Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

7 timer siden, temolitus skrev:

Så flink du er, gratulerer!:klappe::hjerte:

Takk 🥰

 

7 timer siden, SPOCA skrev:

Så flinke mange av dere er! Grattis til @addict, er det ikke herlig? :) 

Hvis jeg skal velge å se noe positivt med å være koronasyk, så er det at jeg har gått ned en del i vekt. Jeg har bare klart å få i meg ett måltid om dagen, samt jeg spiser litt godteri på kveldene (rett og slett fordi jeg spiser så lite at jeg må få i meg et eller annet, legen sa det var bedre enn ingenting, jeg spiser det jeg får lyst på). Samboer har vært så flink, dillet rundt meg og laget så mye god mat. 

Såeh. Begynte så smått å finne frem sommerklærne. Mange av de som ikke passet i fjor, passer i år. Og en del har blitt fort stort. Har ikke hatt så mye ork i dag, men fikk ordnet litt, det jeg orka. Må få solgt en del klær, eventuelt gitt vekk noe. Litt synd, for noe liker jeg godt, samtidig deilig å bli kvitt klær.

Sukk. Det kjipe med å være så dårlig er jo at man blir sliten bare man reiser seg opp fra sofaen. Er glad når dette er over.(..)

Tusen takk! Er helt supert 😊😊 Masse god bedring. Syk i påsken her og, kjempedrit... 

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare spørre: har bryllupet, og da også kjolen, en dato? Altså at du MÅ slanke deg inn i kjolen før bryllupet?:P Eller er den bare et motivasjonsplagg uten dato? Er det det første så har du i såfall har du nerver av stål :fnise: 

Anonymkode: 0b4b4...994

Haha, vi gifter oss 22 august 😊 må ligge i hardtrening fram til da 🤪 men har gått ned 16 nå, så 10 til med skikkelig fokus tror jeg skal gå bra. Gikk jo ned de første 9 på under 3 mnd. Da var jeg jo såklart større da, så det gikk lettere. Det må bare gå 😂

Endret av addict
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, addict skrev:

Takk 🥰

 

Tusen takk! Er helt supert 😊😊 Masse god bedring. Syk i påsken her og, kjempedrit... 

 

Haha, vi gifter oss 22 august 😊 må ligge i hardtrening fram til da 🤪 men har gått ned 16 nå, så 10 til med skikkelig fokus tror jeg skal gå bra. Gikk jo ned de første 9 på under 3 mnd. Da var jeg jo såklart større da, så det gikk lettere. Det må bare gå 😂

😱 :pls: Du er beinhard! Masse lykke til:D Ingen sjanse for at vi får se deg i kjolen på slutten?;)

 

Kjenner jeg er inne i en god flyt for tiden, føler det ikke som så mye pes å telle og veie:) Men den særdeles kalde og våte jogge-/gåturen jeg nettopp hadde var derimot mye pes. Var så våt da jeg kom tilbake at jeg ikke kunne gå inn i leiligheta, måtte kle meg naken på dørmatta :fnise: Den på innsiden av døra altså! 

Anonymkode: 0b4b4...994

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😱 :pls: Du er beinhard! Masse lykke til:D Ingen sjanse for at vi får se deg i kjolen på slutten?;)

 

Kjenner jeg er inne i en god flyt for tiden, føler det ikke som så mye pes å telle og veie:) Men den særdeles kalde og våte jogge-/gåturen jeg nettopp hadde var derimot mye pes. Var så våt da jeg kom tilbake at jeg ikke kunne gå inn i leiligheta, måtte kle meg naken på dørmatta :fnise: Den på innsiden av døra altså! 

Anonymkode: 0b4b4...994

Shit, KUDOS for å gjennomføre i et sånt vær 😮 Mer enn jeg hadde gjort 🙈

 

Haha beinhard ja, man pleier å måtte bli det når man risikerer å stå uten kjole til x antall 1000 kr 😂 må man så MÅ man 🙈 Send en pm så skal du få se kjole vetu 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, addict skrev:

Shit, KUDOS for å gjennomføre i et sånt vær 😮 Mer enn jeg hadde gjort 🙈

 

Haha beinhard ja, man pleier å måtte bli det når man risikerer å stå uten kjole til x antall 1000 kr 😂 må man så MÅ man 🙈 Send en pm så skal du få se kjole vetu 🥰

Squeee😊

Juksa litt og veide meg i dag... Gleder meg litt til fredags-veiinga nå:nori: Så fremt jeg holder meg i skinnet :rolleyes:

-Sur Sokk

Anonymkode: 0b4b4...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Squeee😊

Juksa litt og veide meg i dag... Gleder meg litt til fredags-veiinga nå:nori: Så fremt jeg holder meg i skinnet :rolleyes:

-Sur Sokk

Anonymkode: 0b4b4...994

Ææh så bra! Vil du dele tall? Veide meg jeg og. Lover veldig bra 😄 400g under det laveste jeg har vært på (går opp og ned 2 kilo fra dag til dag 😂). Gleder meg til fredag. Da kommer kjolen også 🤯🤯🤯🤯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, addict skrev:

Ææh så bra! Vil du dele tall? Veide meg jeg og. Lover veldig bra 😄 400g under det laveste jeg har vært på (går opp og ned 2 kilo fra dag til dag 😂). Gleder meg til fredag. Da kommer kjolen også 🤯🤯🤯🤯

Var 69,1 i morres etter å ha stått fast på både 70,0 og 69,6 kjempelenge:) Håper jeg når 68,8 på fredag, da er jeg minus 2kg:) Ikke noe å ta frem flagg og bløtkake for akkurat men i det minste skjer det noe:D
Men så voldsom vektvariasjon da? Sikker på at vekta di er i orden? Jeg vet jeg også kan ha voldsomme svinginger når jeg spiser pasta(karbohydrater vett!) og popcorn med salt:P Det er jo bare vannvekt så lenge jeg holder meg innafor kaloribudsjettet da.

Men åh, må serriøst se deg i kjolen:D Synes fremdeles du er hardcore :fnise: Jeg har bare som mål å passe i bunaden, og siden 17.mai i bunn og grunn er avlyst for i år, så har jeg det ikke akkurat travelt :ler: 

Anonymkode: 0b4b4...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var 69,1 i morres etter å ha stått fast på både 70,0 og 69,6 kjempelenge:) Håper jeg når 68,8 på fredag, da er jeg minus 2kg:) Ikke noe å ta frem flagg og bløtkake for akkurat men i det minste skjer det noe:D
Men så voldsom vektvariasjon da? Sikker på at vekta di er i orden? Jeg vet jeg også kan ha voldsomme svinginger når jeg spiser pasta(karbohydrater vett!) og popcorn med salt:P Det er jo bare vannvekt så lenge jeg holder meg innafor kaloribudsjettet da.

Men åh, må serriøst se deg i kjolen:D Synes fremdeles du er hardcore :fnise: Jeg har bare som mål å passe i bunaden, og siden 17.mai i bunn og grunn er avlyst for i år, så har jeg det ikke akkurat travelt :ler: 

Anonymkode: 0b4b4...994

60-tallet er drømmen altså 😭❤️❤️🔥 Bra jobba!!! Hva var startvekta? 

 

Vekta er ok, vi har nettopp kjøpt ny som måler bmi og fettprosent og sånn 😄 sikkert ikke så nøyaktig da men, en pekepinn. Det varierer både med vanninntak, karbo, salt, om jeg har vært på do osv 😊 

 

Bunaden min har jeg ikke turt å prøve engang, for den tror jeg er alt for stor nå 😭 og samtidig er jo det fint haha.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fredag selv, og håper at den gleden / spenningen holder seg slik fremover også! Lett å miste motivasjon hvis ting ikke går bra, men det går veldig bra om dagen sååå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg kjøpe knekkebrød og mye godt pålegg. Tenker å investere litt mer i kropp fremover, kjøpe renere produkter frem mot sommeren og kickstarte dietten igjen etter påska 🥑 sikkert mange som tenker det samme som meg, at det ble litt for mye smågodt.

Nå gleder jeg meg virkelig til å få inn litt mer gode produkter og litt mindre fjas! Tenker også å veie meg i morgen for første gang på lenge 😳 gruer meg til å se tallet, men gleder meg til å se det synke nedover i løpet av de neste ukene. Lader opp til sommer og bikinisesong (haha neida vi bor i Norge, men det skader jo ikke å ta seg godt ut på egen veranda).

Anonymkode: e6510...540

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake. Gått opp 4,5 kg den siste måneden (karantene måned nr 1), jobbes med å gå ned det nå samt 2,5 kg i tillegg som skulle tas av allerede før disse 4,5 kom. Så har litt av en jobb å gjøre. Veier meg neste fredag 

Anonymkode: 91fe3...681

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit endelig har vekta løsna etter 2 mnd på ca samme plass! -17 kilo 🥳 Veiedag i morgen 🌟

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kahaki skrev:

Gleder meg til fredag selv, og håper at den gleden / spenningen holder seg slik fremover også! Lett å miste motivasjon hvis ting ikke går bra, men det går veldig bra om dagen sååå...

Så herlig at det går bra 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 kjøpte str 38 i bukse og den passet 😄 bittelitt stram, mål nesten nådd 😄😄

Anonymkode: d0176...2aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 kjøpte str 38 i bukse og den passet 😄 bittelitt stram, mål nesten nådd 😄😄

Anonymkode: d0176...2aa

Wow gratulerer 🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, addict skrev:

Wow gratulerer 🥰🥰

Takk! Er så deilig at XL er blitt til en M! 

Anonymkode: d0176...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Er så deilig at XL er blitt til en M! 

Anonymkode: d0176...2aa

Hva startet du på og hva veier du nå? Åh gleder meg 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg startet på 72 kg og er nå 58-59 kg. Er 163 høy. Skal sies at underkroppen min er "stor" uansett. Så 38 er ganske bra til meg og være. Og tror ikke det er et realistisk mål å bli så mye mindre, men vil ned så 38 ikke er stramt lenger. 

 

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, addict skrev:

60-tallet er drømmen altså 😭❤️❤️🔥 Bra jobba!!! Hva var startvekta? 

 

Vekta er ok, vi har nettopp kjøpt ny som måler bmi og fettprosent og sånn 😄 sikkert ikke så nøyaktig da men, en pekepinn. Det varierer både med vanninntak, karbo, salt, om jeg har vært på do osv 😊 

 

Bunaden min har jeg ikke turt å prøve engang, for den tror jeg er alt for stor nå 😭 og samtidig er jo det fint haha.. 

 

 

Så fancy badevekt da:D Tror min er kjøpt på nille for 10 år siden og som du må stå med fiskebein på for å ikke gå på tryne :fnise:
Startvekten for ned i vekt før sommeren-tråden var 70,0
kg, men har en gang i tiden vært 88kg. Sverget jeg aldri skulle over 80 igjen og det har jeg holdt:)

Men da kan du jo belønne deg selv med å få bunaden sydd om kanskje?;) Måtte få min sydd ned, vesten stoppa rett under puppa og stakken midt på leggen :fnise:

-Sur Sokk

Anonymkode: 0b4b4...994

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fancy badevekt da:D Tror min er kjøpt på nille for 10 år siden og som du må stå med fiskebein på for å ikke gå på tryne :fnise:
Startvekten for ned i vekt før sommeren-tråden var 70,0
kg, men har en gang i tiden vært 88kg. Sverget jeg aldri skulle over 80 igjen og det har jeg holdt:)

Men da kan du jo belønne deg selv med å få bunaden sydd om kanskje?;) Måtte få min sydd ned, vesten stoppa rett under puppa og stakken midt på leggen :fnise:

-Sur Sokk

Anonymkode: 0b4b4...994

Så bra jobba! Håper jeg klarer å holde det samme løftet til meg selv 😊

 

Mtp at jeg har kjøpt 2 brudekjoler så tror jeg ikke innsying av bunaden prioriteres i år dessverre 😂 Kanskje neste år. 17 mai er jo avlyst uansett så 🙈

 

Badevekta vi hadde kunne gi meg 3 forskjellige tall på 3 forskjellige veiinger så den måtte ut haha. Kostet ikke så mye for en heldigvis. Har en samboer som driver og bygger, så vi er vel litt i overkant opptatt av kropp for tida 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, addict skrev:

Så bra jobba! Håper jeg klarer å holde det samme løftet til meg selv 😊

 

Mtp at jeg har kjøpt 2 brudekjoler så tror jeg ikke innsying av bunaden prioriteres i år dessverre 😂 Kanskje neste år. 17 mai er jo avlyst uansett så 🙈

 

Badevekta vi hadde kunne gi meg 3 forskjellige tall på 3 forskjellige veiinger så den måtte ut haha. Kostet ikke så mye for en heldigvis. Har en samboer som driver og bygger, så vi er vel litt i overkant opptatt av kropp for tida 😂

Min badevekt også! Hvor kjøpte ny vekt? 

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...