Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Vannari skrev (39 minutter siden):

Jobber med sexologer, vi jobber med seksuelle overgrep. Det bildet hun gir av sexologer samsvarer ikke med den faglige tyngden "ekte" sexologer, med 3-åring helsefaglig bakgrunn har med seg. 

Nettopp. En sexolog skal kunne tema som overgrep. Sex som funksjonshemmet. Seksualliv i alderdom osv osv. Hun er sterk i ord som omtaler kjønnsorgan og det der, men det lyser på lang vei at dette er et jalla-kurs. 
 

Enda en ting som faktisk plager meg er at hun kaller det hovedoppgave det hun skrev... 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ForumMaria skrev (1 time siden):

Nettopp. En sexolog skal kunne tema som overgrep. Sex som funksjonshemmet. Seksualliv i alderdom osv osv. Hun er sterk i ord som omtaler kjønnsorgan og det der, men det lyser på lang vei at dette er et jalla-kurs. 
 

Enda en ting som faktisk plager meg er at hun kaller det hovedoppgave det hun skrev... 

Nå så jeg den episoden der oppgaven ble «presentert» (eller hva de drev med) og ørene holdt på å ramle av. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (På 31.1.2021 den 21.41):

Alle dere som kritiserer Iselin så er dere gammeldagse! Det blir for dumt å si at en seksolog bruker et for vulgært språk. Skjønner dere ikke at hun har fokus på at det ikke skal føles skam? Ønsker dere at seksologer skal pynte på hvilke ord de bruker? Hvilket signal sender det??
 

Jeg digger den dama der! Hu er tvers igjennom rå! 
 

Om dere ikke takler hva hu har å si, så slutt å lytt da vell! Og jeg undres hvorfor dere blir så provoserte?? Kanskje det er en bolle dere må ta med dere selv?

Så du mener at man bør tåle å få servert klitoris til middag? Om ikke er man hårsår og gammeldags? Ok. Da er jeg hårsår og gammeldags! 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alleah skrev (På 1/31/2021 den 21.41):

Alle dere som kritiserer Iselin så er dere gammeldagse! Det blir for dumt å si at en seksolog bruker et for vulgært språk. Skjønner dere ikke at hun har fokus på at det ikke skal føles skam? Ønsker dere at seksologer skal pynte på hvilke ord de bruker? Hvilket signal sender det??
 

Jeg digger den dama der! Hu er tvers igjennom rå! 
 

Om dere ikke takler hva hu har å si, så slutt å lytt da vell! Og jeg undres hvorfor dere blir så provoserte?? Kanskje det er en bolle dere må ta med dere selv?

Jeg syns bæsj og prump ikke skal være tabubelagt lenger. Jeg ønsker å prate om bæsj hele tiden, trykke bæsjen i trynet på folk. 

Hun er ikke rå. Hun er slitsom og har dårlige sosiale antenner. Man kan virkelig få fram poenger uten å holde på sån som hun gjør. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (18 timer siden):

Jeg syns bæsj og prump ikke skal være tabubelagt lenger. Jeg ønsker å prate om bæsj hele tiden, trykke bæsjen i trynet på folk. 

Hun er ikke rå. Hun er slitsom og har dårlige sosiale antenner. Man kan virkelig få fram poenger uten å holde på sån som hun gjør. 

Nettopp👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er da forskjell på å kunne snakke om og normalisere alt med kropp og seksualitet i forhold til hvordan det er greit å oppføre seg og snakke iblant folk.. Denne grensa har ikke Iselin.. 

Ja, mensen og blod er normalt. bæsj også, men det er da normal folkeskikk å holde stilt om det når folk spiser...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alleah skrev (På 31.1.2021 den 21.46):

Ojsann, prippen eller? Hva tror du er bra med å få kvinner til å holde kjeft om slik? Føler du like sterkt om menn snakker om pikk eller pung? Eller føler du så mye skam selv at du må dytte den over på andre?

Jeg har ingen problemer med å snakke om hverken klitoris eller sex. Men i rett kontekst. Den der klitoriskommentaren rundt bålet fikk jeg skikkelig «god dag mann økseskaft» vibe av. Det bare hang ikke sammen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkereim skrev (På 31.1.2021 den 22.27):

Jeg tenker at alle de som satt rundt bålet der vet utmerket godt hva en klitoris er. Hun kunne jo tatt en leksjon i hvordan suge pikk mens hun først var i gang med pølsespisinga si? Eller?

Alt til sin tid....

Hun suger jo ikke pikk.. 

 

Fra spøk til alvor; jeg er ikke sexolog, men jobber i voldtekstmottak. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg å sende pasienter med traumer til henne for behandling. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (18 timer siden):

Hun suger jo ikke pikk.. 

 

Fra spøk til alvor; jeg er ikke sexolog, men jobber i voldtekstmottak. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg å sende pasienter med traumer til henne for behandling. 

Gudskjelov for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Spyflua skrev (På 18.2.2021 den 13.44):

Jeg har ingen problemer med å snakke om hverken klitoris eller sex. Men i rett kontekst. Den der klitoriskommentaren rundt bålet fikk jeg skikkelig «god dag mann økseskaft» vibe av. Det bare hang ikke sammen.

Nettopp.  Det blir som om Astrid U. Jacobsen skulle slengt ut noen funfacts om milten eller mellomøret, sånn helt ut av det blå mens de sitter rundt bålet.  Like malplassert, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett noen så sminka på 71 før😵 Lag på lag med solpudder og rouge som legger seg som kaker i rynker og kroker i ansiktet.....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Aldri sett noen så sminka på 71 før😵 Lag på lag med solpudder og rouge som legger seg som kaker i rynker og kroker i ansiktet.....

Ok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (3 minutter siden):

Jeg liker Iselin 😄 

Så bra! 

Jeg liker ikke oppførselen hennes i offentligheten, men hun er helt sikkert en snill og herlig dame dersom man blir kjent med henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun flåser med at hun får nesten vaginaprolaps fordi hun er så sliten... da vet hun ikke hva vaginaprolaps er. Og hun vet jo sikkert det, og det er en spøk. MeN det er teit og uproft. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pålur skrev (På 22.2.2021 den 7.32):

Aldri sett noen så sminka på 71 før😵 Lag på lag med solpudder og rouge som legger seg som kaker i rynker og kroker i ansiktet.....

Veldig spesielt. Hun er finere uten!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 22.2.2021 den 7.32):

Aldri sett noen så sminka på 71 før😵 Lag på lag med solpudder og rouge som legger seg som kaker i rynker og kroker i ansiktet.....

Og hva ville du oppnå med denne kommentaren? Kanskje det gjør at hun føler seg vel, og det må hun da få lov til..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 22.2.2021 den 7.32):

Aldri sett noen så sminka på 71 før😵 Lag på lag med solpudder og rouge som legger seg som kaker i rynker og kroker i ansiktet.....

Den her kommentaren er et skoleeksempel på “kjerringoppførsel”. Hvorfor synes du det er greit å kommentere hvordan hun velger å sminke seg ? Hvis med å heller komme med noe konstruktivt ? 
 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boletta skrev (På 23.2.2021 den 23.36):

Når hun flåser med at hun får nesten vaginaprolaps fordi hun er så sliten... da vet hun ikke hva vaginaprolaps er. Og hun vet jo sikkert det, og det er en spøk. MeN det er teit og uproft. 

Hun er så jævla påtatt,jeg orker ikke. 
Hun SKAL sjokkere uansett, UANSETT! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...