Gå til innhold

Uenig om vaksinering, hvem får "viljen sin"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal heller ikke vaksinere min datter. Stå på ditt å ikke la giften ta overhånd. Rett og slett farlige greier 

1 av 50 får autisme 

2 av 50 får ahdh.. 

Anonymkode: 6df89...a62

Jeg ber om å få kilder til dette. For det du sprer på nettet er direkte farlig. Viste du at for å

Sitat

"forhindre utbrudd av meslinger, kusma og røde hunder er det nødvendig med 95 prosent vaksinasjon."

https://forskning.no/vaksinerstub/2008/02/forbindese-mellom-meslingvaksine-og-autisme-avvist-pa-nytt

Det vil si at du er med på, om ikke dette snart tar slutt at usannheter om vaksiner tar slutt, spesielt MMR-vaksinen, så kan du faktisk være med å ta live av mer mennesker en de mest grufulle massemorderne i hele verden. SLUTT å spre sånt tull. Og kom med KONKRET forskning og ikke bare konspirasjoner eller hypoteser. 

Du bør forresten lese den artikkelen jeg har linket over. Og denne:

https://www.nrk.no/norge/tre-vanlige-pastander-om-vaksiner-1.13929337

 

Og se denne:

 

Hvor er dine kilder? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som henviser til Facebook og YouTube som kilder anser jeg som en helt spesiell art 🙄

 

Anonymkode: 091e4...153

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som henviser til Facebook og YouTube som kilder anser jeg som en helt spesiell art 🙄

 

Anonymkode: 091e4...153

Er ikke på selve Facebook men var publiser der. Ta å hør på det som er der så kanskje du får ett annet syn

Anonymkode: 6df89...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal heller ikke vaksinere min datter. Stå på ditt å ikke la giften ta overhånd. Rett og slett farlige greier 

1 av 50 får autisme 

2 av 50 får ahdh.. 

Anonymkode: 6df89...a62

Kilde på dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2018 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke redde verdens unger, jeg tar vare på min! 

Anonymkode: 6b0cd...bd1

Da forslår jeg at du overlater foreldreansvaret til far etter fødsel. Å være antivaxer i 2018 er ikke ansvarsfullt.

Anonymkode: 4f9ca...d09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.facebook.com/RevolutionForChoice/videos/162107714196823/

 

dette er en av mine kilder 

Dere blir jo bare hjernevaska av staten.. er synd å se at dere ikke skjønner det.

Anonymkode: 6df89...a62

Staten har ingen interesse av å forgifte friske barn og befolkningen og gi dem autisme og annet! Det er fryktelig kostbart, og staten er ikke interessert i å ruinere seg selv. Jeg tror og menneskene bak staten kan gjøre feil, f.eks anbefale svineinfluensa-vaksinen til alle og tro på det komme en pandemi uten at det gjør det, men Norge har mer nytte av at folk er friske fremfor kronisk syke og hjelpetrengende. Vaksinasjonsprogrammet for våre barn er tryggere for de aller fleste, og er tryggere enn å være uvaksinert! Vi er ikke hjernevasket, vi velger å ikke være paranoide og sette våres barn i fare. Vi velger å tro på folk som er utdannede og velger å ikke sluke konspirasjonsteorier! Vi velger å stole på at folk flest og norge ønsker befolkningen sin godt! 

Anonymkode: 32f2b...4c2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forslår jeg at du overlater foreldreansvaret til far etter fødsel. Å være antivaxer i 2018 er ikke ansvarsfullt.

Anonymkode: 4f9ca...d09

Er ikke ansvarsfullt å la barna få vaksina 

Anonymkode: 6df89...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er morsomt å se voksene mennesker si at man ikke er ansvarsfull. Syntes folk skal respekter valg og ikke lage store diskusjoner

Anonymkode: 6df89...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er redd for vaksiner - hva slags mat spiser man da? 

Mengden eventuelle ulumskheter i en vaksine er bare blåbær i forhold til mengden tungmetaller som akkumuleres i kroppen hvis man feks spiser fisk og sjømat regelmessig. 

Tør dere spise mat som er pakket inn i giftig plastemballasje? Hva med mat som er sprøytet? 

Hva slags klær går dere i? Har dere møbler i stua eller sitter dere på paller?

I dag omgir vi oss med giftstoffer overalt! Den lille vaksina er ingenting!

Anonymkode: d1e53...0ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er morsomt å se voksene mennesker si at man ikke er ansvarsfull. Syntes folk skal respekter valg og ikke lage store diskusjoner

Anonymkode: 6df89...a62

Om man som voksen ikke vil ta vaksine så er det helt greit. Men å tvinge sine valg på barn er ikke greit.

Anonymkode: e31d1...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er morsomt å se voksene mennesker si at man ikke er ansvarsfull. Syntes folk skal respekter valg og ikke lage store diskusjoner

Anonymkode: 6df89...a62

Når man gjør noe så fælt mot ungen sin å ikke vaksinerer så reagerer folk. Dere tar avgjørelsen deres på grunn av udokumenterte konspirasjonsteorier og overser enhver logisk tanke og vitenskapelig bevis som motbeviser dere. Dere er farlige for barn og må stoppes. Forhåpentligvis blir vaksiner påbudt snart. 

Anonymkode: a36e7...a79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo masse om autisme på nettet. Blant annet at flere blir diagnostisert med autisme nå enn før fordi: 

  • Man har blant annet i USA screenet barn for autisme, noe man ikke gjorde før
  • Autisme var ikke like kjent før, men etter at det ble mer kjent så ble folk mer oppmerksomme
  • Premature har større risiko for å utvikle autisme og i dag er man i stand til å redde langt flere som er født prematurt
  • Annen metodikk mtp diagnotisering
  • Flere som får barn sent, hvor eldre fedre har større sjans for å få barn med autisme

Dette virker som legitime forklaringer for meg. 

 

Anonymkode: d1e53...0ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er morsomt å se voksene mennesker si at man ikke er ansvarsfull. Syntes folk skal respekter valg og ikke lage store diskusjoner

Anonymkode: 6df89...a62

Respektere at folk utsetter egne og andres barn for sykdommer som kan få livalange komplikasjoner og død? 

Aldri.. 

Anonymkode: 7e23f...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man som voksen ikke vil ta vaksine så er det helt greit. Men å tvinge sine valg på barn er ikke greit.

Anonymkode: e31d1...5c0

Kan en to mnd gammel baby si om hun vil ha vaksine eller ikke? Hvis hun vil ta vaksine når hun er gammel nok til å ha egne meninger så kan hun det. 

Anonymkode: 6df89...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan en to mnd gammel baby si om hun vil ha vaksine eller ikke? Hvis hun vil ta vaksine når hun er gammel nok til å ha egne meninger så kan hun det. 

Anonymkode: 6df89...a62

Hvorfor mener du at  det er greit å sette barn i fare?

Anonymkode: e31d1...5c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bunner jo ut i at du er redd barnet skal bli autist. Men er du klar over at det fins mye mer barnet ditt kan bli eller få, som ikke avdekkes på UL eller av vaksiner? 

Det fins barn som blir født med Downs og andre syndromer, uten at det ble fanget opp på UL. Selv hadde jeg 7 ultralyder hvor «alt var fint» og fikk likevel et barn med hjerteproblem. 

Barnet kan få problemer under fødselen. Har det slått deg? Barnet kan vokse opp å bli høysensitiv, få Asberger og andre psykiske lidelser, som ikke er relatert til vaksiner. 

Det er jo helt tydelig at alt bunner ut i at du vil ha et «friskt» barn. Den garantien finnes ALDRI. Og du vil ikke vite det før barnet er voksen.

Anonymkode: c7ce2...e21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at  det er greit å sette barn i fare?

Anonymkode: e31d1...5c0

Setter ikke barnet mitt i fare. Vet godt hva jeg gjør ;)

Anonymkode: 6df89...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Setter ikke barnet mitt i fare. Vet godt hva jeg gjør ;)

Anonymkode: 6df89...a62

Det tror du ja. Helt til barnet dør av kikhoste. 

Anonymkode: 7a58c...5e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...