AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2181 Skrevet 8. juni 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Har også en følelse at de er strengere offentlig, mens privat ikke nevner noe.. måtte du ha noe ekstra oppfølging? Eller hadde du normalt svangerskap? så fint at dere lykkes😄 Anonymkode: c8738...5b6 Takk😀 er 13 uker på vei! Ingen ekstra oppfølging☺️ Kan ha noe med at det er penger å tjene som du sier? Og at de offentlige er mer strenge da det er staten som betaler det meste? Aner ikke, men er vel litt forskjellig fra person til person også - uavhengig av vekt. Anonymkode: 906fa...412
Aaa08 Skrevet 10. juni 2019 #2182 Skrevet 10. juni 2019 Er på rugedag 11 i dag I går kveld hadde jeg sikkelig mens smerter... Og merket litt rosa på papiret da jeg tørket meg, men det var veldig veldig lite, ble litt usikker senere om jeg faktisk så noe... Føler meg mye bedre i dag. Ingen vonde pupper eller noe. Kan det være festeblodning så sent? 10 dager siden innsett? (3 dagers embryo)
Wiley Skrevet 10. juni 2019 #2183 Skrevet 10. juni 2019 4 hours ago, Aaa08 said: Er på rugedag 11 i dag I går kveld hadde jeg sikkelig mens smerter... Og merket litt rosa på papiret da jeg tørket meg, men det var veldig veldig lite, ble litt usikker senere om jeg faktisk så noe... Føler meg mye bedre i dag. Ingen vonde pupper eller noe. Kan det være festeblodning så sent? 10 dager siden innsett? (3 dagers embryo) Vanskelig å si. Jeg synes det høres sent ut for festeblødning men det trenger ikke være negativt. Blødninger er jo ganske normalt, og menssmerter kan jo være et positivt tegn. Spennende å se hva som skjer videre for deg nå!
Aaa08 Skrevet 10. juni 2019 #2184 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Wiley skrev: Vanskelig å si. Jeg synes det høres sent ut for festeblødning men det trenger ikke være negativt. Blødninger er jo ganske normalt, og menssmerter kan jo være et positivt tegn. Spennende å se hva som skjer videre for deg nå! Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere...
Wiley Skrevet 10. juni 2019 #2185 Skrevet 10. juni 2019 36 minutter siden, Aaa08 said: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... Det var leit å høre. Kanskje det er greit å ta en pause nå, du klarer nok ikke ta en beslutning akkurat nå på hva du ønsker å gjøre videre med kroppen full av hormoner og hodet fullt av tanker. Bruk sommeren på å komme litt i vater og så kan du jo ta en beslutning senere på om du vil fortsette eller ikke. Sender deg en stor klem! 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2186 Skrevet 10. juni 2019 1 hour ago, Aaa08 said: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... Uff, hvis du likevel skulle endre mening, anbefales spiren fertilitetsklinikk i Trondheim, de er utrolig dyktige! Anonymkode: 906fa...412 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2187 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev: Takk😀 er 13 uker på vei! Ingen ekstra oppfølging☺️ Kan ha noe med at det er penger å tjene som du sier? Og at de offentlige er mer strenge da det er staten som betaler det meste? Aner ikke, men er vel litt forskjellig fra person til person også - uavhengig av vekt. Anonymkode: 906fa...412 Gratulerer! Så heldig du er😄 ja, det er nok en litt slu/kynisk bransje selv om man får inntrykk av at de kun vil det beste for deg. Anonymkode: c8738...5b6
Blomst37 Skrevet 10. juni 2019 #2188 Skrevet 10. juni 2019 På 5.6.2019 den 23.14, Waldfee skrev: Ja, jeg lurer på de gulleggene, hvor ble de av 🤔! Jeg liker heller ikke markedsføringen, men hun var mye mer lege enn selger på det seminaret så fikk et bedre inntrykk da. Jeg tenker litt sånn at hvis det kan øke sjansen for å lykkes.... men mannen er skeptisk. Vi får se! Krysser fingrene alt jeg kan for deg💗 Har tenkt på deg siste halvåret og lurt på hvordan det gikk 💗. Vi satser alt på at dere lykkes nå 🤞! Skjønner godt at han er skeptisk. Det er litt forskjellige meninger om den klinikken i Russland. Og samtidig, så vil man prøve hva som helst for å lykkes. Jeg var på kontroll på fredag. Var ganske deppa resten av dagen😞 Slimhinne var aaalt for tynn! Ble veldig skuffet. Håpet på mye bedre resultater etter en uke. Så det blir ikke noe innsett denne uka som planlagt. Legen økte progynova dosen og må tilbake til ny kontroll på torsdag. Ser det bra ut da, blir det innsett mest sannsynlig på mandag. Æsj har dårlig magefølelse. Håper så inderlig at forsøket ikke blir avbrutt. Legen sa at det er sjeldent de avbryter fryseforsøk. Har noen av dere opplevd det samme?😳
Betta123 Skrevet 10. juni 2019 #2189 Skrevet 10. juni 2019 3 timer siden, Aaa08 skrev: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... Varm klem til deg❤️ 1
Waldfee Skrevet 10. juni 2019 #2190 Skrevet 10. juni 2019 3 timer siden, Aaa08 skrev: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗 Veldig lei for deg, vet hvordan du har det. Man blir så utrolig sliten og lei, og alt virker bare håpløst. Sender deg en stooor klem. Det er så dårlig gjort at livet skal være så urettferdig i dette😢. Ikke ta noen avgjørelser på hva du orker videre akkurat nå, gi deg tid til å koble ut fra ivf litt. En klem til 💗 2
Waldfee Skrevet 10. juni 2019 #2191 Skrevet 10. juni 2019 45 minutter siden, Blomst37 skrev: Skjønner godt at han er skeptisk. Det er litt forskjellige meninger om den klinikken i Russland. Og samtidig, så vil man prøve hva som helst for å lykkes. Jeg var på kontroll på fredag. Var ganske deppa resten av dagen😞 Slimhinne var aaalt for tynn! Ble veldig skuffet. Håpet på mye bedre resultater etter en uke. Så det blir ikke noe innsett denne uka som planlagt. Legen økte progynova dosen og må tilbake til ny kontroll på torsdag. Ser det bra ut da, blir det innsett mest sannsynlig på mandag. Æsj har dårlig magefølelse. Håper så inderlig at forsøket ikke blir avbrutt. Legen sa at det er sjeldent de avbryter fryseforsøk. Har noen av dere opplevd det samme?😳 Progynova funket ikke så bra for meg. Fikk såvidt tykk nok slimhinne og problemer med at egne follikler vokste underveis. Brukte estradot senere (plaster), det virket bedre for meg. Håper slimhinnen blir bedre med økt dose 💗🤞
Naomi1988 Skrevet 10. juni 2019 #2192 Skrevet 10. juni 2019 5 timer siden, Aaa08 skrev: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... ❤️❤️ 1
Blomst37 Skrevet 10. juni 2019 #2193 Skrevet 10. juni 2019 6 timer siden, Aaa08 skrev: Blør mer nå så 6 forsøk er negativ... Vet ikke om jeg orker flere... Dette er så urettferdig!!!😫😞 Sender deg masse gode tanker💓💓💓💓 Vet veldig godt hvordan du har det. 😰 Ord blir fattige akkurat nå... Sender deg en god bamseklem❤️ 1
Blomst37 Skrevet 10. juni 2019 #2194 Skrevet 10. juni 2019 2 timer siden, Waldfee skrev: Progynova funket ikke så bra for meg. Fikk såvidt tykk nok slimhinne og problemer med at egne follikler vokste underveis. Brukte estradot senere (plaster), det virket bedre for meg. Håper slimhinnen blir bedre med økt dose 💗🤞 Tusen takk!💓 😰 den var veldig tynn spes på den ene siden😫 noe tykkere på den andre. Håper jeg får bedre nyheter på torsdag ja🙏🏻😳.
Waldfee Skrevet 11. juni 2019 #2195 Skrevet 11. juni 2019 9 timer siden, Blomst37 skrev: Tusen takk!💓 😰 den var veldig tynn spes på den ene siden😫 noe tykkere på den andre. Håper jeg får bedre nyheter på torsdag ja🙏🏻😳. Krysser fingrene 🤞🤞🤞 1
Deseo Skrevet 11. juni 2019 #2196 Skrevet 11. juni 2019 Da blir det forhåpentligvis innsett på meg på torsdag 😊 Siste fryseforsøk. Krysser fingrene for at de overlever opptining 🤞❤ 1
Naomi1988 Skrevet 11. juni 2019 #2197 Skrevet 11. juni 2019 Jippi, ser ut til at vi får skrapa sammen til nytt forsøk😁😁😁 mega happy❤️❤️❤️ 3
Aaa08 Skrevet 11. juni 2019 #2198 Skrevet 11. juni 2019 Snakket med klinikken i st Petersburg i dag. De sier det samme som jeg sa til legene hele tiden - jeg ble stimulert for kort... Legen sa at vi er et vanskelig tilfelle,men det er sjanse så de vil gi oss en pakke med 3 forsøk med garanti! Med egne egg! 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2200 Skrevet 11. juni 2019 4 timer siden, Aaa08 skrev: Snakket med klinikken i st Petersburg i dag. De sier det samme som jeg sa til legene hele tiden - jeg ble stimulert for kort... Legen sa at vi er et vanskelig tilfelle,men det er sjanse så de vil gi oss en pakke med 3 forsøk med garanti! Med egne egg! Så interessant. Hvor lenge mener de er for kort? Og mener de da at du bør ha mindre doser med hormoner, over et lengre løp? Trist med mislykket forsøk, men fint å lese de mener det går, og vil gi dere nytt forsøk med garanti. Vil dere gå for det, eller må det tenkes mer etter skuffelsen? Anonymkode: 2934a...a6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå