Gå til innhold

Ting tar tid, men alltid håpefull


Frøkenhåpefull

Anbefalte innlegg

På 18.4.2019 den 16.21, Tussi2018 skrev:

Så kjedelig 😫 Håper det klaffer for deg neste mnd 🤞

Krysser fingrer for det 😁♥️

På 18.4.2019 den 18.06, Patriotpaula skrev:

Jeg fikk også mensen på tirsdag 🤨 Men jeg begynte med hormoner for fryseforsøk i går, så ingen «krise» for oss at vi ikke lyktes  på egenhånd nå 😊

Så synd, men da krysser vi fingrer for at fryseforsøket blir vellykket 😁🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg blir faktisk mere og mere sikker på å jeg ikke har EL i det hele tatt. Har aldri hatt noen tegn på El, ingen slim/eggehvite eller økning av utflod eller murringer/stikk i det hele tatt de siste 2,5 årene. Men jeg skjønner ikke hvordan noen som har någen Lunde regelmessig mens aldri har eggløsning?😳 Hvem vet, dette blir vel bare spekulasjoner. Noe er det galt, det er klart. Og jeg er nok redd for å finne ut hva det er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Jeg blir faktisk mere og mere sikker på å jeg ikke har EL i det hele tatt. Har aldri hatt noen tegn på El, ingen slim/eggehvite eller økning av utflod eller murringer/stikk i det hele tatt de siste 2,5 årene. Men jeg skjønner ikke hvordan noen som har någen Lunde regelmessig mens aldri har eggløsning?😳 Hvem vet, dette blir vel bare spekulasjoner. Noe er det galt, det er klart. Og jeg er nok redd for å finne ut hva det er :(

Jeg hadde flere måneder hvor mensen var ganske så regelmessig rundt ca 30 dager, men klarte ikke å finne noen eggløsning - så det er fullt og helt mulig dessverre. Håper du oppsøker hjelp snart, når du føler selv at det er greit å gjøre det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg hadde flere måneder hvor mensen var ganske så regelmessig rundt ca 30 dager, men klarte ikke å finne noen eggløsning - så det er fullt og helt mulig dessverre. Håper du oppsøker hjelp snart, når du føler selv at det er greit å gjøre det ❤️ 

♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så frustrerende 😩 Det er vel ikke alle som har symptomer på eggløsning heller, men skulle jo tro at du fant den ved hjelp av testing. 

Jeg får ikke eggløsning av meg selv pga PCO (har lange/ustabile sykluser) så jeg har fått hjelp ved hormoner. Fikk min første eggløsning i mars og da kjente jeg svaaak stikking i magen i et kort øyeblikk ene dagen (var så lite at jeg ikke hadde merket det hvis det var på natten), og så fikk jeg ømme brystvorter. Så ingenting til noe slim osv.

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det. Setter pris på at dere legger igjen ett ord nå og da, og viser at dere bryr dere, ♥️

På 5.5.2019 den 18.05, Tussi2018 skrev:

Så frustrerende 😩 Det er vel ikke alle som har symptomer på eggløsning heller, men skulle jo tro at du fant den ved hjelp av testing. 

Jeg får ikke eggløsning av meg selv pga PCO (har lange/ustabile sykluser) så jeg har fått hjelp ved hormoner. Fikk min første eggløsning i mars og da kjente jeg svaaak stikking i magen i et kort øyeblikk ene dagen (var så lite at jeg ikke hadde merket det hvis det var på natten), og så fikk jeg ømme brystvorter. Så ingenting til noe slim osv.

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg snart ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 8 dpo. 

Ingen symptomer, akkurat som vanlig. Kjedelig dagbok dette 😅🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått de såre brystene jeg alltid får før mens.. Fillern altså. Da gikk det ikke denne gangen heller 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Da har jeg fått de såre brystene jeg alltid får før mens.. Fillern altså. Da gikk det ikke denne gangen heller 🤷🏼‍♀️

Åååh, så kjedelig 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er grunnen til at man får såre bryster fordi kroppen planlegger graviditet hver måned. Ergo har kroppen din enda ikke avvist tanken om graviditet, og derfor bør heller ikke du det :) Hold motet oppe! 
Det kan være utrolig tøft og vanskelig å gå igjennom prøving, så vi som er i lignende situasjoner må støtte hverandre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pillowtalk skrev:

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er grunnen til at man får såre bryster fordi kroppen planlegger graviditet hver måned. Ergo har kroppen din enda ikke avvist tanken om graviditet, og derfor bør heller ikke du det :) Hold motet oppe! 
Det kan være utrolig tøft og vanskelig å gå igjennom prøving, så vi som er i lignende situasjoner må støtte hverandre ❤️ 

Det hadde jeg ikke tenkt på før, mulig det er grunnen ja 😊 Men nå er ikke brystene såre i det hele tatt, varte kun en dag. Så ser ut til at kroppen bestemte seg raskt 😅😂

Tusen takk for at du la igjen ett ord, betyr mye! helt sant det at det er viktig at vi støtter hverandre! 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier sånn på deg og håper fortsatt det går denne mnd 🤞🤞 Men siden du er usikker på om du har eggløsning, vil du kontakte legen om mensen kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Bokdamen skrev:

Jeg heier sånn på deg og håper fortsatt det går denne mnd 🤞🤞 Men siden du er usikker på om du har eggløsning, vil du kontakte legen om mensen kommer?

Tusen takk for det ♥️ ja jeg tror jeg kommer til å gå til legen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny følger her :hallo:

Hvis jeg var deg ville jeg ha bedt om utredning. Det er ingenting å vente på. Dere er unge og har prøvd såpass lenge uten resultat, ikke engang SA/kjemisk. Det er jo ikke sikkert det er deg det er noe "galt" med heller, kanskje svømmerne har dårlig motilitet eller dør fort eller noe? Det kan være mye som er galt, og løsningen er ofte veldig enkel og ukomplisert :) Og dersom det er noe galt så er det mye bedre å vite det raskest mulig slik at man kan komme i gang med behandling :) 

Klem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pentagonia skrev:

Ny følger her :hallo:

Hvis jeg var deg ville jeg ha bedt om utredning. Det er ingenting å vente på. Dere er unge og har prøvd såpass lenge uten resultat, ikke engang SA/kjemisk. Det er jo ikke sikkert det er deg det er noe "galt" med heller, kanskje svømmerne har dårlig motilitet eller dør fort eller noe? Det kan være mye som er galt, og løsningen er ofte veldig enkel og ukomplisert :) Og dersom det er noe galt så er det mye bedre å vite det raskest mulig slik at man kan komme i gang med behandling :) 

Klem :)

Hyggelig med ny følger! 😊

Ja jeg bør nok oppsøke lege, men jeg tenker alltid "neste måned klaffer det nok", men slik har jeg da tenkt i 2 år, så kanskje på tide å endre tankegangen litt 😅

Det begynner nok å gå opp for meg også at noe er galt da jeg ikke en gang bli befruktet. Kan også være svømmerne til mannen som du sier. 

Takk for at du la igjen ett ord, setter stor pris på det 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Hyggelig med ny følger! 😊

Ja jeg bør nok oppsøke lege, men jeg tenker alltid "neste måned klaffer det nok", men slik har jeg da tenkt i 2 år, så kanskje på tide å endre tankegangen litt 😅

Det begynner nok å gå opp for meg også at noe er galt da jeg ikke en gang bli befruktet. Kan også være svømmerne til mannen som du sier. 

 Takk for at du la igjen ett ord, setter stor pris på det 😊😊

Ja, jeg har tenkt sånn selv, så jeg vet hvordan det er. Det er lettere å skyve det litt under teppet liksom. Men nå har vi krav på utredning og da mener jeg at vi bør benytte oss av det :) Jeg krysser fingrene for oss :))) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.5.2019 den 22.00, Pentagonia skrev:

Ja, jeg har tenkt sånn selv, så jeg vet hvordan det er. Det er lettere å skyve det litt under teppet liksom. Men nå har vi krav på utredning og da mener jeg at vi bør benytte oss av det :) Jeg krysser fingrene for oss :))) 

Takk, Jeg krysser fingrene for oss også 😅🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 30.

Sitter å ber om at jeg er gravid 😪🤞🤞 har så inderlig lyst på den positive testen. Føler det klaffer for absolutt alle i disse dager. Jeg selvfølgelig er KJEMPE GLAD på deres vegne!! Men når er det min tur også..? 🤷🏼‍♀️ Vær så vær så snill la det være en spire der nede 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenhåpefull skrev:

CD 30.

Sitter å ber om at jeg er gravid 😪🤞🤞 har så inderlig lyst på den positive testen. Føler det klaffer for absolutt alle i disse dager. Jeg selvfølgelig er KJEMPE GLAD på deres vegne!! Men når er det min tur også..? 🤷🏼‍♀️ Vær så vær så snill la det være en spire der nede 🤞

Sitter i samme båt som deg. Heier på deg og håper det går din vei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tengel skrev:

Sitter i samme båt som deg. Heier på deg og håper det går din vei! 

Takk det samme 💕🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...