AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4081 Skrevet 12. desember 2019 På 11.12.2019 den 16.33, bondekone skrev: Veldig trist å lese dette❤ har du vurdert å bruke siste forsøket i utlandet? Vi vurderer å dra til utlandet for det offentlige om ingen av eggene på frys gie resultater.... Kanskje dere bør prøve en ny klinikk, feks i Danmark? La dem se journalen med nye øyne og tilby en annerledes behandling enn dere har brukt hittil? Anonymkode: 5de5b...bf7
Neutral90 Skrevet 12. desember 2019 #4082 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dere bør prøve en ny klinikk, feks i Danmark? La dem se journalen med nye øyne og tilby en annerledes behandling enn dere har brukt hittil? Anonymkode: 5de5b...bf7 Ja, vi føler veldig på det at vi ønsker ferske øyne og også en annen tankegang rundt behandling. Men, mye av økonomiske grunner så ønsker mannen å fullføre tre offentlige forsøk her hjemme først. Prøver å lese meg litt opp på Danmark da. Har du erfaring selv? 1
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2019 #4083 Skrevet 13. desember 2019 (endret) Er det flere som ruger for tiden eller skal bli ruger snart? 🐣 Her ble fjerde innsett gjennomført i dag, så nå er det utelukkende opp til embryoet 🤞🏻 Blastoen er av topp kvalitet, forholdene i livmoren er fine og de vurderte innsettet i dag som perfekt, så alt ligger godt til rette for at det skal feste seg. Men dette er som skrevet fjerde innsett og alt har sett like bra ut tidligere også 🤷♀️ Avbrutt ferskforsøk i februar/mars pga ohss. Én blasto på frys. Fryseforsøk april/mai. Ble gravid i mai, men mistet i uke 9. Nytt ferskforsøk i aug/sept, negativt. 5 blastoer på frys. Fryseforsøk i sept/okt avbrutt. Fryseforsøk i oktober/november, kjemisk. Og nå fryseforsøk november/desember... Vi trenger virkelig en opptur nå 🤞🏻 Endret 13. desember 2019 av Patriotpaula 6
alba85 Skrevet 13. desember 2019 #4084 Skrevet 13. desember 2019 10 minutter siden, Patriotpaula said: Er det flere som ruger for tiden eller skal bli ruger snart? 🐣 Her ble fjerde innsett gjennomført i dag, så nå er det utelukkende opp til embryoet 🤞🏻 Blastoen er av topp kvalitet, forholdene i livmoren er fine og de vurderte innsettet i dag som perfekt, så alt ligger godt til rette for at det skal feste seg. Men dette er som skrevet fjerde innsett og alt har sett like bra ut tidligere også 🤷♀️ Avbrutt ferskforsøk i februar/mars pga ohss. Én blasto på frys. Fryseforsøk april/mai. Ble gravid i mai, men mistet i uke 9. Nytt ferskforsøk i aug/sept, negativt. 5 blastoer på frys. Fryseforsøk i oktober/november, kjemisk. Og nå fryseforsøk november/desember... Vi trenger virkelig en opptur nå 🤞🏻 Hei, jeg fikk positiv test denne uken med HCG på godt over 200, som deg så mistet jeg i sommer så kjenner jeg er litt tilbakeholden. Jeg hadde ferskforsøk. Masse lykke til med rugetiden. Jeg håper du får en fin julegave:-) 1
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2019 #4085 Skrevet 13. desember 2019 5 minutter siden, alba85 skrev: Hei, jeg fikk positiv test denne uken med HCG på godt over 200, som deg så mistet jeg i sommer så kjenner jeg er litt tilbakeholden. Jeg hadde ferskforsøk. Masse lykke til med rugetiden. Jeg håper du får en fin julegave:-) Så herlig med positiv test 😊 Takk 🥰 1
Slitenmamma Skrevet 13. desember 2019 #4086 Skrevet 13. desember 2019 20 timer siden, Neutral90 skrev: Ja, vi føler veldig på det at vi ønsker ferske øyne og også en annen tankegang rundt behandling. Men, mye av økonomiske grunner så ønsker mannen å fullføre tre offentlige forsøk her hjemme først. Prøver å lese meg litt opp på Danmark da. Har du erfaring selv? Vi valgte å dra til Maigaard i Danmark, etter flere mislykkede forsøk i Norge, der de ikke fikk tatt ut brukbare egg engang. På Maigaard klarte de hente ut to egg første gang, og fikk satt de inn men ble ikke gravid. Men på andre forsøk så satt det. Må gudene vite hva de gjør anderledes men det funket. Har hørt flere lignende historier. 1
Neutral90 Skrevet 13. desember 2019 #4087 Skrevet 13. desember 2019 27 minutter siden, Slitenmamma skrev: Vi valgte å dra til Maigaard i Danmark, etter flere mislykkede forsøk i Norge, der de ikke fikk tatt ut brukbare egg engang. På Maigaard klarte de hente ut to egg første gang, og fikk satt de inn men ble ikke gravid. Men på andre forsøk så satt det. Må gudene vite hva de gjør anderledes men det funket. Har hørt flere lignende historier. Husker du hvilken medisin du gikk på?
Slitenmamma Skrevet 13. desember 2019 #4088 Skrevet 13. desember 2019 32 minutter siden, Neutral90 skrev: Husker du hvilken medisin du gikk på? Nei, jeg husker dessverre ikke navnet på dem. Men vet at det var ingen andre medisiner enn de jeg gikk på i Norge, eller jo. Brukte en tablett i forkant før jeg begynte på de andre medisinene bl.a Gonal-F! Det var det eneste som anderledes. Men likevel så klarte de å få ut egg begge gangene. Det er selvsagt mye dyrere, mener vi betalte 50 000dk for 3 forsøk, så kommer fly, hotell, men utleggene til medisinene får man jo uansett tilbake. Hadde nok prøvd en norsk klinikk først om vi skulle hatt flere barn, men det er virkelig noen fantastiske mennesker som jobber på Maigaard. Hadde innsett på en søndags morgen på siste forsøket. Så dro vi rett på ferie, tror faktisk det hjalp litt. 2
Neutral90 Skrevet 13. desember 2019 #4089 Skrevet 13. desember 2019 49 minutter siden, Slitenmamma skrev: Nei, jeg husker dessverre ikke navnet på dem. Men vet at det var ingen andre medisiner enn de jeg gikk på i Norge, eller jo. Brukte en tablett i forkant før jeg begynte på de andre medisinene bl.a Gonal-F! Det var det eneste som anderledes. Men likevel så klarte de å få ut egg begge gangene. Det er selvsagt mye dyrere, mener vi betalte 50 000dk for 3 forsøk, så kommer fly, hotell, men utleggene til medisinene får man jo uansett tilbake. Hadde nok prøvd en norsk klinikk først om vi skulle hatt flere barn, men det er virkelig noen fantastiske mennesker som jobber på Maigaard. Hadde innsett på en søndags morgen på siste forsøket. Så dro vi rett på ferie, tror faktisk det hjalp litt. Takk for at du deler. Rart det skal være sånn forskjell i resultat! Dette blir jo siste subsidierte forsøk for oss, så vi må vurdere nøye hva vi går for ✌️
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4090 Skrevet 13. desember 2019 Jeg har vært på Ava Riga og er veldig fornøyd! Brukte Embryogglue og hatching. Ble gravid to av to ganger, men mistet den første. Satt inn to embryoer begge ganger. Har nå hatt søskenforsøk med innsett for en uke siden. Spennende om det går 🤞🤞🤞 Anonymkode: dec63...fc7
Neutral90 Skrevet 13. desember 2019 #4091 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Ava Riga og er veldig fornøyd! Brukte Embryogglue og hatching. Ble gravid to av to ganger, men mistet den første. Satt inn to embryoer begge ganger. Har nå hatt søskenforsøk med innsett for en uke siden. Spennende om det går 🤞🤞🤞 Anonymkode: dec63...fc7 Spennende! Hva betalte du? Husker du hvilke medisiner du gikk på?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4092 Skrevet 13. desember 2019 19 minutter siden, Neutral90 skrev: Spennende! Hva betalte du? Husker du hvilke medisiner du gikk på? Lutinus og Progynova. Husker ikke akkurat beløp, men det står prisliste på hjemmesiden (som er på norsk). Anonymkode: dec63...fc7 2
VeronicaAmanda Skrevet 13. desember 2019 #4093 Skrevet 13. desember 2019 Kommer tilbake hit😔 etter store blødninger og smerter bekreftet gyn at mitt lille mirakel slapp taket. Nå tar jeg straks en lang juleferie og tar nye tak på nyåret😔 Har to forsøk igjen, ingen på frys...... God Jul jenter ❤️
Neutral90 Skrevet 13. desember 2019 #4094 Skrevet 13. desember 2019 37 minutter siden, VeronicaAmanda skrev: Kommer tilbake hit😔 etter store blødninger og smerter bekreftet gyn at mitt lille mirakel slapp taket. Nå tar jeg straks en lang juleferie og tar nye tak på nyåret😔 Har to forsøk igjen, ingen på frys...... God Jul jenter ❤️ Så leit å lese ❤️ håper det går ok med deg. Jeg blir i senga med smågodt i helga, det er lov det. 1
alba85 Skrevet 13. desember 2019 #4095 Skrevet 13. desember 2019 38 minutter siden, VeronicaAmanda said: Kommer tilbake hit😔 etter store blødninger og smerter bekreftet gyn at mitt lille mirakel slapp taket. Nå tar jeg straks en lang juleferie og tar nye tak på nyåret😔 Har to forsøk igjen, ingen på frys...... God Jul jenter ❤️ Det var trist å høre❤️😢 1
Fiiol Skrevet 13. desember 2019 #4096 Skrevet 13. desember 2019 5 timer siden, Patriotpaula skrev: Er det flere som ruger for tiden eller skal bli ruger snart? 🐣 Her ble fjerde innsett gjennomført i dag, så nå er det utelukkende opp til embryoet 🤞🏻 Blastoen er av topp kvalitet, forholdene i livmoren er fine og de vurderte innsettet i dag som perfekt, så alt ligger godt til rette for at det skal feste seg. Men dette er som skrevet fjerde innsett og alt har sett like bra ut tidligere også 🤷♀️ Avbrutt ferskforsøk i februar/mars pga ohss. Én blasto på frys. Fryseforsøk april/mai. Ble gravid i mai, men mistet i uke 9. Nytt ferskforsøk i aug/sept, negativt. 5 blastoer på frys. Fryseforsøk i sept/okt avbrutt. Fryseforsøk i oktober/november, kjemisk. Og nå fryseforsøk november/desember... Vi trenger virkelig en opptur nå 🤞🏻 Jeg ruger, og fikk positiv digital for 2 dager siden, på rugedag 7. Dette var 6. innsett (4. uttak). Alt ser perfekt ut her også. Har hatt en grusom MA, 0 resultat på 3 av forsøkene og en kjemisk graviditet (hcg ble bare ble målt til skarve 19 på testdag/blodprøve). Er livredd for ny kjemisk, er på ferie så får ikke tatt blodprøve før vi kommer hjem. Dette innsettet var av nok en perfekt blasto, den hadde 12 celler, allerede på dag 3. Nå går jeg på blodfortynnende og prednisolon og håper dette vil bli en terminspire... Har 3 blastoer på frys. Det er frustrende å ikke vite hvorfor ting går galt! Håper lykken snur snart for oss begge, og for oss alle her inne. Lykke til med dine rugedager! ❤️ Måtte tiden gå fort! 2
Fiiol Skrevet 13. desember 2019 #4097 Skrevet 13. desember 2019 (endret) 1 time siden, VeronicaAmanda skrev: Kommer tilbake hit😔 etter store blødninger og smerter bekreftet gyn at mitt lille mirakel slapp taket. Nå tar jeg straks en lang juleferie og tar nye tak på nyåret😔 Har to forsøk igjen, ingen på frys...... God Jul jenter ❤️ Nei.... Så utrolig trist! 😔 Diger klem til deg ❤️❤️❤️ Endret 13. desember 2019 av Fiiol 1
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2019 #4098 Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, VeronicaAmanda skrev: Kommer tilbake hit😔 etter store blødninger og smerter bekreftet gyn at mitt lille mirakel slapp taket. Nå tar jeg straks en lang juleferie og tar nye tak på nyåret😔 Har to forsøk igjen, ingen på frys...... God Jul jenter ❤️ Så leit 😭😢 Stor klem til deg ❤️ 1
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2019 #4099 Skrevet 13. desember 2019 1 time siden, Fiiol skrev: Jeg ruger, og fikk positiv digital for 2 dager siden, på rugedag 7. Dette var 6. innsett (4. uttak). Alt ser perfekt ut her også. Har hatt en grusom MA, 0 resultat på 3 av forsøkene og en kjemisk graviditet (hcg ble bare ble målt til skarve 19 på testdag/blodprøve). Er livredd for ny kjemisk, er på ferie så får ikke tatt blodprøve før vi kommer hjem. Dette innsettet var av nok en perfekt blasto, den hadde 12 celler, allerede på dag 3. Nå går jeg på blodfortynnende og prednisolon og håper dette vil bli en terminspire... Har 3 blastoer på frys. Det er frustrende å ikke vite hvorfor ting går galt! Håper lykken snur snart for oss begge, og for oss alle her inne. Lykke til med dine rugedager! ❤️ Måtte tiden gå fort! Hurra for positiv digital 🙌💫 Håper denne klamrer seg fast og at dere får en veldig ønsket baby til høsten ❤️ Litt likheter - vi har også tre blastoer igjen på frys og jeg går også på Prednisolon nå, første runde med det for min del. Veeeldig frustrende å ikke vite hvorfor det ikke går, gyn tror ganske sikkert at det er celledelingen som går galt/stopper opp og at det feks ikke er noe med livmoren som gjør det vanskelig... Vi er så mange her inne som hadde trengt en skikkelig opptur 💫 Takk for lykkeønskning, desember har rast avgårde til nå, så satser på at det fortsetter slik også 🤞🏻 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #4100 Skrevet 13. desember 2019 2 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hurra for positiv digital 🙌💫 Håper denne klamrer seg fast og at dere får en veldig ønsket baby til høsten ❤️ Litt likheter - vi har også tre blastoer igjen på frys og jeg går også på Prednisolon nå, første runde med det for min del. Veeeldig frustrende å ikke vite hvorfor det ikke går, gyn tror ganske sikkert at det er celledelingen som går galt/stopper opp og at det feks ikke er noe med livmoren som gjør det vanskelig... Vi er så mange her inne som hadde trengt en skikkelig opptur 💫 Takk for lykkeønskning, desember har rast avgårde til nå, så satser på at det fortsetter slik også 🤞🏻 Hvor mange RD er du? Anonymkode: 8a891...436
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå