Gjest RoNo Skrevet 8. april 2020 #1761 Del Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, temolitus skrev: Tusen takk ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 8. april 2020 #1762 Del Skrevet 8. april 2020 Gikk ned 8 kg i fjor (13 var målet) fra januar til mai ca. Klarte å holde dette gående gjennom hele sommeren, men til høsten fikk jeg meg kjæreste, og la på meg 4 kg igjen. Nå har jeg gått ned 2 av dem, og mangler 7 kg for målvekten min. Føles så nært, men så fjernt, vet at hvis jeg bare er strukturert og holder det gående så skal jeg klare det på ca 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1763 Del Skrevet 8. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få en klem ♥️ ? Det ser ut til at livet blir vanskelig en stund framover. Hvorfor skriver jeg her? For dere er flotte gode folk og jeg går alltid ned i vekt når livet suger. Anonymkode: 1ba0e...85d KLEM! Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1764 Del Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, Solstrålen. skrev: Gikk ned 8 kg i fjor (13 var målet) fra januar til mai ca. Klarte å holde dette gående gjennom hele sommeren, men til høsten fikk jeg meg kjæreste, og la på meg 4 kg igjen. Nå har jeg gått ned 2 av dem, og mangler 7 kg for målvekten min. Føles så nært, men så fjernt, vet at hvis jeg bare er strukturert og holder det gående så skal jeg klare det på ca 6 mnd. Det klarer du lett!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 8. april 2020 #1765 Del Skrevet 8. april 2020 Akkurat nå, addict skrev: Det klarer du lett!! Takk! Det er ekstra vanskelig nå pga jeg ikke kan dra på treningssenteret, liker og er motivert for styrketrening, men ikke jogging. Så det har blitt til at jeg går tur på 8-10000 skritt om dagen. Har også kjøpt meg sykkel nå. Må bare være konsekvent og holde det gående med kostholdet, så kommer det til å gå. Også må jeg ikke gi opp hvis jeg har en glipp eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 8. april 2020 #1766 Del Skrevet 8. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få en klem ♥️ ? Det ser ut til at livet blir vanskelig en stund framover. Hvorfor skriver jeg her? For dere er flotte gode folk og jeg går alltid ned i vekt når livet suger. Anonymkode: 1ba0e...85d Når livet er vanskelig, ta en dag av gangen, eller en time om gangen. Det kommer til å ordne seg hva enn det er som er galt, og det kommer til å gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1767 Del Skrevet 8. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få en klem ♥️ ? Det ser ut til at livet blir vanskelig en stund framover. Hvorfor skriver jeg her? For dere er flotte gode folk og jeg går alltid ned i vekt når livet suger. Anonymkode: 1ba0e...85d Klem, motivasjon og goe tanker til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1768 Del Skrevet 8. april 2020 Jeg bruker disse coronatider til å komme i rute med kosthold igjen. Hadde ikke lagt på meg så mye som fryktet etter en tung periode, men har gått litt ned i relativ styrke og kondisen har sunket skammelig dypt. Håper å gå ned 1 kg i uka i 4 uker, og så ta en revurdering av kosthold. Alt logges i myfitnesspal. Treninga i senter starter jeg med når senteret åpner, ellers blir det løping på turstien i skogen (5 km fartslek) og relativ styrketrening hjemme. Håper jeg kommer under 83 på disse 4 ukene, veier 85.9 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1769 Del Skrevet 8. april 2020 50 minutter siden, Tran09 skrev: Jeg bruker disse coronatider til å komme i rute med kosthold igjen. Hadde ikke lagt på meg så mye som fryktet etter en tung periode, men har gått litt ned i relativ styrke og kondisen har sunket skammelig dypt. Håper å gå ned 1 kg i uka i 4 uker, og så ta en revurdering av kosthold. Alt logges i myfitnesspal. Treninga i senter starter jeg med når senteret åpner, ellers blir det løping på turstien i skogen (5 km fartslek) og relativ styrketrening hjemme. Håper jeg kommer under 83 på disse 4 ukene, veier 85.9 nå. Hvor høy er du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1770 Del Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, addict skrev: Hvor høy er du? 😊 175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1771 Del Skrevet 8. april 2020 59 minutter siden, Solstrålen. skrev: Takk! Det er ekstra vanskelig nå pga jeg ikke kan dra på treningssenteret, liker og er motivert for styrketrening, men ikke jogging. Så det har blitt til at jeg går tur på 8-10000 skritt om dagen. Har også kjøpt meg sykkel nå. Må bare være konsekvent og holde det gående med kostholdet, så kommer det til å gå. Også må jeg ikke gi opp hvis jeg har en glipp eller to. Gjør styrketrening hjemme i stua? Vi har komplett gym nede, men jeg velger ofte kroppsvektsøvelser oppe i stua i stedet. Bruker kanskje en manual/kettlebell og en strikk 😊 etbens glute bridge, glute frog, bulgarsk utfall, kickback med strikk, armhevinger, goblet squats med kickback, crab walk med strikk, biceps curls (strikk eller kettlebell), skulderpress med kettlebell, triceps med kettlebell, step ups utfall.. Masse, masse å gjøre! Kjør supersett og mange reps, jeg trener nesten bedre i en tabata-ordning enn nede på treningsrommet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1772 Del Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, Tran09 skrev: 175 Okei, er 168 og veier 82,9 nå, startet på 98 😊 gøy å se at noen veier ca det samme. Altså mtp at man går ned sammen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1773 Del Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, addict skrev: Okei, er 168 og veier 82,9 nå, startet på 98 😊 gøy å se at noen veier ca det samme. Altså mtp at man går ned sammen 😊 Jaa, la oss holde hverandre oppdatert og motivert ❤️ Veide selv godt over 100 kg en gang i tiden og gikk ned til 69 på 3-4 mnd. Så er ikke umulig, men det var veldig usunt for psyke og kropp. Prøver å ikke gjøre samme feil flere ganger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTR Skrevet 8. april 2020 #1774 Del Skrevet 8. april 2020 1 time siden, Tran09 skrev: Jeg bruker disse coronatider til å komme i rute med kosthold igjen. Hadde ikke lagt på meg så mye som fryktet etter en tung periode, men har gått litt ned i relativ styrke og kondisen har sunket skammelig dypt. Håper å gå ned 1 kg i uka i 4 uker, og så ta en revurdering av kosthold. Alt logges i myfitnesspal. Treninga i senter starter jeg med når senteret åpner, ellers blir det løping på turstien i skogen (5 km fartslek) og relativ styrketrening hjemme. Håper jeg kommer under 83 på disse 4 ukene, veier 85.9 nå. Jeg bruker også MyFitnessPal, men sliter litt med å logge enkelte mat slik som middag etc. Måler du opp nøyaktig hvor mye pasta du for eks spiser? Og vist jeg spiser en salat syns jeg det er vanskelig å logge nøyaktig hvor mye jeg har av hver vare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1775 Del Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, JTR skrev: Jeg bruker også MyFitnessPal, men sliter litt med å logge enkelte mat slik som middag etc. Måler du opp nøyaktig hvor mye pasta du for eks spiser? Og vist jeg spiser en salat syns jeg det er vanskelig å logge nøyaktig hvor mye jeg har av hver vare Jeg veier hver ingrediens og så scanner jeg matvaren og legger til riktig vekt. Lite salater hos meg, går mest i grønnsaker og ting som lett kan scannes. Men dersom jeg bruker agurk/paprika/tomat til maten veier jeg det og legger til riktig mengde. Kan anbafale FiberBalance knekkebrø, spiser minst 2 stk daglig og de bidrar godt til nok kostfiber. Kan selvsagt spise mer, mitt mål er å spise korn med minst 8 gram kostfiber pr måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1776 Del Skrevet 8. april 2020 3 minutter siden, JTR skrev: Jeg bruker også MyFitnessPal, men sliter litt med å logge enkelte mat slik som middag etc. Måler du opp nøyaktig hvor mye pasta du for eks spiser? Og vist jeg spiser en salat syns jeg det er vanskelig å logge nøyaktig hvor mye jeg har av hver vare Jeg bruker yazio og freestyler somregel, har nogen lunde kontroll på hva ting veier og hvor mye. Og når det kommer til grønnsaker så er det ikke så farlig 😊 Nå er både jeg og samboeren inne i en periode hvor vi veier og logger mye. Både for å ha full kontroll (han bygger kropp) og for å få en refresh på hvor mye ting faktisk inneholder av kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. april 2020 #1777 Del Skrevet 8. april 2020 11 minutter siden, Tran09 skrev: Jaa, la oss holde hverandre oppdatert og motivert ❤️ Veide selv godt over 100 kg en gang i tiden og gikk ned til 69 på 3-4 mnd. Så er ikke umulig, men det var veldig usunt for psyke og kropp. Prøver å ikke gjøre samme feil flere ganger 😅 69 er drømmen altså 🥰 Håper jeg klarer å holde koken og ikke falle tilbake.. - 15 nesten nå, og skulle nok ha mistet 15 til 🙃 Så flink du er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 8. april 2020 #1778 Del Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, addict skrev: 69 er drømmen altså 🥰 Håper jeg klarer å holde koken og ikke falle tilbake.. - 15 nesten nå, og skulle nok ha mistet 15 til 🙃 Så flink du er! Takk, dette klarer vi sammen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 8. april 2020 #1779 Del Skrevet 8. april 2020 16 minutter siden, Tran09 skrev: Jaa, la oss holde hverandre oppdatert og motivert ❤️ Veide selv godt over 100 kg en gang i tiden og gikk ned til 69 på 3-4 mnd. Så er ikke umulig, men det var veldig usunt for psyke og kropp. Prøver å ikke gjøre samme feil flere ganger 😅 Hva var det du gjorde når du gikk ned så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTR Skrevet 8. april 2020 #1780 Del Skrevet 8. april 2020 6 minutter siden, addict skrev: Jeg bruker yazio og freestyler somregel, har nogen lunde kontroll på hva ting veier og hvor mye. Og når det kommer til grønnsaker så er det ikke så farlig 😊 Nå er både jeg og samboeren inne i en periode hvor vi veier og logger mye. Både for å ha full kontroll (han bygger kropp) og for å få en refresh på hvor mye ting faktisk inneholder av kalorier. Hva er ditt daglige kalori inntak? Jeg har lagt inn nåværende vekt og målvekt i myfitbesspal og får opp anbefalt daglig kaloriinntak på 1350?! Syns det virker litt lite. Har jo allerdere før lunsj spist halvparten 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå