Gå til innhold

Elsker barnet med min nye mann høyere enn de andre💔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er hardt og tabu  å innrømme, men jeg elsker mitt yngste barn med min nye mann høyere enn de to andre. De to andre med min eksmann er som snytt ut av nesen på eksen. På sanne måte som han irriterte meg, gjør de også det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å skifte tankegangen min, men jeg nyter sånn når de drar på pappauke og jeg kan kose meg med den yngste. På en måte føler jeg yngste representerer alt det gode med å få barn og at de eldste er en stadig påminnelse om mine feil.

de fortjener ikke dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal endre tankemønsteret.

Anonymkode: 19efa...3f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge ungene ikke merker det, så er det jo strengt tatt ikke noe problem. Det blir verre når du åpenbart favoriserer den ene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å ha de hos deg, hvis du faktisk viser det utad. 

Klarer du og ikke vise det, så la ting gå som før. Det er noe utroøig galt med deg, og noe slikt kan nok ikke løses. Noen burde bare ikke hatt barn. 

Anonymkode: 21704...f8b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler deg å la barn bo 100% hos pappaen sin. Du fortjener de ikke.

Ett annet råd, ikke forplant deg med nye menn senere for da vil vel den yngste du har nå bli mislikt også etterhvert.

Fy skam deg 😡

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna? Hvordan er samspillet mellom deg og barna med eksmannen din? 

Anonymkode: 2de6d...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hardt og tabu  å innrømme, men jeg elsker mitt yngste barn med min nye mann høyere enn de to andre. De to andre med min eksmann er som snytt ut av nesen på eksen. På sanne måte som han irriterte meg, gjør de også det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å skifte tankegangen min, men jeg nyter sånn når de drar på pappauke og jeg kan kose meg med den yngste. På en måte føler jeg yngste representerer alt det gode med å få barn og at de eldste er en stadig påminnelse om mine feil.

de fortjener ikke dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal endre tankemønsteret.

Anonymkode: 19efa...3f9

Du er en elendig mor!!du fortjener ikke å ha noen barn!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre, så mye syke tråder som blir laget her inne for tiden...håper ikke dette gjenspeiler samfunnet.

Anonymkode: a9aa1...129

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Hufff for en vanskelig situasjon. Jeg tenker at det er veldig leit at du føler barna speiler ex’en. De har ikke noe skyld i dette, og det vet jeg at du vet. Du er bare fortvilet, og det er lov. At du tenker på dette er bra, for da har du mulighet til å endre tankegang. 

Jeg håper du kan få hjelp med dette. Jeg dømmer deg ikke, og det er sikkert mye jeg ikke vet om situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lar din irritasjon over eksen gå utover deres felles barn? La ham ha dem, du fortjener dem iallefall ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hardt og tabu  å innrømme, men jeg elsker mitt yngste barn med min nye mann høyere enn de to andre. De to andre med min eksmann er som snytt ut av nesen på eksen. På sanne måte som han irriterte meg, gjør de også det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å skifte tankegangen min, men jeg nyter sånn når de drar på pappauke og jeg kan kose meg med den yngste. På en måte føler jeg yngste representerer alt det gode med å få barn og at de eldste er en stadig påminnelse om mine feil.

de fortjener ikke dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal endre tankemønsteret.

Anonymkode: 19efa...3f9

Mitt ene barn har dessverre arvet mye av væremåten til min eksmann, og dette er ting jeg slet med han, og ting jeg sliter med mitt barn. Likevel er det MITT barn, og et barn jeg elsker over alt i verden. Dette er ting jeg må jobbe med, og ting som er en del av mitt barns personlighet. Det er ikke en stadig påminnelse av mine feil. 

Omvendt har et av mine andre barn både arvet mitt utseende og mange av mine særtrekk, tipper dette ergrer livskiten av min eksmann - så da går det litt opp i opp ;) 

Tror du må gå et par runder med deg selv, og kanskje få litt profesjonell hjelp til å endre tankesett, tror nemlig det ikke er helt vanlig og slett ikke sunt det du tenker, og det du tenker er faktisk veldig feil. Det skader ikke å ta et par timer hos en god coach. 

Anonymkode: 88a1f...fc1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, IommI skrev:

Du skulle aldri hatt unger i utgangspunktet

Enig. Skammelig :angry:

Anonymkode: a2c9b...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud bedre, så mye syke tråder som blir laget her inne for tiden...håper ikke dette gjenspeiler samfunnet.

Anonymkode: a9aa1...129

Det er viktig at tabubelagte emner blir belyst. Vær sikker på at Ts ikke er den eneste med slike følelser. Så må alle forstå at følelser styrer man ikke. Ingen av dere som dømmer her, klarer å styre følelser. 

Ts vil gjøre noe med dette. Hun vil ha hjelp til å endre tankemønsteret. Tror nok ikke har og avsky herfra hjelper akkurat. Det er ikke provoserende på meg, for skjønner jo at folk flest ikke er psykologer. 

Anonymkode: 2de6d...ffa

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
16 minutter siden, Rullestolbruker said:

Du lar din irritasjon over eksen gå utover deres felles barn? La ham ha dem, du fortjener dem iallefall ikke.

 

43 minutter siden, IommI said:

Du skulle aldri hatt unger i utgangspunktet

 

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow sier bare 😳

Stakkars unger 😢

Anonymkode: 22be6...99a

 

38 minutter siden, kflu said:

Griner for alle stakkars barna som blir nevt på kg for tiden 😭 

Hvordan kan du tenke slikt?

Søk hjelp! 

 

36 minutter siden, EvaLena said:

Jeg anbefaler deg å la barn bo 100% hos pappaen sin. Du fortjener de ikke.

Ett annet råd, ikke forplant deg med nye menn senere for da vil vel den yngste du har nå bli mislikt også etterhvert.

Fy skam deg 😡

Nå kan tankepolitiet roe seg litt ned. TS skriver at hun vet at det er galt, og hun skriver at hun vet hva som er grunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt de som velger å få barn med menn de ikke tåler. Barnet mitt ligner på sin far på veldig mange måter, og det er sider av han som jeg er minst like glad i som alt det andre. Jeg er bare glad for at barnet og pappaen har et så tett og godt forhold som de har, og unner dem begge det.

Anonymkode: 80d4e...e2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...