Gå til innhold

Har grått i hele dag, blir alene til jul og nyttår, men kjæresten vil ikke ta meg med hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi hans familie blir så nysgjerrige og masete, så han orker ikke det der og da. Vi har vært sammen siden april. Jeg har ikke noe godt forhold til familien min, jeg er nødt til å jobbe enkelte dager i julen og moren min og mannen hennes har bestemt seg for å dra på cruse i julen med hans barn. Jeg er og invitert, men de visste også at jeg skulle jobbe. Så jeg spurte kjæresten om jeg kunne bli med ham hjem til hans familie, og han dro først på det og "njaa eeeeh blir så mye mas, de skal vite alt om deg og det blir bare stress". Jeg kjente tårene presse på og måtte bare si "ok hade bra" og legge på. Jeg har vært utrolig lei meg i hele dag, føles som om hele forholdet vårt bare var piss for ham, og at han ved å ta meg med hjem viser at han er seriøs, noe han tydeligvis ikke er... 

Anonymkode: 93c92...1a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner det er trist .. hvor lenge har dere vært sammen ?

Anonymkode: 15b63...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er særs spes. å ville være med ham hjem til jul når du ikke har truffet familien hans enda. Jul er for mange den tiden de reiser hjem og treffer storfamilien, gamle venner og kjente.  Jeg ville aldri ha ønsket å være med på slep til en slik anledning så tidlig i forholdet. 

Anonymkode: 35c74...586

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen siden april, og kjent hverandre i ca 2 år før det, jeg føler meg så skuffet fordi jeg trodde virkelig han ville stille opp for meg når jeg bare blir sittende alene. Så ja, jeg er lei meg, jeg hadde aldri gjort dette mot ham.

Anonymkode: 93c92...1a3

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner han ikke vil ha deg hjem til jul. Men nyttår burde han klare å prioritere deg.

Anonymkode: 338e4...9d0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner han ikke vil ha deg hjem til jul. Men nyttår burde han klare å prioritere deg.

Anonymkode: 338e4...9d0

Han vil ikke nyttår heller.

Anonymkode: 93c92...1a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det virker veldig tidlig å feire jul sammen når man bare har vært sammen et halvt år. Men når man vet at den andre blir sittende alene uten å ønske det, så er det jo ganske kjip oppførsel.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foteldrene hans bor bare 40 min unna, jeg kunne fint vært med å hilst på de en dag, men det virka ikke som det var noe alternativ for ham i det hele tatt. Han har ikke tatt kontakt etter den samtalen tidligere i dag. 

Anonymkode: 93c92...1a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 5236e...d81

Siden april

Anonymkode: 26dae...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...