Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

1 time siden, Irisiri skrev:

Vet ikke om jeg skal le med deg eller grine med deg, men dette sitatet virket velkjent. Hvor hardt man prøver å overbevise seg selv og senke forhåpningene!!

Jeg krysser fingrene for ingen mens i morgen🤞

Hehe, ja jeg vet ikke om jeg skal le eller grine selv 😅

Takk for det! 🥰 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

CD 32.

Venter mensen imorgen. Plis, ikke kom! 😣 Jeg er skråsikker på at den gjør det altså, men lov å håpe. Brystene har gått frå ganske såre noen dager før mens til ikke såre i det hele tatt rett før ventet mensen, akkurat lik alle andre sykluser. 

Sitter her å hører på at nabo-ungen hylgriner. Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke vil baby likevel 🤣 Nei da. Vil så gjerne 😔

Krysser fingrene for deg, men du kjenner deg nok best selv og vet hva som mest sannsynlig er i vente ❤️ Og skulle ikke mensen komme, så er jo det litt av en positiv surprise 👏 Såre bryster er akkurat slik du beskriver det her også, bare at her blir de såre fra noen dager etter EL frem til like før mensen + at de blir større og tunge. Var i hvert fall slik syklus, puppene ble normale igjen ca et døgn før mensen kom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mensen ikkje dukkar opp i morgon! Men om den gjer det, så håpar eg og du ringer og snakker med legen, og får sjekka om noko kan vere gale. :)  :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mensensmerter i ca 8. timer nå. (Har jobbet nattevakt, i tilfelle noen lurer på hvorfor jeg har vært oppe hele natten 😅) Noe som er veldig merkelig, bruker å få veldig liten forvarsel. (Mensensmerter/kramper 👉🏼 Mensen 15-20 min senere) 

Men du skal se jeg blør 2 minutter etter jeg poster dette 🙃

Uansett, håper alle sammen får en fin dag🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Har hatt mensensmerter i ca 8. timer nå. (Har jobbet nattevakt, i tilfelle noen lurer på hvorfor jeg har vært oppe hele natten 😅) Noe som er veldig merkelig, bruker å få veldig liten forvarsel. (Mensensmerter/kramper 👉🏼 Mensen 15-20 min senere) 

Men du skal se jeg blør 2 minutter etter jeg poster dette 🙃

Uansett, håper alle sammen får en fin dag🌸

Håper du tok feil og at mensen holder seg unna 🤞🏻 Jeg kjenner akkurat når jeg får mensen, rar følelse 😅 

Håper du har sovet godt etter nattevakt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Håper du tok feil og at mensen holder seg unna 🤞🏻 Jeg kjenner akkurat når jeg får mensen, rar følelse 😅 

Håper du har sovet godt etter nattevakt ❤️

Mensen har faktisk holdt seg unna! Har hatt svake murringer i ett døgn nå, noen som er veldig uvanlig for meg. Takk ❤️ brukte noen timer på å sovne, ble mye tenking og håping på at jeg faktisk har en spire i magen. 🙏🏼

7 timer siden, hotfudge skrev:

Har du tatt en test? Har tenkt mye på deg, håper det går for dere ❤️

Nei har ikke det, har ingen tester hjemme, da jeg bruker å få mensen når appen min sier så, så da er det enklere å bare vente. Men nå har jeg ikke testet etter EL, så er vanskelig å vite akkurat når IKM er. Tenker jeg kjøper meg en test om den ikke er her om en 3-4 dager 😊 tusen takk for det ❤️ 

Endret av Frøkenhåpefull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bokdamen skrev:

Hvordan går deg i dag? 💕

Takk som spør 💗 Som jeg har skrevet ovenfor, mensen er ikke her + har hatt murringer i ett døgn nå, noe som er veldig uvanlig for meg. Jeg kjenner jeg begynner å få forhåpninger, noen som jeg hater 😣 For jeg vet innerst inne at der helt sikkert ikke har klaffet, og at jeg bør tenke negativt for å så i stedet bli positivt overrasket. Blir nok som jeg tar en test om noen dager om mensen ikke er her. 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Mensen har faktisk holdt seg unna! Har hatt svake murringer i ett døgn nå, noen som er veldig uvanlig for meg. Takk ❤️ brukte noen timer på å sovne, ble mye tenking og håping på at jeg faktisk har en spire i magen. 🙏🏼

Nei har ikke det, har ingen tester hjemme, da jeg bruker å få mensen når appen min sier så, så da er det enklere å bare vente. Men nå har jeg ikke testet etter EL, så er vanskelig å vite akkurat når IKM er. Tenker jeg kjøper meg en test om den ikke er her om en 3-4 dager 😊 tusen takk for det ❤️ 

Dette er taktikken min også. Har tidligere testet negativt om morgenen for så å få mensen to timer etterpå, så prøver å spare meg selv for det håpet og den skuffelsen det er å teste. Jobber med å psyke meg ned samtidig som en liten del tenker litt for høyt «tenk om!»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, bondekone skrev:

Så spennende det var her!!

 

3 timer siden, Cumberbitch skrev:

Oioioi! Dette er spennende 😁👏🏼

For spennende... 🙄😅 om mensen skal komme, så kan den gjerne bare komme!! 

6 timer siden, Bokdamen skrev:

Dette er taktikken min også. Har tidligere testet negativt om morgenen for så å få mensen to timer etterpå, så prøver å spare meg selv for det håpet og den skuffelsen det er å teste. Jobber med å psyke meg ned samtidig som en liten del tenker litt for høyt «tenk om!»

Ja dette skjedde med meg hele tiden de første månedene, akkurat derfor jeg ikke har hatt tester i huset det siste året 😅 

Jeg prøver virkelig alt jeg kan å psyke meg ned, er alltid en del av meg som tenker at jeg aldri kommer til å få en positiv test. Men jeg får forhåpninger for hver dag som går, så mensen kan gjerne bare komme om det ikke har klaffet!!! 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Jeg prøver virkelig alt jeg kan å psyke meg ned, er alltid en del av meg som tenker at jeg aldri kommer til å få en positiv test. Men jeg får forhåpninger for hver dag som går, så mensen kan gjerne bare komme om det ikke har klaffet!!! 🙄

Den følelsen der altså, så kjent! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 35. 

Ingen mens enda. Fortsatt litt murringer nå og da, men var absolutt verst på mandag. (Dagen jeg ventet mensen, men kan ikke være 100% da jeg ikke tester etter EL) Helt fryktelig mye utflod 😳 og jeg bruker å være ganske tørr før mens. 

Jeg føler det kanskje er like greit om jeg kjøper en test, så får jeg avklaring om kroppen/syklusen er helt ko-ko denne måneden, eller om jeg er gravid. Så slipper jeg å spekulere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Syklusdag 35. 

Ingen mens enda. Fortsatt litt murringer nå og da, men var absolutt verst på mandag. (Dagen jeg ventet mensen, men kan ikke være 100% da jeg ikke tester etter EL) Helt fryktelig mye utflod 😳 og jeg bruker å være ganske tørr før mens. 

Jeg føler det kanskje er like greit om jeg kjøper en test, så får jeg avklaring om kroppen/syklusen er helt ko-ko denne måneden, eller om jeg er gravid. Så slipper jeg å spekulere! 

Det hadde jeg også gjort hvis jeg var deg, nå har du passert IKM, så da er det best med en avklaring i stedet for å gå å lure på hva som skjer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det hadde jeg også gjort hvis jeg var deg, nå har du passert IKM, så da er det best med en avklaring i stedet for å gå å lure på hva som skjer 😊

Jepp, tror jeg drar å kjøper en i morgen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenhåpefull skrev:

Jepp, tror jeg drar å kjøper en i morgen.😊

Pleier mensen å alltid være spot on? 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenhåpefull skrev:

Jepp, tror jeg drar å kjøper en i morgen.😊

Pleier mensen å alltid være spot on? 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...