Gå til innhold

Elsker barnet med min nye mann høyere enn de andre💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud bedre, så mye syke tråder som blir laget her inne for tiden...håper ikke dette gjenspeiler samfunnet.

Anonymkode: a9aa1...129

Det gjenspeiler vel ikke samfunnet, men du verden så mange barn jeg vet om som er frem-og-tilbake-barn, og som er til overs, i veien osv når mor og far absolutt må lage ny happy-family... 😕

Anonymkode: b1104...648

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt de som velger å få barn med menn de ikke tåler. Barnet mitt ligner på sin far på veldig mange måter, og det er sider av han som jeg er minst like glad i som alt det andre. Jeg er bare glad for at barnet og pappaen har et så tett og godt forhold som de har, og unner dem begge det.

Anonymkode: 80d4e...e2d

Du ser ikke mulighetene for at både forhold og følelser kan endre seg over tid altså? 

Anonymkode: 2de6d...ffa

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, du har kommet mye lengre enn majoriteten av veldig mange som har barn med både eks og nåværende, som har det på samme måten som deg, men ikke evner å se og/eller reflektere over det selv. Det er kjempebra at du ser selv at dette er galt og at du er ute etter måter å jobbe med følelsene dine på. 

Det var bare det jeg ville si, har dessverre ingen konkrete råd å komme med. Innleggene fra tankepolitiet på KG kan du sette en stor parentes rundt.

Anonymkode: 438de...b48

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

 

 

 

 

Nå kan tankepolitiet roe seg litt ned. TS skriver at hun vet at det er galt, og hun skriver at hun vet hva som er grunnen. 

Ja hun vet hva som er galt. Hun selv og sin irritasjon over exen. Når hun ikke klarer å elske dem på lik linje grunnet exen, bør hun søke om hjelp til å sortere sine tanker. Så du kan gjerne be tankepolitiet roe seg ned. Men hvor var din løsning her?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei situasjon, ts. Bare overse alle hønsehjernene som mener at de trøblete følelsene skal føre til at barna blir straffet med å bli fratatt all kontakt med sin mor. Er det virkelig mulig å være så korttenkt...

Du trenger hjelp til å snakke om disse følelsene og prøve å sortere og skille mellom eks og barn. Begynn hos fastlegen eller helsestasjonen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange løsningsorienterte mennesker gitt!:kaklehone:

 

Anonymkode: 01ae1...f41

Hva er din løsning da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skjønner vi hvorfor mange kvinner burde ha blitt sterilisert rett etter puberteten.  Dine første barn er nok som de er på grunn av deg og oppdragelsen din, ikke skylder på din eks. 

Anonymkode: 525ba...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei. Så lenge du behandler de helt likt så går det vell fint!❤️ Hvor gamle er barna? Sender deg en klem

Anonymkode: 02e20...b7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå skjønner vi hvorfor mange kvinner burde ha blitt sterilisert rett etter puberteten.  Dine første barn er nok som de er på grunn av deg og oppdragelsen din, ikke skylder på din eks. 

Anonymkode: 525ba...44f

Vet du hva? Jeg tenker at mennesker som deg har langt større problemer enn Ts. 

Anonymkode: 2de6d...ffa

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du hva? Jeg tenker at mennesker som deg har langt større problemer enn Ts. 

Anonymkode: 2de6d...ffa

Synes du det?  Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.  Mødre som ts er dårlig mødre som ofte velger sine nye menn og nye barn overfor tidligere barn, og behandle de som annenrangs mennesker.  Helt utrolig at en kvinner kan skrive noe så stygt som ts om sine egne barn.  

Anonymkode: 525ba...44f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

 

 

 

 

Nå kan tankepolitiet roe seg litt ned. TS skriver at hun vet at det er galt, og hun skriver at hun vet hva som er grunnen. 

Hei! Det er faktiskt lov til å reagere. Stakkars barn. Er du klar over hvordan det er å være barn, å ikke ha foresatte som liker/elsker/verdsetter deg? Barn merker slikt. Det gjør vondt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, IommI said:

Hei! Det er faktiskt lov til å reagere. Stakkars barn. Er du klar over hvordan det er å være barn, å ikke ha foresatte som liker/elsker/verdsetter deg? Barn merker slikt. Det gjør vondt! 

Ikke minst hva skilsmisser og oppheving av Familie AS gjør overfor barna.  Helt sjokkert egentlig. 

Anonymkode: 525ba...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor det lønner seg å få minst 5-6 unger. Da er man garantert et par man liker, så kan man velge bort de andre.

Endret av Nevod
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
2 minutter siden, IommI said:

Hei! Det er faktiskt lov til å reagere. Stakkars barn. Er du klar over hvordan det er å være barn, å ikke ha foresatte som liker/elsker/verdsetter deg? Barn merker slikt. Det gjør vondt! 

 

Igjen, nå får du roe ned og ikke bli grepet av moralsk panikk. TS har ikke sagt noe om at barna vet dette, eller at hun oppfører seg på en måte som gjør at de skulle vite. Ro. Deg. Ned.

 

18 minutter siden, Rullestolbruker said:

Når hun ikke klarer å elske dem på lik linje grunnet exen, bør hun søke om hjelp til å sortere sine tanker. Så du kan gjerne be tankepolitiet roe seg ned. Men hvor var din løsning her?

Så hva er poenget ditt egentlig, at du er moralsk forferdet? Du hopper til konklusjoner på falskt grunnlag, TS skriver bare hva hun FØLER ikke hvordan barna hennes har det. Hvis du ikke tror det TS beskriver er vanlig så tar du feil. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor faviritiserer ut i fra hva hun får ut for oss av oppmerksomhet, ting, hvor flinke vi er på ting osv... Jeg med adhd har alltid vært den værste selv om det var jeg som arrangerte morsdag og samlet flokken. Så var det aldri godt nok. Min bror var så flink i det og det. Og min søster var så flink i det og det. Men jeg var dårlig på alt pga en uoppdaget adhd som jeg nå i voksen alder fant ut av selv. Medisin har gjort så mye endringer nå. Men er ikke med mor lengre. Kuttet henne ut etterhvert. Jeg var aldri bra nok og det viste hun tydelig opp igjennom alle årene selv om faktisk det var jeg som hadde mest omsorg for alle. Men sånn er det. Nå bruker jeg tiden og omsorgen min på folk som setter pris på det. 

Anonymkode: 2129e...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det?  Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre.  Mødre som ts er dårlig mødre som ofte velger sine nye menn og nye barn overfor tidligere barn, og behandle de som annenrangs mennesker.  Helt utrolig at en kvinner kan skrive noe så stygt som ts om sine egne barn.  

Anonymkode: 525ba...44f

Det er ikke snakk om valg, og det står ikke ett sted at hun behandler dem som annenrangs mennesker. Det er dine tanker. Det er sånn du leser det. Dette handler om en litt mer kompleks problemstilling. Ts sliter med følelser, og en kan ikke for hva en føler. Det er hva en gjør med dem som teller. Ts kan få hjelp til å sortere ting. 

Anonymkode: 2de6d...ffa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min mor faviritiserer ut i fra hva hun får ut for oss av oppmerksomhet, ting, hvor flinke vi er på ting osv... Jeg med adhd har alltid vært den værste selv om det var jeg som arrangerte morsdag og samlet flokken. Så var det aldri godt nok. Min bror var så flink i det og det. Og min søster var så flink i det og det. Men jeg var dårlig på alt pga en uoppdaget adhd som jeg nå i voksen alder fant ut av selv. Medisin har gjort så mye endringer nå. Men er ikke med mor lengre. Kuttet henne ut etterhvert. Jeg var aldri bra nok og det viste hun tydelig opp igjennom alle årene selv om faktisk det var jeg som hadde mest omsorg for alle. Men sånn er det. Nå bruker jeg tiden og omsorgen min på folk som setter pris på det. 

Anonymkode: 2129e...ee1

Må legge til at jeg aldri kommer til å favoritisere noen av barna jeg får. Jeg vet hvordan det er og det er så sårende og ødeleggende. Uansett så tror ikke jeg at jeg hadde klart det for jeg kommer til å elske dem av hele mitt hjerte. Om jeg blir irritert av mitt barn så må jeg gå inn i meg selv. Eller hva det enn måtte være. 

Anonymkode: 2129e...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, IommI skrev:

Hei! Det er faktiskt lov til å reagere. Stakkars barn. Er du klar over hvordan det er å være barn, å ikke ha foresatte som liker/elsker/verdsetter deg? Barn merker slikt. Det gjør vondt! 

Det er også lov å reagere på din type uttalese også. 

Ts ber om hjelp da hun vet at dette kan gå utover barna. Hvordan kan du hjelpe Ts med å være konstruktiv? Tror du hun er alene om å ha disse følelsene? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nevod skrev:

Derfor det lønner seg å få minst 5-6 unger. Da er man garantert et par man liker, så kan man velge bort de andre.

😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...