Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne i trettiårene som spiler både pc-spill og nintendospill og synes ikke det er noe galt med det. Noen forslag til gode mørke spill?

Anonymkode: e6acc...2cd

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 43, spiller kabal og sjakk 😊

Anonymkode: 204b0...039

Det funker utmerket. Jeg er dessverre for utålmodig i sjakk, men vil gjerne lære meg det. Kabal på Windows er jo en klassiker (hvis det var det du siktet til).

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne i trettiårene som spiler både pc-spill og nintendospill og synes ikke det er noe galt med det. Noen forslag til gode mørke spill?

Avhengig av hva du mener med "mørke" spill så var Limbo virkelig noe for seg selv.

Skrevet
Akkurat nå, Emmelise skrev:

Avhengig av hva du mener med "mørke" spill så var Limbo virkelig noe for seg selv.

Med mørke spill mener jeg gjerne horror/skrekkaktige spill. Noen skumle. Savner det. :)

Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anbefale deg The evil within 1 i første omgang. https://www.gamereactor.no/anmeldelser/267424/The+Evil+Within/. Det likte jeg veldig godt og det er atmosfærisk og tidvis skummel. Også litt frustrerende fordi du har ikke kuler og slikt i overflod.

Endret av 007_008_007
Skrevet

Å hjelp, har jeg plutselig havnet i "voksen dame" kategorien.... 30 år her, spilt siden jeg var 4 år. Startet med Sega MegaDrive, spiller nå diverse PC spill og PS4. (RDR2! ❤️ ) 

Anonymkode: e1e49...8ab

• Liker 1
Skrevet

Dette er en av de mest stemningsfulle jeg vet om, spesielt når man går og melee'er alle gruntene før de våkner... :biggrin:

Skrevet
28 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Herlig :) Hva slags spill?

Zelda. Dungon keeper. Dark souls. Octopath. The sims. Jeg har spilt alt. 😎
Utennom Halo og et par andre spill 🙊

Gjest 007_008_007
Skrevet
3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Dette er en av de mest stemningsfulle jeg vet om, spesielt når man går og melee'er alle gruntene før de våkner... :biggrin:

Hahahahaha 😄 Gruntene er jo litt komiske også da. Og så voldsomt respekt de har for de høyere kollegene sine 😄

Denne låten var fin. Takk for at du delte!

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler little nightmare. :) 

Gjest 007_008_007
Skrevet
20 minutter siden, Ginny skrev:

30-åring her, jeg spiller nok mest Donkey kong, super Mario (originalene), og crash bandicoot. Jeg ble liksom aldri oppdatert 😛

Og bowling og Harry Potter på Wii 😛 

Funker utmerket. Mye moro og man finner barnet i seg :)

Skrevet
1 minutt siden, 007_008_007 said:

Hahahahaha 😄 Gruntene er jo litt komiske også da. Og så voldsomt respekt de har for de høyere kollegene sine 😄

Denne låten var fin. Takk for at du delte!

Gruntene er jo "the little bitches" i Covenant-samarbeidet :tongue:

Gjest 007_008_007
Skrevet
3 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Gruntene er jo "the little bitches" i Covenant-samarbeidet :tongue:

Hehehehe 😄 Har du spilt alle spillene i serien? Halo lore er jo herlig. Jeg husker dessverre ikke alt da.

Gjest 007_008_007
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Switch er helt fantastisk. Jeg har kjøpt alle Nintendo-konsollene siden NES. Og jeg var først skeptisk til Switch fordi jeg mistet alle kjøpene på Wii U (fikk jo overført dem fra Wii). Men det er så digg å ta med meg konsollen og spille i et annet rom, så kan ungene ha TV’en i stua. Eneste er at jeg ønsker å spille spill som jeg har på Wii U, men nå føles kontrollen så stor, treg og klumpete, kombinert med at da må jeg jo sitte i stua. Håper Switch e-shop snart åpner for flere spill fra Wii-konsollene!

Og må føye til at barnas venner synes det er SÅ RART at mora i huset spiller Nintendo! Da jeg sa at mora deres sikkert spilte etter de var lagt seg, så de helt himmelfalne ut 😂

Anonymkode: 3db8d...8f7

Hehehehe 😄 Det er jo så gøy å spille. For meg er det en fin måte å koble av på etter jobben som krever sitt.

Skrevet
6 minutter siden, 007_008_007 said:

Hehehehe 😄 Har du spilt alle spillene i serien? Halo lore er jo herlig. Jeg husker dessverre ikke alt da.

Jupp, og en grunt er egentlig en Unggoy 👍

Gjest 007_008_007
Skrevet
16 minutter siden, Drakan skrev:

Zelda. Dungon keeper. Dark souls. Octopath. The sims. Jeg har spilt alt. 😎
Utennom Halo og et par andre spill 🙊

Hvordan fikset du Dark souls? Jeg fikk det ikke til. Prøvde meg i Nioh, men steike så straffende spillet er når man gjøre noe feil.

Skrevet
Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Hvordan fikset du Dark souls? Jeg fikk det ikke til. Prøvde meg i Nioh, men steike så straffende spillet er når man gjøre noe feil.

Det er ikke så ille, er spennende. :) 
Om du vil ha et vanskelig spill, prøv Demon souls :) 
Har demon souls selv, det er litt annerledes bygd en Dark souls. 

Skrevet
17 minutter siden, Drakan skrev:

Anbefaler little nightmare. :) 

Håper den er lett å få tak i. :)

Gjest 007_008_007
Skrevet
2 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jupp, og en grunt er egentlig en Unggoy 👍

Der har vi svaret: "They were the fourth species to be assimilated into the Covenant.They are the lowest-ranking species in the hierarchy, and are frequently mistreated by almost every higher-ranking race."

http://halo.wikia.com/wiki/Unggoy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...