sjallabajs Skrevet 5. juni 2021 #1281 Del Skrevet 5. juni 2021 DysterPytten skrev (1 time siden): Greit promillegrensa er høyere i båt enn for bil, men det Tar seg ikke ut å drikke alkohol mens man kjører båt, og på date og så kjøre hjem... Enig!! Tenkte akkurat på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Ja Skrevet 5. juni 2021 #1282 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) . Endret 5. juni 2021 av Siri Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. august 2021 #1283 Del Skrevet 13. august 2021 Nå har HUN kjøpt seg leilighet på Grünerløkka. En investering for henne selv og ungene...Mannen er ikke nevnt her altså. Og i samme intervju sier hun helt åpent at hun inviterer dansepartneren til å sove over når de har trent sent, sånn ar han slipper å dra hjem til Drammen. Må Tom godta absolutt ALT siden han har vært utro??? Jeg kan ikke fatte og begripe det forholdet der. Han kan jo ikke fungere som noe annet enn "barnevakt" for henne. Går hun fra han så kan hun ikke kjøre på slik hun gjør, så det må jo være praktisk å fortsette være gift... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. august 2021 #1284 Del Skrevet 13. august 2021 Clara80 skrev (12 minutter siden): Nå har HUN kjøpt seg leilighet på Grünerløkka. En investering for henne selv og ungene...Mannen er ikke nevnt her altså. Og i samme intervju sier hun helt åpent at hun inviterer dansepartneren til å sove over når de har trent sent, sånn ar han slipper å dra hjem til Drammen. Må Tom godta absolutt ALT siden han har vært utro??? Jeg kan ikke fatte og begripe det forholdet der. Han kan jo ikke fungere som noe annet enn "barnevakt" for henne. Går hun fra han så kan hun ikke kjøre på slik hun gjør, så det må jo være praktisk å fortsette være gift... De er ikke gift. Hun har vel,såvidt vi vet,aldri misligholdt tilliten de i mellom heller så hvorfor skulle det være ett problem. Hun sa vel ikke at de skulle dele seng (eller soverom..) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. august 2021 #1285 Del Skrevet 13. august 2021 J.. skrev (3 minutter siden): De er ikke gift. Hun har vel,såvidt vi vet,aldri misligholdt tilliten de i mellom heller så hvorfor skulle det være ett problem. Hun sa vel ikke at de skulle dele seng (eller soverom..) Det er vel grenser for hvor langt man skal strekke "tillits-kortet"?? Hadde ikke likt om mannen min inviterte en dansepartner med hjem etter å ha vært ganske så kropplig-intime i mange timer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. august 2021 #1286 Del Skrevet 13. august 2021 Clara80 skrev (14 minutter siden): Nå har HUN kjøpt seg leilighet på Grünerløkka. En investering for henne selv og ungene...Mannen er ikke nevnt her altså. Og i samme intervju sier hun helt åpent at hun inviterer dansepartneren til å sove over når de har trent sent, sånn ar han slipper å dra hjem til Drammen. Må Tom godta absolutt ALT siden han har vært utro??? Jeg kan ikke fatte og begripe det forholdet der. Han kan jo ikke fungere som noe annet enn "barnevakt" for henne. Går hun fra han så kan hun ikke kjøre på slik hun gjør, så det må jo være praktisk å fortsette være gift... Tror Iselin som har opplevd utroskap vet hvor jævlig det er, og det virker som hun virkelig elsker Tom og har gjort alt i sin makt for å få forholdet til å fungere tross utroskapen og alt det drittet det fører med seg. Og barnevakt for henne? Han er pappaen til jentene hennes, ikke noe barnevakt! Og de har helt sikkert snakket om det før hun takket ja.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. august 2021 #1287 Del Skrevet 13. august 2021 Klinger veldig rart i mine ører. Hadde somsagt ikke likt at mannen hadde hatt en "ungkarsleiliget" i Oslo hvor han oppholdt seg i tide og utide. Med fremmende menn sovende på det andre soverommet. Men for all del, kanskje han ikke bryr seg. De kan jo ha åpent forhold for alt vi vet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 13. august 2021 #1288 Del Skrevet 13. august 2021 Det hadde vært morsomt å observere folks reaksjon dersom en mindre pen dame flashet tittelen «sexolog» etter et nettkurs og var like vulgær som IG … 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. august 2021 #1289 Del Skrevet 14. august 2021 Clara80 skrev (15 timer siden): Klinger veldig rart i mine ører. Hadde somsagt ikke likt at mannen hadde hatt en "ungkarsleiliget" i Oslo hvor han oppholdt seg i tide og utide. Med fremmende menn sovende på det andre soverommet. Men for all del, kanskje han ikke bryr seg. De kan jo ha åpent forhold for alt vi vet. Tror du overanalyserer og drar dette veldig langt. Ærlig talt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 14. august 2021 #1290 Del Skrevet 14. august 2021 (endret) Clara80 skrev (19 timer siden): Nå har HUN kjøpt seg leilighet på Grünerløkka. En investering for henne selv og ungene...Mannen er ikke nevnt her altså. Og i samme intervju sier hun helt åpent at hun inviterer dansepartneren til å sove over når de har trent sent, sånn ar han slipper å dra hjem til Drammen. Må Tom godta absolutt ALT siden han har vært utro??? Jeg kan ikke fatte og begripe det forholdet der. Han kan jo ikke fungere som noe annet enn "barnevakt" for henne. Går hun fra han så kan hun ikke kjøre på slik hun gjør, så det må jo være praktisk å fortsette være gift... Er du seriøs nå? Tom er pappaen til disse barna! Man er ikke barnevakt for egne unger! Ærlig talt kvinnemenneske, vi lever i 2021. Endret 14. august 2021 av Trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. august 2021 #1291 Del Skrevet 14. august 2021 Trøst skrev (2 timer siden): Er du seriøst nå? Tom er pappaen til disse barna! Man er ikke barnevakt for egne unger! Ærlig talt kvinnemenneske, vi lever i 2021. Dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 15. august 2021 #1292 Del Skrevet 15. august 2021 Hadde han ikkevært utro, så er det ikke sikkert hun kunne levd det livet hun gjør nå. Så ikke så gærnt at det ikke er godt for noe. Var jo pga åpenheten rundt utroskapen hun virkelig ble kjent. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnys Skrevet 15. august 2021 #1293 Del Skrevet 15. august 2021 Før dere dømmer bør dere lytte på det hun sier. Mannen var helt enig om at hun kunne dele utroskapen, han har til og med blitt intervjuet av henne i podcasten om saken. De er ferdig med det, men det kan hjelpe andre i samme situasjon. iselin er fantastisk og hjelper mange, synes det er tragisk å opprette en tråd med flere tusen kommenterer mot ett enkeltmenneske på et forum. Det er tusen ganger verre enn det dere beskylder henne for. Hun er et menneske, ei mamma. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 15. august 2021 #1294 Del Skrevet 15. august 2021 Vel, utroskapen har blitt en millionbedrift, siden hun har kjøpt seg treroms på Grünerløkka. Det er ikke billig. Dømmer ingen, og han er vel ikke den eneste som har vært utro her i landet. Flott at de klarte å komme seg igjennom det, men man trenger jo ikke digge dama selvom. Jeg synes hun blir toooo much, og nå figurerer hun jo i alle reality/talkshow som man kan oppdrive. Får håpe hun har tid til å være mamma mellom slaga og. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. august 2021 #1295 Del Skrevet 15. august 2021 Som med alle andre influencere er det vanskelig å skille på privatpersonen og bedriften Iselin Guttormsen. Dette er jo noe mange influencere bruker bevisst for å vri seg unna kritikk. Men sannheten er at privatpersonen Iselin Guttormsen har skapt seg et levebrød ved å utlevere personlige ting. Toms sidesprang har blitt millionbedrift. Jeg har knapt sett noen melke en historie så til de grader som Iselin Guttormsen. Jeg tenker at Iselins siste uttalelser om dansepartnerens potensielle overnatting i treroms på Grunerløkka, er et kalkulert forsøk på å finansiere nevnte leilighet (og alt annet). Kommentaren om at det er bra for henne og barna, uten og nevne mannen er bare et ekstra hint for de som har litt tungt for det. Dama lever av klikk, og spekulasjoner skaper klikk. Hva er da bedre enn å så et lite frø om utroskap/mulig brudd? Et menneske som skaper karriere på ekteskapsproblemene sine, tar seg neppe nær av litt spekulasjoner omkring forholdet til mannen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. august 2021 #1296 Del Skrevet 15. august 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 15. august 2021 #1297 Del Skrevet 15. august 2021 Kan bare si det som det er. Hadde jeg hatt økonomi til å kjøpe meg en treroms på løkka sånn som markedet ser ut nå, hadde jeg bare gjort det. For en investering både for iselin selv og hele familien. Kanskje hele slekta. Nå har de (med et ekstra soverom) mulighet til å leie ut et soverom til slekt og venner som skal flytte til hovedstaden og ikke ønsker å leie/kjøpe uten å være helt sikker. For ikke å snakke om hvor dyr den type leilighet vil være når døtrene er gamle nok til å begynne å studere. Sånn som kvaliteten på utleieboliger i Oslo er nå er jo dette tidenes beste investering for familien. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 17. august 2021 #1298 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen..Iselin er et friskt pust og absolutt helt nødvendig i sosiale medier verden. Hun er så viktig og hennes budskap er hun veldig flink til å formidle på en utrolig god måte. At hun har klart å komme så langt synes jeg er utrolig bra. Jeg er unner henne mye penger og all lykke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. august 2021 #1299 Del Skrevet 17. august 2021 Felis skrev (På 15.8.2021 den 16.27): Som med alle andre influencere er det vanskelig å skille på privatpersonen og bedriften Iselin Guttormsen. Dette er jo noe mange influencere bruker bevisst for å vri seg unna kritikk. Men sannheten er at privatpersonen Iselin Guttormsen har skapt seg et levebrød ved å utlevere personlige ting. Toms sidesprang har blitt millionbedrift. Jeg har knapt sett noen melke en historie så til de grader som Iselin Guttormsen. Jeg tenker at Iselins siste uttalelser om dansepartnerens potensielle overnatting i treroms på Grunerløkka, er et kalkulert forsøk på å finansiere nevnte leilighet (og alt annet). Kommentaren om at det er bra for henne og barna, uten og nevne mannen er bare et ekstra hint for de som har litt tungt for det. Dama lever av klikk, og spekulasjoner skaper klikk. Hva er da bedre enn å så et lite frø om utroskap/mulig brudd? Et menneske som skaper karriere på ekteskapsproblemene sine, tar seg neppe nær av litt spekulasjoner omkring forholdet til mannen. Jeg er enig med deg, men må legge til at de mindreårige har også vært med å finansiere denne kjøpefesten. Det var jo slik den vulgære dama først kom på TV, gjennom «mammasjokket». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. august 2021 #1300 Del Skrevet 18. august 2021 Felis skrev (På 15.8.2021 den 16.27): Som med alle andre influencere er det vanskelig å skille på privatpersonen og bedriften Iselin Guttormsen. Dette er jo noe mange influencere bruker bevisst for å vri seg unna kritikk. Men sannheten er at privatpersonen Iselin Guttormsen har skapt seg et levebrød ved å utlevere personlige ting. Toms sidesprang har blitt millionbedrift. Jeg har knapt sett noen melke en historie så til de grader som Iselin Guttormsen. Jeg tenker at Iselins siste uttalelser om dansepartnerens potensielle overnatting i treroms på Grunerløkka, er et kalkulert forsøk på å finansiere nevnte leilighet (og alt annet). Kommentaren om at det er bra for henne og barna, uten og nevne mannen er bare et ekstra hint for de som har litt tungt for det. Dama lever av klikk, og spekulasjoner skaper klikk. Hva er da bedre enn å så et lite frø om utroskap/mulig brudd? Et menneske som skaper karriere på ekteskapsproblemene sine, tar seg neppe nær av litt spekulasjoner omkring forholdet til mannen. Har hun hintet om mulig brudd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå