagen med nesespray, og merket få eller ingen bivirkninger. Har trent som vanlig 😊 2 timer siden, Uvisst85 skrev: Jeg har brukt nesespray i 8 dager og har ikke merket en eneste bivirkning. Så det varierer nok veldig fra person til person hva man får til. Spiller tennis, og har ikke merket noe. Takk for svar! Trener som vanlig inntil videre da 😊 Har ganske lavt blodtrykk til vanlig, så vant til å være litt svimmel og slapp..
Mamma til én Skrevet 16. januar 2019 #297 Skrevet 16. januar 2019 I morgen skulle jeg etter planen få satt inn fryst egg, men fikk telefon i dag om at det ikke overlevde tining 😥 Er skikkelig skuffet, for en drittdag! 😞
Jeio Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #298 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Mamma til én skrev: Gratulerer!!!! 😀🎉👏 Tusen takk😊
Jeio Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #299 Skrevet 16. januar 2019 30 minutter siden, prøverpåny skrev: Gratulerer!! Håper mange av oss kommer raskt etter 😍😍 Tusen takk☺️ ja, vi satser på at dette er året for hele gjengen🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Jeio Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #300 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Wiley skrev: Grattis!! Full klaff på første forsøk, herlig! 👏🏽👏🏽👏🏽 Tusen takk😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå