Gå til innhold

Har grått i hele dag, blir alene til jul og nyttår, men kjæresten vil ikke ta meg med hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke finne noen andre i ditt område som blir alene i jula, så kan dere feire sammen? Det er jo hvert år historier om både eldre og unge som gruer seg til jul fordi de blir sittende alene.. Du slipper å være alene, du gleder ett annet menneske, så får kjæresten din sitte hjemme hos familien å vite at du har det bare bra uten han. 

Ut fra egen tenking tror jeg ikke jeg hadde ville besøke familien hans første gang i jula. Ville ha vært å besøkt dem utenom høytider for å bli kjent med dem, det kan være mer i bildet som han ikke sier.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.11.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev:

Altfor tidlig å ta noen med hjem til jul!

Anonymkode: 62b7c...d12

Det var det jeg også tenkte først.. og så er jeg en evig pessimist. Hvis jeg hadde vært en person som var glad i julefeiring, og gledet meg til jul. Ville jeg ikke latt noen sitte alene. I hvert fall ikke en kjæreste, venn eller bekjent. 

 

Anonymkode: 26dae...92e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Linkas skrev:

Hvorfor ikke finne noen andre i ditt område som blir alene i jula, så kan dere feire sammen? Det er jo hvert år historier om både eldre og unge som gruer seg til jul fordi de blir sittende alene.. Du slipper å være alene, du gleder ett annet menneske, så får kjæresten din sitte hjemme hos familien å vite at du har det bare bra uten han. 

Ut fra egen tenking tror jeg ikke jeg hadde ville besøke familien hans første gang i jula. Ville ha vært å besøkt dem utenom høytider for å bli kjent med dem, det kan være mer i bildet som han ikke sier.. 

Hva med å lese tråden..? Hun har allerede funnet ei hun skal feire jul og nyttår med og det er slutt med typen.

Anonymkode: af9df...c0c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, beklager da at jeg kom med ett råd. Men så bra at hun fant noen andre, er utrolig kjipt å sitte alene i høytider. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2018 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Synes bare det ser ut som typen bare ikke var klar til å ta forholdet vidre til neste skritt ennå. Er vel ikke så unoermalt det det første året de er sammen. Selv ville jeg aldri gi noen inntrykk av å være så svak og be meg selv med i julen. Hadde sagt jeg skulle jobbe og klarte meg bra, og er sikker på han hadde kommet fort tilbake fra familien. Menn hater sytete kvinner. Typen kan jo ikke være så ille siden hun gjerne ville fulgt med. Nei, løft opp hodet og gjør deg litt mer spennende. 

Anonymkode: 1d431...09f

Det er jo en ærlig sak å ikke være klar for å ta forholdet  videre , men da går det faktisk an å si det på en ordentlig måte, og ikke komme med syltynne unnskyldninger og bortforklaringer. Å dumpe noen med å la være å svare på meldinger for så å blokkere, er rett og slett bare drittsekkoppførsel.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart å svare i en tråd og ikke gidde å lese gjennom den først. Ts har jo oppdatert og ting er ikke som hovedinnlegget lenger. 

Les tråden! 🤔

Anonymkode: e25e1...156

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/17/2018 at 7:07 PM, MarianneE said:

Virker som en fyr du burde være glad over å bli kvitt.

Enig. Et samliv med en så lite inkluderende fyr ville neppe blitt noen höjdare uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catalula

Om han kommer tilbake om tre måneder og prøver seg på noe. Vær så snill og les gjennom tråden din TS. VET hvor tøft det kan være å ikke gi etter for en sjarmør! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det greit, TS! Skulle planen med kollegaen gå i vasken er du hjertelig velkommen til å feire jul med oss i Kristiansand. Hvis du holder til i området da :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se at folk bryr seg og kommer med både invitasjoner og råd, det varmee sånn!

Det går bra, jeg jobber og står på for tiden, er fortsatt blokkert av eksen så regner med det var alt han hadde å si. I dag er det nydelig vær her hvor jeg bor så jeg of en annen kollega har tenkt å dra til et sted og mate svaner, har masse brød så det blir fint.

Hva gjør dere på for tiden, er det mye å gjøre frem mot jul? Dere som har familie og barn har kanskje mer å tenke på og planlegge?

Anonymkode: 93c92...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Litt spesiel situasjon ja,,,,,,.

Gudene veit hva han må tenke på julaften når han veit kjæresten er alene. 

Anonymkode: 38318...777

Kansje han egentlig driter i julaften, men tenjer mest på festene i mellomlagene hvir alle de andre kompisene også kommer «hjem»? Tanken slo meg med én gang.

Hvordan går det ts?

 

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint å se at folk bryr seg og kommer med både invitasjoner og råd, det varmee sånn!

Det går bra, jeg jobber og står på for tiden, er fortsatt blokkert av eksen så regner med det var alt han hadde å si. I dag er det nydelig vær her hvor jeg bor så jeg of en annen kollega har tenkt å dra til et sted og mate svaner, har masse brød så det blir fint.

Hva gjør dere på for tiden, er det mye å gjøre frem mot jul? Dere som har familie og barn har kanskje mer å tenke på og planlegge?

Anonymkode: 93c92...1a3

Håper dere får en veldig hyggelig jul!

Når det gjelder brød til svaner bør dere vurdere mengden i alle fall - https://www.nrk.no/nordland/_-ikke-mat-ender-og-svaner-1.12135080

Anonymkode: cc720...fad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint å se at folk bryr seg og kommer med både invitasjoner og råd, det varmee sånn!

Det går bra, jeg jobber og står på for tiden, er fortsatt blokkert av eksen så regner med det var alt han hadde å si. I dag er det nydelig vær her hvor jeg bor så jeg of en annen kollega har tenkt å dra til et sted og mate svaner, har masse brød så det blir fint.

Hva gjør dere på for tiden, er det mye å gjøre frem mot jul? Dere som har familie og barn har kanskje mer å tenke på og planlegge?

Anonymkode: 93c92...1a3

Hos oss har alle vært inkluderte, også venner og ekser. Men min mor står for det meste og har kommet opp i årene, jeg hjelper selvsagt til. Vi bor i Oslo, og blir bare fire i år. Jeg tør ikke invitere her, for det kan bli for mye på innboksen. Og julaftenen kan bli merkelig nok, med en eldre dame som passer på hvor mye man får i glassene. Bedre alkoholfritt da mener jeg. 

Anonymkode: c580c...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...