Gjest Mattie16 Skrevet 14. november 2018 #221 Skrevet 14. november 2018 3 timer siden, NancyDrew skrev: Jeg kan forstå den. Men når han hørte lyden av at noen måkte utenfor, så tenkte han også at faren nå holdt på å grave ned moren. Det er jo ganske... Tenker at hva skal man ellers tro? Først hører man et skudd og tror noen er drept, så hører man måking etterpå. Hvorfor skal noen måke/grave i snøen etter noe sånt har skjedd? Vil egentlig ikke spekulere, og dette er heller ikke til forsvar for noe som helst. Bare tenker at det nødvendigvis ikke er så rart at han tenkte det.
KBNS Skrevet 14. november 2018 #222 Skrevet 14. november 2018 6 timer siden, T-Rex skrev: Jeg tror forsvarerne til tiltalte skal anbefale ham å tilstå, og å si at han forsøkte å slette bevis av hensyn til sønnene. Det er ikke sikkert det går hjem, men han kan kanskje unngå maksimumsstraff da. Samt ha en mulighet til et brukbart forhold til sønnene. Tviler på at han får 21 år for dette. Han som drepte og parterte stefaren sin, for så å stikke av til utlandet, fikk vel 17 år. Og da var det grov likskjending i tillegg til drap. Det er selvsagt skjerpende at han drepte henne mens sønnen var hjemme. Og at han løy til politiet og folk rundt seg i etterkant. Men når Jan Helge Andersen får 19 år for å ha voldtatt og drept to jenter på 9-10 år, så vil jeg si det er direkte merkelig om Jemtland skal få 21 år for dette drapet. Tipper rundt 17-18 år. 7
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #223 Skrevet 15. november 2018 Hvorfor oppdaterer ikke HA? Er det NRK som alltid er først ut?
Vampyrina Skrevet 15. november 2018 #224 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Hvorfor oppdaterer ikke HA? Er det NRK som alltid er først ut? http://www.h-a.no/nyhet/janne/barnas-forklaringer-fortsetter-i-retten 1
Vampyrina Skrevet 15. november 2018 #225 Skrevet 15. november 2018 Ringsaker blad: https://www.ringsaker-blad.no/vis/direkte/cjo9tnpe5000409h7vr9e7jo6?fbclid=IwAR1IezHTgXjr36KPlqSTsfLc6sbWc0qNdHEcLwcyIYXrVPHnLiHd4_OJXN0
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #226 Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Vampyrina skrev: http://www.h-a.no/nyhet/janne/barnas-forklaringer-fortsetter-i-retten Tusen takk! Holdt på å oppdatere den samme nettsiden fra i går jeg, tenkte ikke på at det kommer en ny side for hver dag, om du skjønner 😅
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #227 Skrevet 15. november 2018 (endret) Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Hmm... Lurer på om Svein bevisst gjemte jakken, eller om hun fikk tid å ta den på seg, og dette er en av de klærne som nå er borte? Endret 16. november 2018 av Elaine Marley
bonsaijenta Skrevet 15. november 2018 #228 Skrevet 15. november 2018 Så forferdelig dette måtte ha vært for gutten. Livredd og alene. Gutten forteller at han er redd faren og at mobilen hans blir sjekket av faren. Er det vanlig blant folk som har tenåringer? 2
solmåneogstjerner Skrevet 15. november 2018 #229 Skrevet 15. november 2018 (endret) På 14.11.2018 den 18.43, Skrueløs skrev: Ja, man må det. »Det er fastsatt i kapittel 6 i opptaksforskrifta at det skal kreves politiattest til studier der studentene kommer i kontakt med pasienter, klienter, barnehagebarn, elever eller andre sårbare grupper som del av klinisk undervisning eller praksisopplæring. »(...) https://www.ntnu.no/studier/opptak/politiattest Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Hvordan fikk han ren politiattest for studiene og jobben han hadde når han er dømt for vold tre ganger, tro? Kanskje sakene er for gamle, det skjedde på 90-tallet. Endret 16. november 2018 av Elaine Marley 2
Vampyrina Skrevet 15. november 2018 #230 Skrevet 15. november 2018 12 minutter siden, bonsaijenta skrev: Så forferdelig dette måtte ha vært for gutten. Livredd og alene. Gutten forteller at han er redd faren og at mobilen hans blir sjekket av faren. Er det vanlig blant folk som har tenåringer? Jeg har to tenåringer i huset, og det kunne ikke falt meg inn å sjekke mobilene deres.... ikke tiåringens heller, for den del.... 1
bonsaijenta Skrevet 15. november 2018 #231 Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, Vampyrina skrev: Jeg har to tenåringer i huset, og det kunne ikke falt meg inn å sjekke mobilene deres.... ikke tiåringens heller, for den del.... Takk for svar😊 Det sier litt om hvordan faren er.
Lady T Skrevet 15. november 2018 #232 Skrevet 15. november 2018 For en fyr.. 😰 Får helt vondt langt inni hjertet av Janne og barna. Jeg tror ikke et sekund på noe av forklaringen hans.. 8
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #233 Skrevet 15. november 2018 (endret) Innlegget er ryddet for innhold med opphavsrett. Se der, ja... Ingen pistol i nattbordsskuffen, som Svein så bastant mente hun alltid hadde liggende der. Endret 16. november 2018 av Elaine Marley 4
moroklompen Skrevet 15. november 2018 #234 Skrevet 15. november 2018 Jeg ser HA påpekte helt i begynnelsen onsdag at der er betydelig mindre media i rettsaken ifht de andre dagene, jeg lurer veldig på hvorfor? Ser lite om den på forsiden til hverken VG eller Aftenposten. 1
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #235 Skrevet 15. november 2018 (endret) 9 minutter siden, moroklompen skrev: Jeg ser HA påpekte helt i begynnelsen onsdag at der er betydelig mindre media i rettsaken ifht de andre dagene, jeg lurer veldig på hvorfor? Ser lite om den på forsiden til hverken VG eller Aftenposten. Det lurer jeg også på. Kan det ha noe med at det skal «forbli» der de siterer fra rettsaken? At ikke aviser, som trykker svart på hvitt, skal ha så mye om guttene der. Og la guttene få slippe den ekstra påkjenningen. Tenker dette fordi han ene gutten, som ble skjermet litt den tiden Janne fortsatt var meldt savnet, plutselig fikk se storoppslag på en avis på bensinstasjonen. Endret 15. november 2018 av NancyDrew 2
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #236 Skrevet 15. november 2018 (endret) Sitat Du må være logget inn for å se denne siden. Hva skjer på HA? Plutselig må jeg ha bruker for å kunne følge med??? Kan noen hjelpe meg, hvilke andre nettaviser er like utfyllende? Endret 15. november 2018 av NancyDrew 1
Felixa Skrevet 15. november 2018 #237 Skrevet 15. november 2018 Akkurat nå, NancyDrew skrev: Hva skjer på HA? Plutselig må jeg ha bruker for å kunne følge med??? Ja, det oppdaget jeg også. De ønsker vel å tjene litt penger. Jaja, hvilke andre steder følger rettsaken live? 1
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #238 Skrevet 15. november 2018 (endret) 1 minutt siden, Felixa skrev: Ja, det oppdaget jeg også. De ønsker vel å tjene litt penger. Jaja, hvilke andre steder følger rettsaken live? Helt ute av det blå... Noe så kjipt! NRK blant annet, men de skriver så veldig kort i forhold til HA. Og VG (eller var det Dagbladet?) men de oppdaterer mye senere igjen. Kan noen av dere andre hjelpe oss her? Endret 15. november 2018 av NancyDrew
NancyDrew Skrevet 15. november 2018 Forfatter #239 Skrevet 15. november 2018 (endret) Nei vet du. Glem det. Rettsaken foregår i tre uker. Da bestiller jeg like greit abonnement på HA. Der klarte de jammen å få en ny kunde. Godt spilt. Endret 15. november 2018 av NancyDrew 9
moroklompen Skrevet 15. november 2018 #240 Skrevet 15. november 2018 Jeg kommer rett inn på dekningen her : http://m.h-a.no/nyhet/janne/mannen-som-var-siktet-for-falsk-forklaring-vitner-i-retten#.W-1WfaSUnDs 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå