Sjokoladepiken Skrevet 12. april 2019 #1641 Skrevet 12. april 2019 Jeg føler Lutinus og Ovitrellen gir symptomer.... Utrolig irriterende. Går fortsatt på Lutinus og vet ikke om det er bivirkninger eller reelle gravidsymptomer jeg kjenner på:-/
Betta123 Skrevet 12. april 2019 #1642 Skrevet 12. april 2019 1 time siden, Aaa08 skrev: Ikke se etter symptomer... Snakket med flere leger om dette, de mener man kan ikke kjenne noe så tidlig... Og hvis man gjør det og tester positivt så kan dette være tilfeldig.. Du går på progesteron også, den kan gi symptomer Ja du har nok rett. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente. Tortur disse dagene.. gruer meg så enormt til en evnt negativ test.. menmen! Nå skal jeg prøve å være positiv her. God helg allesammen❤️
Magda85 Skrevet 12. april 2019 #1643 Skrevet 12. april 2019 6 timer siden, Betta123 skrev: Dere som har testet positivt... når begynte dere å kjenne? Symptomjakten er selvfølgelig i gang..... føler meg litt trist og redd for at det ikke går denne gang.. kjenner ingen berømte stikkninger eller festesmerter(?) idag er det jo 7dpo, burde vel kjent noe nå hvis det gikk den rette veien.... Jeg kjente ingen symptomer (men ble overstimulert, som kan være ett tegn på graviditet etter hva jeg har forstått). Er i uke seks nå, har fortsatt ingen symptomer.
Gjest Fnugg Skrevet 12. april 2019 #1644 Skrevet 12. april 2019 19 timer siden, SPOCA skrev: Takk! ❤️ Det er godt jeg har dere til å heie på meg, for akkurat nå føles det ganske håpløst. Ville bare sende deg en utrolig god og stor klem ❤️ Håper virkelig dere får medgang veldig snart! ❤️
Gjest Fnugg Skrevet 12. april 2019 #1645 Skrevet 12. april 2019 4 timer siden, Sjokoladepiken skrev: Jeg føler Lutinus og Ovitrellen gir symptomer.... Utrolig irriterende. Går fortsatt på Lutinus og vet ikke om det er bivirkninger eller reelle gravidsymptomer jeg kjenner på:-/ Om man er gravid så er det garantert ikke symptomer så tidlig. Den to gangene jeg har fått positiv test (en stykk ferdig unge+en kjemisk som gikk 1 uke over mens før negativ), så merket iallefall ikke jeg et kvekk. Men på progesteron og Ovitrelle 😑 Men forhåpentligvis blir det OGSÅ positiv test
Betta123 Skrevet 12. april 2019 #1646 Skrevet 12. april 2019 Kan man få typ «sting» av symptom i sidemagen av lutinus?
TiiBii Skrevet 12. april 2019 #1647 Skrevet 12. april 2019 Har gått fra «få og små» til «mange superegg» på ei uke. Etter en nokså hardhendt ultralyd på torsdag, fant legen flere egg «oppi en krok» som hun sa😅 De har utsatt påskestegingen på Riksen så jeg har uttak i morgen🤗 Hurra! For en skrekkblandede fryd. Nå går jeg å kniper igjen, i frykt om at eggene skal falle ut🤪😅 1
Betta123 Skrevet 12. april 2019 #1648 Skrevet 12. april 2019 7 minutter siden, TiiBii skrev: Har gått fra «få og små» til «mange superegg» på ei uke. Etter en nokså hardhendt ultralyd på torsdag, fant legen flere egg «oppi en krok» som hun sa😅 De har utsatt påskestegingen på Riksen så jeg har uttak i morgen🤗 Hurra! For en skrekkblandede fryd. Nå går jeg å kniper igjen, i frykt om at eggene skal falle ut🤪😅 Ååå så spennende! Lykke til imorgen😊
Nikketutta Skrevet 12. april 2019 #1649 Skrevet 12. april 2019 Dere som har gått på crinone, hvilke tidspunkter har dere satt den? Jeg har tatt den 9 og 21, fordi jeg tenkte det var morgen og kveld, men nå ser jeg at det er morgen og ettermiddag?! 😮
TiiBii Skrevet 13. april 2019 #1650 Skrevet 13. april 2019 Uttak vel gjennomført. Jeg ba om extra smertestillende for jeg har fryktelig vondt i magen. Hvert steg jeg tar gjør ubehag i livmor. Sabla vondt å sette inn bedøvelsen i livmor og så merket jeg overhode ingenting til uttak. Vi fikk ut 13 egg totalt🥚🤗 3
Betta123 Skrevet 13. april 2019 #1651 Skrevet 13. april 2019 1 time siden, TiiBii skrev: Uttak vel gjennomført. Jeg ba om extra smertestillende for jeg har fryktelig vondt i magen. Hvert steg jeg tar gjør ubehag i livmor. Sabla vondt å sette inn bedøvelsen i livmor og så merket jeg overhode ingenting til uttak. Vi fikk ut 13 egg totalt🥚🤗 Wow 13 er jo superbra! Gratulerer😊 skal du dyrke til blastocyst eller ha inntak eller 2-3 dager?
SPOCA Skrevet 13. april 2019 #1652 Skrevet 13. april 2019 Jeg har nå vært gjennom den verste fysiske og psykiske smerten jeg har opplevd. Selv om jeg var var nettopp kommet til graviduke 11, fikk jeg med meg pillene hjem, og måtte utføre aborten hjemme. Det er og blir den verste fysiske smerten jeg noen gang har opplevd. Virkelig. Det slår å brekke nesa. Det slår å brekke halebenet. Det slår det at min eksmann banket meg opp slik at jeg spontanaborterte i uke 3-4. Altså. Jeg kan bare ikke beskrive hvor vondt og jævlig denne natta har vært. At de kaller det "litt sterke menssmerter" er rett og slett hårreisende. Det er mulig det er slik for noen, men når man svimer av smertene, til tross for 2 paralgin forte, 2 voltaren og 2 paracet, så sier det ikke så lite. Det var 10 timer i smertehelvete. Og blødningene er et kapittel for seg. Min mor, som selv er helsepersonell, kan ikke fatte at det er forsvarlig at man blir sendt hjem og skal gjennom gå noe slikt hjemme. Og det er tydelig man er nederst på rangstigen, for her får man ingen fysisk, emosjonell eller psykisk oppfølging. Jeg har fremdeles vondt, men det begynner å roe seg ned. Heldigvis. Jeg fikk endelig sove også i 5-6 timer. Opplever jeg må ta en abort på denne måten en gang til, kommer jeg til å nekte å gjøre det hjemme. Da skal jeg på sykehus og jeg skal opereres. Med narkose. Jeg går aldri gjennom dette igjen. Det er noe av det traumatiske jeg har opplevd. Jeg priser meg bare lykkelig over en sterk psyke og en fantastisk samboer (selv om han ble livredd stakkars). Jeg tar dette i spoiler, da det gjelder blødninger. Blødningene er et kapittel for seg. Det fossblødde. Jeg måtte time hvordan jeg skulle komme meg fra toalettet til dusjen for å klare å spyle vekk blod fra alt fra legger til lår og mage. Ikke at det hjalp så mye, jeg brukte på et tidspunkt 4 nattbind samtidig, som jeg blødde ut på 1 time. Det så ut som jeg hadde myrdet noen. Jeg måtte på et tidpsunkt ligge rett ut i senga fordi det bare fossblødde hvis jeg satt eller reiste meg opp. Hele senga var full av blod.
Fiiol Skrevet 13. april 2019 #1653 Skrevet 13. april 2019 (endret) Kjære deg @SPOCA Jeg ville ikke skremme deg, for det er så mange ulike opplevelser av cytotec. Man reagerer forskjellig og det handler ikke om lav/høy smerteterskel. Jeg opplevde det også helt jævlig. Ser du fikk samme tabletter som meg, pinex forte og voltaren. De fikk jeg riktignok ikke i meg, for alt gikk i retur pga kontinuerlig oppkast. Vil ikke gå inn på egne beskrivelser, men vil bare si at jeg kjenner igjen dine, og føler med deg. Samboer var med meg også, og han som aldri gråter knakk et øyeblikk, før han samlet seg igjen. Synes også det er sykt å gjøre dette hjemme, jeg fikk ingen andre alternativ enn medisinsk hjemmeabort. Takk og lov at det verste du måtte gjennom nå er over. Vær stolt av deg selv og det du har klart å komme deg igjennom. Nå kan det gå gradvis fremover. Stor klem! Endret 13. april 2019 av Fiiol
TiiBii Skrevet 13. april 2019 #1654 Skrevet 13. april 2019 3 timer siden, Betta123 skrev: Wow 13 er jo superbra! Gratulerer😊 skal du dyrke til blastocyst eller ha inntak eller 2-3 dager? Godt spørsmål..hmm, De ringer i morgen ang befruktning og antok innsett på man/tirs, er alt jeg vet☺️
SPOCA Skrevet 13. april 2019 #1655 Skrevet 13. april 2019 48 minutter siden, Fiiol skrev: Kjære deg @SPOCA Jeg ville ikke skremme deg, for det er så mange ulike opplevelser av cytotec. Man reagerer forskjellig og det handler ikke om lav/høy smerteterskel. Jeg opplevde det også helt jævlig. Ser du fikk samme tabletter som meg, pinex forte og voltaren. De fikk jeg riktignok ikke i meg, for alt gikk i retur pga kontinuerlig oppkast. Vil ikke gå inn på egne beskrivelser, men vil bare si at jeg kjenner igjen dine, og føler med deg. Samboer var med meg også, og han som aldri gråter knakk et øyeblikk, før han samlet seg igjen. Synes også det er sykt å gjøre dette hjemme, jeg fikk ingen andre alternativ enn medisinsk hjemmeabort. Takk og lov at det verste du måtte gjennom nå er over. Vær stolt av deg selv og det du har klart å komme deg igjennom. Nå kan det gå gradvis fremover. Stor klem! Takk! Ja, jeg kastet også opp masse. Heldigvis hadde mamma paralgin forte liggende, så jeg har tatt dem. Når jeg etterhvert sluttet å kaste opp hjalp medisinen til slutt, men det var noen timer der jeg virkelig var helt i.. ja, går ikke an å beskrive.
Fiiol Skrevet 13. april 2019 #1656 Skrevet 13. april 2019 28 minutter siden, SPOCA skrev: Takk! Ja, jeg kastet også opp masse. Heldigvis hadde mamma paralgin forte liggende, så jeg har tatt dem. Når jeg etterhvert sluttet å kaste opp hjalp medisinen til slutt, men det var noen timer der jeg virkelig var helt i.. ja, går ikke an å beskrive. ❤️❤️❤️‼️ Riktig god bedring, og mange varme tanker din vei. 1
SPOCA Skrevet 13. april 2019 #1657 Skrevet 13. april 2019 4 minutter siden, Fiiol skrev: ❤️❤️❤️‼️ Riktig god bedring, og mange varme tanker din vei. Takk ❤
Askmeagain89 Skrevet 13. april 2019 #1658 Skrevet 13. april 2019 ❤️ God bedring @SPOCA Det er helt utrolig at man skal være hjemme og alene om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1660 Skrevet 13. april 2019 Skandale i Nederland: Tidligere direktør for sædbank har minst 49 barn Dere må nok sjekke bedre enn disse har gjort. Slikt kan forekomme. Anonymkode: 13996...423
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå