AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1581 Del Skrevet 4. mars 2020 13 hours ago, lysestake said: Høres veldig tungvint. Jeg klarer ikke keto og ekstrem lavkarbo, så nå lever jeg litt på smartkarbo 🤪 dvs spiser smarte karbohydrater istedenfor raske, og vekta den går ned og jeg trenger ikke å ofre så mye. Derfor er vi forskjellige. Jeg klarer ikke smartkarbo, fordi kroppen blir helt vill etter karbohydrater. Må kutte en rekke matprodukter for å ikke bli trigget. Når jeg ikke er trigget, så har jeg ikke noe behov for å spise alt mulig søtt. Anonymkode: 2d42a...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justloseit Skrevet 4. mars 2020 #1582 Del Skrevet 4. mars 2020 Her skal jeg bli flinkere til å skrive, tror jeg. Jeg har bare gått ned et lite kilogram siden nyttår. Jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke får til å kombinere slanking med festing i helgene. Jeg er så flink hele uka, også nuller jeg ut alt arbeidet ila to dager. Så nå kjører jeg litt strengere regime! Jeg er endelig skikkelig motivert igjen i alle fall, og har heldigvis ikke gått opp noe i vekt. Har enda et lite håp om at jeg klarer å nå målet mitt før sommeren (8 kg gjenstår) så nå er det bare å trø til 😁 Godt jobba alle andre, dere gjør virkelig en god jobb! Liker så godt stemningen i denne tråden, tror den gjør mye for motivasjonen til folk 😊 Litt godt å vite at vi er flere som kjemper den samme, litt traurige, kampen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 4. mars 2020 #1583 Del Skrevet 4. mars 2020 Spent på vektnedgangen på fredag! Har økt matinntaket litt siste dagene. Ikke mye, men en del.. I tillegg til at jeg alltid legger på meg rundt en kilo i mens-tiden. Uken før mensen får jeg også ett voldsomt søtsug og jeg føler meg generelt mer sulten. I kveld dempet jeg søtsuget med to knekkebrød med cottage cheese og syltetøy. Knallgodt! Strategi for å ikke overspiste på kvelden når jeg har søtsug: legge meg tidlig 😂🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 4. mars 2020 #1584 Del Skrevet 4. mars 2020 Noen her som har gode erfaringer med kaloriunderskudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1585 Del Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, justloseit skrev: Her skal jeg bli flinkere til å skrive, tror jeg. Jeg har bare gått ned et lite kilogram siden nyttår. Jeg må rett og slett innrømme at jeg ikke får til å kombinere slanking med festing i helgene. Jeg er så flink hele uka, også nuller jeg ut alt arbeidet ila to dager. Så nå kjører jeg litt strengere regime! Jeg er endelig skikkelig motivert igjen i alle fall, og har heldigvis ikke gått opp noe i vekt. Har enda et lite håp om at jeg klarer å nå målet mitt før sommeren (8 kg gjenstår) så nå er det bare å trø til 😁 Godt jobba alle andre, dere gjør virkelig en god jobb! Liker så godt stemningen i denne tråden, tror den gjør mye for motivasjonen til folk 😊 Litt godt å vite at vi er flere som kjemper den samme, litt traurige, kampen! 8 kilo innen sommeren - det NAILER du 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1586 Del Skrevet 4. mars 2020 16 minutter siden, Flynn skrev: Noen her som har gode erfaringer med kaloriunderskudd? Jeg har 😊 - 14 kilo til nå. Hva tenkte du på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1587 Del Skrevet 4. mars 2020 Har hatt en skikkelig KJIP periode på nesten 1,5 uke nå. Vekta står stille og har gått litt opp (går ikke på do hver dag + vann) og det er jo kjipt selv om jeg vet med meg selv at jeg har gjort alt riktig. Jeg spiser riktig og har gjort treninga mi, så man må vel bare sitte stille i båten og stole på prosessen. Merker jeg er litt sterkere i hodet da. Klarer å fortsette selv om ikke resultatet er rett foran nesa mi. Selv om jeg er sykt sliten av å tenke kosthold og bevegelse hele tiden. I dag skjedde det er mirakel da, jeg dro på trening selv om jeg hadde både tatt av bhen OG skiftet til onepiece 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 4. mars 2020 #1588 Del Skrevet 4. mars 2020 5 minutter siden, addict skrev: Jeg har 😊 - 14 kilo til nå. Hva tenkte du på? Wow, imponerende! Jeg ønsker meg ned 10 kg, men jobber mye på kontor så rekker ikke noe særlig trening dessverre. Derfor jeg tenkte på kaloriunderskudd. Hvor stort underskudd har du ligget i for å gå ned (hvis man får spørre om dette i denne tråden)? ☺️ Jeg har prøvd nå i et par dager men spiser fort opp kaloriene mine for dagen og sliter med at jeg er en del sulten på kvelden 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1589 Del Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, Flynn skrev: Wow, imponerende! Jeg ønsker meg ned 10 kg, men jobber mye på kontor så rekker ikke noe særlig trening dessverre. Derfor jeg tenkte på kaloriunderskudd. Hvor stort underskudd har du ligget i for å gå ned (hvis man får spørre om dette i denne tråden)? ☺️ Jeg har prøvd nå i et par dager men spiser fort opp kaloriene mine for dagen og sliter med at jeg er en del sulten på kvelden 😕 Jobber på kontor selv og har kun gått ned med kaloriunderskudd 😊 har begynt å trene nå nylig. Jeg prøver å ligge mellom 500-1000 kalorier i underskudd og det kommer da an på hvor aktiv jeg har vært. Bruker fitbit for å få en indikasjon 😊 synes det funker veldig bra! Det funker også bra for meg å delvis faste. Spiser somregel første måltid til lunsj, spiser frukt før det hvis jeg trenger noe. Når jeg spiser første måltid til lunsj så er det "bare" et mellommåltid og middag igjen av dagen og det er lettere å "holde seg". Synes ikke det er noe problem å føle meg litt sulten på starten av dagen, men liker ikke å være sulten på kvelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 4. mars 2020 #1590 Del Skrevet 4. mars 2020 7 minutter siden, addict skrev: Jobber på kontor selv og har kun gått ned med kaloriunderskudd 😊 har begynt å trene nå nylig. Jeg prøver å ligge mellom 500-1000 kalorier i underskudd og det kommer da an på hvor aktiv jeg har vært. Bruker fitbit for å få en indikasjon 😊 synes det funker veldig bra! Det funker også bra for meg å delvis faste. Spiser somregel første måltid til lunsj, spiser frukt før det hvis jeg trenger noe. Når jeg spiser første måltid til lunsj så er det "bare" et mellommåltid og middag igjen av dagen og det er lettere å "holde seg". Synes ikke det er noe problem å føle meg litt sulten på starten av dagen, men liker ikke å være sulten på kvelden. Tusen takk for tipsene dine! Skal virkelig prøve dette selv fremover. Har prøvd å faste litt og, men hvis jeg ikke spiser frokost blir jeg veldig sulten på jobb i timene frem til lunsj, blir liksom kvalm og uvel 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1591 Del Skrevet 4. mars 2020 13 minutter siden, Flynn skrev: Tusen takk for tipsene dine! Skal virkelig prøve dette selv fremover. Har prøvd å faste litt og, men hvis jeg ikke spiser frokost blir jeg veldig sulten på jobb i timene frem til lunsj, blir liksom kvalm og uvel 😕 Ja du må ikke gå og føle deg dårlig, men kanskje et knekkebrød og eller noe frukt kan hjelpe deg fram til lunsj? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 4. mars 2020 #1592 Del Skrevet 4. mars 2020 5 minutter siden, addict skrev: Ja du må ikke gå og føle deg dårlig, men kanskje et knekkebrød og eller noe frukt kan hjelpe deg fram til lunsj? 😊 Ja, det hadde det nok, men føler det hadde ødelagt fasten/poenget med å faste? Eller hva tenker du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. mars 2020 #1593 Del Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, Flynn skrev: Ja, det hadde det nok, men føler det hadde ødelagt fasten/poenget med å faste? Eller hva tenker du? 😊 Kommer litt an på hvorfor du ønsker å faste 😊 jeg "faster" fordi jeg da kan spise mer resten av dagen, men jeg synes det er så viktig å ikke ha det "vondt" i denne prosessen at hvis jeg sliter med å vente til lunsj så spiser jeg gjerne frukt ect i mellomtiden (vi har gratis på jobb). Jeg tror noe av det viktigste for meg har vært å ikke føle at jeg ofrer så mye. Jeg tar et kakestykke på jobb de få gangene vi har det feks. Også er jeg nøye på resten av dagen i stedet. Kanskje kutter jeg risen til middag bare for å kompensere litt. Eller jeg går en tur eller drar på trening. Eller kanskje jeg faktisk bare spiser det stykket uten å gjøre noe mer enn å fortsette å spise sunne og gode måltid resten av dagen/uka/måneden. Prøver å finne en balanse. Hvis ikke så holder jeg ikke ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matrobot Skrevet 5. mars 2020 #1594 Del Skrevet 5. mars 2020 Nesten 1 kg ned på bare 1 time! For moro skyld veide jeg meg selv før en løpetrening (langkjøring på ca 60 minutter) og veide meg like etterpå. Vektnedgangen er trolig bare vann 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 5. mars 2020 #1595 Del Skrevet 5. mars 2020 På 4.11.2018 den 23.18, SPOCA skrev: Har hatt en meget god periode i det siste. Har gått ned rundt 80 kg, veide 166 kg, er nå nede på noen og 90, og vil ned til 75-80 kg. Det stagnerte litt i sommer, men så har det plutselig skutt fart igjen. Det føles deilig! Jeg har sikkert gitt vekk 20 svarte søppelsekker med klær, og nå merker jeg at størrelse 46 begynner å bli for stor også. Morsomt og gøy, og ei på jobben kommenterte det på fredag siden jeg hadde på meg en ganske tettsittende bukse og topp. I dag derimot har jeg gått litt på en smell, det ble date med Ben & Jerry. Samtidig jeg har gått veldig mye i helgen, og går generelt mye, så litt får man tåle. Så lenger jeg ender på minussida for uka. Wow...Det må man si. Bøyer meg i støvet. Har ikke gått ned et gram siden jeg begynte å innse at jeg var ikke slank lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1596 Del Skrevet 5. mars 2020 Gruer meg til veiing i morgen. Mensen og helt ute med kosthold er dårlig kombinasjon. Vel vel, prøver å si til meg selv at en uke ikke betyr noe i den store sammenhengen. Anonymkode: 64638...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. mars 2020 #1597 Del Skrevet 5. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gruer meg til veiing i morgen. Mensen og helt ute med kosthold er dårlig kombinasjon. Vel vel, prøver å si til meg selv at en uke ikke betyr noe i den store sammenhengen. Anonymkode: 64638...8ac Veldig sant, trust the process 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #1598 Del Skrevet 5. mars 2020 Vekta mi har stått stille siden fødsel i juni. Ikke før nå forrige uke begynte endelig noe å skje. Jeg har prøvd lav (veldig lav) kalori, lavkarbo, trening og mye som har fungert før, uten hell. Nå har kroppen virkelig respondert på periodisk faste med lavkarbo ved siden. Jeg har gått ned 4 kg på en uke og er så utrolig lettet. Begynte å miste håpet helt. Anonymkode: fea1c...c85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. mars 2020 #1599 Del Skrevet 6. mars 2020 11 timer siden, Jon Are skrev: Wow...Det må man si. Bøyer meg i støvet. Har ikke gått ned et gram siden jeg begynte å innse at jeg var ikke slank lengre Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1600 Del Skrevet 6. mars 2020 Opp ca 500 gram i dag. Jeg tror ikke det er reell vektoppgang, men jeg har mensen og det påvirker jo en del. Anonymkode: 64638...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå