Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Solfridmedhatten skrev (5 timer siden):

Personlig så får jeg ikke nok av Iselin. Jeg synes hun er morsom, en fantastisk god mamma og kjæreste. Det er bare en av henne og veldig ulik mange andre i sosiale medier, og det er noe jeg liker svært godt vi henne. Hun har en viktig stemme, spesielt mot unge mennesker.

Men snakker du om fitte, rævsaft og klitt høyt ute i offentligheten? Med familie og venner tilstede? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solfridmedhatten skrev (På 6.4.2021 den 12.13):

Jeg er mye samme typen, ja 🤪

Jeg har likt henne lenge jeg, men som jeg har skrevet tidligere så blir det litt vel mye. 
Har hørt så mange ganger om hvor vondt det var når hun bæsjet etter fødsel, om utroskap, at hun ikke liker å suge pikk osv. Jeg tror hun må fornye seg, fornye tema og slutte å gjenta seg selv x-antall ganger. Podkasten er veldig lik i innhold hver gang, Iselin som Jabber om alt det over, pluss at gjestene av og til slipper til litt. Jeg blir faktisk sliten av å høre henne. 

 

Det som imidlertid irriterer meg er at hun lyger om at hun har klienter, for det tror jeg IKKE på. En fullverdig sexolog må ha klienter, en brukermasse, de må jobbe klinisk med komplekse problemstillinger. Om Iselin tar i mot klienter er det i såfall en VIP liste som ringer henne på et hemmelig nr. Skal man ha time til denne sexologen så må man gå via manager i Eccentric people- er DET en seriøs sexolog? 
Så hun skulle vært fratatt sexolog tittelen!! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 4.4.2021 den 11.42):

Jeg har hørt de fleste "G-punktet" podcastene og jeg synes de aller fleste er vulgære med mye fitte og knullespråk, og mye fokus på Iselin selv og hva hun har opplevd og hvordan hun har det.

Ofte synes jeg hun overkjører gjesten for å få frem sine erfaringer.

Men de siste par månedene synes jeg hun har begynt å moderere seg litt, og også ta hensyn til hvem hun har som gjest f.eks Fabian Stang og Dr Whasim.

Hun har nok fått beskjed av sin sjef om å moderere språket sitt.

100% enig med deg. Jeg har kun hørt utvalgte episoder og ble nysgjerrig på episoden med Dr. Wasim etter innlegget ditt. I den episoden har hun virkelig moderert det vulgære språket som hun tviholder på og har i de aller fleste andre episoder (og ellers når hun havner i media.) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

acna skrev (8 timer siden):

100% enig med deg. Jeg har kun hørt utvalgte episoder og ble nysgjerrig på episoden med Dr. Wasim etter innlegget ditt. I den episoden har hun virkelig moderert det vulgære språket som hun tviholder på og har i de aller fleste andre episoder (og ellers når hun havner i media.) 

I en episode av "Bloggerne" skulle Iselin bli intervjuet på "God Morgen Norge". Hun hadde med seg Sebastian Solberg som er hennes sjef, og før hun gikk på lufta sa Solberg at hun måtte moderere språket sitt, være rolig og tenke på at hun var på frokost tv, og at barn og pensjonister satt og så på.

Hun har nok fått en del veiledning det siste året, for hun er jo en litt løs kanon på dekk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin er fantastisk og dyktig i faget sitt, hjelper mange ,  sprer mye kunnskap, er lett tilgjengelig og veldig engasjert 🤩  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julemarsipan skrev (1 minutt siden):

Iselin er fantastisk og dyktig i faget sitt, hjelper mange ,  sprer mye kunnskap, er lett tilgjengelig og veldig engasjert 🤩  

 

Ikke så enig i det, er mye kunnskapshull og mye vulgære ord. Hører man på podcasten så skjønner man at hun mangler mye forståelse av yrket generelt. Hu kommer bare med det samme om og om igjen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (14 minutter siden):

Ikke så enig i det, er mye kunnskapshull og mye vulgære ord. Hører man på podcasten så skjønner man at hun mangler mye forståelse av yrket generelt. Hu kommer bare med det samme om og om igjen. 

Ja har ikke hørt så mye med podkasten, men skal prøve å få hørt snart , men foreløpig hva jeg har sett henne i SOME så syns jeg hun virker veldig flinke og tilgjengelig 😁 litt som «helsista», men som sexolog 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (9 timer siden):

Ja har ikke hørt så mye med podkasten, men skal prøve å få hørt snart , men foreløpig hva jeg har sett henne i SOME så syns jeg hun virker veldig flinke og tilgjengelig 😁 litt som «helsista», men som sexolog 😁

Du kan ikke seriøst sammenligne henne med Helsesista🙄

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 4.4.2021 den 11.42):

Jeg har hørt de fleste "G-punktet" podcastene og jeg synes de aller fleste er vulgære med mye fitte og knullespråk, og mye fokus på Iselin selv og hva hun har opplevd og hvordan hun har det.

Ofte synes jeg hun overkjører gjesten for å få frem sine erfaringer.

Men de siste par månedene synes jeg hun har begynt å moderere seg litt, og også ta hensyn til hvem hun har som gjest f.eks Fabian Stang og Dr Whasim.

Hun har nok fått beskjed av sin sjef om å moderere språket sitt.

Fabian Stang og Dr Whasim er autoriteter som det burde være naturlig å justere seg for av ren respekt. Jeg husker en episode av Bloggerne hvor hun ble instruert av manageren sin om hva hun ikke får lov til å si på tv. Det burde strengt tatt ikke være nødvendig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om hun dukker opp i Skal vi danse, men så var det det med språket da 😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til Iselin for at det er lite innlegg av barna på instagramkontoen, i motsetning til før. Det synes jeg er veldig bra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurvetjofsa skrev (På 4.4.2021 den 9.00):

Snakker du og venninnene dine også sånn? Ute blant folk feks? Bare lurer.

Ja, faktisk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dagens podcast med Victoria Nadine snakker hun ikke om sex, dildoer, rævsaft eller fitte i det hele tatt. De snakker om kjærlighetssorg og følelser, og på slutten synger hun og spiller gitar🤓 Veldig uvant, nesten så jeg syntes det ble litt tamt😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (På 9.4.2021 den 9.43):

Du kan ikke seriøst sammenligne henne med Helsesista🙄

Liker Iselin bedre enn Helsesista på mange måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (6 timer siden):

Liker Iselin bedre enn Helsesista på mange måter.

På hvilke måter da? Hun er vulgær, nedlatende og har ingen faglig tyngde.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har i det siste hørt noen episoder av denne podcasten, og det som slår meg er at dama er fullstendig grenseløs! Ingen skille mellom profesjonell, personlig eller privat. Greit nok at hun er åpen men et sted går det en grense... Har ikke hun tatt en såkalt «utdanning» innen sexologi? Og har de ikke hatt noe om etikk eller skillet mellom personlig-privat-profesjonell? 
Jeg tåler mye, men denne podcasten blir både grenseløs og pinlig. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timsy skrev (12 timer siden):

Har i det siste hørt noen episoder av denne podcasten, og det som slår meg er at dama er fullstendig grenseløs! Ingen skille mellom profesjonell, personlig eller privat. Greit nok at hun er åpen men et sted går det en grense... Har ikke hun tatt en såkalt «utdanning» innen sexologi? Og har de ikke hatt noe om etikk eller skillet mellom personlig-privat-profesjonell? 
Jeg tåler mye, men denne podcasten blir både grenseløs og pinlig. 

Helt enig. Sikkert mange som liker det, men det blir for mye for meg! Kunne ønske feks. Tuva Fellmann hadde en sånn podcast. Temaene er jo spennende og viktige, men synes bare det blir for vulgært. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (3 timer siden):

Helt enig. Sikkert mange som liker det, men det blir for mye for meg! Kunne ønske feks. Tuva Fellmann hadde en sånn podcast. Temaene er jo spennende og viktige, men synes bare det blir for vulgært. 

Tuva er gjest i siste episode..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Greit promillegrensa er høyere i båt enn for bil, men det Tar seg ikke ut å drikke alkohol mens man kjører båt, og på date og så kjøre hjem... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...