Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

14 hours ago, ~ Ada ~ said:

Show i Tønsberg om veien til knullet? Oh no😂

Story fra frisørstolen der hun gleder seg til neste voksing av rumpehullet og tissen hos denne frisøren. Oh noo!

Guttegjengen som tidligere hadde foretrukket strippeklubber (om dèt eksisterer ennå :knegg:), blir sikkert trofast publikum.. 🙉

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (1 time siden):

Guttegjengen som tidligere hadde foretrukket strippeklubber (om dèt eksisterer ennå :knegg:), blir sikkert trofast publikum.. 🙉

Som mann kan jeg si:

Ingen "guttegjenger" som jeg har vært borti snakker om rumpehull, fi**e o.l.

Alt dette er bare i Guttormsens hode 🙈

Endret av totti_1
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (4 timer siden):

Ja, det er noe med å tenke på konsekvenser som kan dukke opp i fremtiden. Det hun deler vil jo kunne leses av barna når de blir eldre og gi dem et negativt syn på ham som pappa. Man kan si så mye om at han har satt seg selv i denne situasjonen, men ett sted bør grensen gå! 

Hvor mange år siden er det han var utro? Hun valgte å fortsette forholdet og da må en la det gå og komme seg videre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (8 minutter siden):

Hvor mange år siden er det han var utro? Hun valgte å fortsette forholdet og da må en la det gå og komme seg videre. 

Det vet jeg ikke, men det er maaange år siden jeg hørte om det første gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IreneV
Lilly Rose skrev (33 minutter siden):

Hvor mange år siden er det han var utro? Hun valgte å fortsette forholdet og da må en la det gå og komme seg videre. 

IG AS benytter seg kommersielt av utroskapen. Det er så billig og nedrig man får det. Det fungerte/fungerer  dessverre godt. Det gir følgerne en følelse av autentisitet. Men det er en manipulert virkelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har fulgt med på denne dama, så scrolla igjennom ig-profilen hennes. Stopper og leser med stor interesse en post om å slippe og «være sterk hele tiden». Guarden skal ned, og det gjør livet såååå mye bedre, predikerer Iselin. Først er hun på gymmen og har fått et annet menneske til å filme at hun kjører markløft. Opp-ned-opp-ned, med et fandenivoldsk uttrykk i ansiktet på Iselin. Sterkt, altså. Og så, noe av det traurigste influencerstanden har gitt oss vanlige dødlige, noe som gjør at jeg grøsser langt inn i sjela av kleinhet; Å filme seg selv mens man griner. Det blir ikke mer utpreget traurig enn det. Snur hodet til venstre og, slik at alle kan se at hun er rufsete i bakhodet. Her er det gjort en solid innsats for å rufse til håret slik at det blir skikkelig ig-vennlig. Presse frem noen tårer. 
Kleint-kleinere-kleinest

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
rebella81 skrev (1 minutt siden):

Lenge siden jeg har fulgt med på denne dama, så scrolla igjennom ig-profilen hennes. Stopper og leser med stor interesse en post om å slippe og «være sterk hele tiden». Guarden skal ned, og det gjør livet såååå mye bedre, predikerer Iselin. Først er hun på gymmen og har fått et annet menneske til å filme at hun kjører markløft. Opp-ned-opp-ned, med et fandenivoldsk uttrykk i ansiktet på Iselin. Sterkt, altså. Og så, noe av det traurigste influencerstanden har gitt oss vanlige dødlige, noe som gjør at jeg grøsser langt inn i sjela av kleinhet; Å filme seg selv mens man griner. Det blir ikke mer utpreget traurig enn det. Snur hodet til venstre og, slik at alle kan se at hun er rufsete i bakhodet. Her er det gjort en solid innsats for å rufse til håret slik at det blir skikkelig ig-vennlig. Presse frem noen tårer. 
Kleint-kleinere-kleinest

Grøss.Det burde komme regelverk på plass som sier at alle influencere må merke sine kommersielle kanaler med "manipulert virkelighet/dette er fiksjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (4 minutter siden):

Grøss.Det burde komme regelverk på plass som sier at alle influencere må merke sine kommersielle kanaler med "manipulert virkelighet/dette er fiksjon"

Sant 😅

Heldigvis kan jeg gå rett inn på den geniale kontoen Influencers in the wild for å innhente de hjernecellene jeg mister ved å se på tvangsgrining selfie-style. 😍✌️
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (1 time siden):

Det vet jeg ikke, men det er maaange år siden jeg hørte om det første gang. 

Stakkars mann som blir uthengt av Iselin. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (50 minutter siden):

IG AS benytter seg kommersielt av utroskapen. Det er så billig og nedrig man får det. Det fungerte/fungerer  dessverre godt. Det gir følgerne en følelse av autentisitet. Men det er en manipulert virkelighet. 

Folk bør tenke seg godt om før de blir sammen med PR-kåte influnsere. Du kan risikere å få navnet og omdømmet ditt ødelagt for alltid om du begår feilsteg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IreneV
Lilly Rose skrev (14 minutter siden):

Folk bør tenke seg godt om før de blir sammen med PR-kåte influnsere. Du kan risikere å få navnet og omdømmet ditt ødelagt for alltid om du begår feilsteg.

Det er ville vesten. Dette er rene kommersielle kanaler, som får holde på akkurat som de vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (3 minutter siden):

Det er ville vesten. Dette er rene kommersielle kanaler, som får holde på akkurat som de vil. 

Det er forferdelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt det; sånn utstudert grining m/filming, å rufse seg i håret mens man filmes og å trute foran kamera er noe som topper kleinhetsfaktoren for mitt vedkommende. Hello Narcississus. Iselin peaker greit på dette, selv om det naturligvis ikke er bare hun som geiter seg til sånn. Usaklig kritikk; ja muligens. Men om neste generasjon influensere kan bedrive influenseringa si på en litt mer spiselig måte enn dette her, er mission completed. ✌️

  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lilly Rose skrev (20 timer siden):

Hvor mange år siden er det han var utro? Hun valgte å fortsette forholdet og da må en la det gå og komme seg videre. 

8-9 år siden eller noe.Hun tilga han jo,dem bygde hus sammen.Tenker da bør man legge det dødt.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
lew skrev (2 timer siden):

8-9 år siden eller noe.Hun tilga han jo,dem bygde hus sammen.Tenker da bør man legge det dødt.

Og man tilgir på privaten tenker jeg, spesielt med barn involvert. Utroskap er dessverre veldig vanlig, og noe mange må  igjennom. Hvis man sliter med å komme videre, så er ikke influencere svaret. Det hjelper ingen at de forteller om sine manipulerte  erfaringer. Det finnes dyktige fagfolk som kan hjelpe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (1 time siden):

Og man tilgir på privaten tenker jeg, spesielt med barn involvert. Utroskap er dessverre veldig vanlig, og noe mange må  igjennom. Hvis man sliter med å komme videre, så er ikke influencere svaret. Det hjelper ingen at de forteller om sine manipulerte  erfaringer. Det finnes dyktige fagfolk som kan hjelpe med det.

Man trenger jo ikke å tilgi heller, men prøve å forholde seg til det som en voksen med tanke på barna. Hadde det vært én offentlig utblåsning og så ferdig med det, men å holde på sånn i 7-8-9 ÅR blir jo for drøyt. Han som var utro er jo fortsatt et menneske og skal gå videre med livet sitt sammen med deres felles barn. 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Minombre skrev (9 minutter siden):

Man trenger jo ikke å tilgi heller, men prøve å forholde seg til det som en voksen med tanke på barna. Hadde det vært én offentlig utblåsning og så ferdig med det, men å holde på sånn i 7-8-9 ÅR blir jo for drøyt. Han som var utro er jo fortsatt et menneske og skal gå videre med livet sitt sammen med deres felles barn. 

Veldig enig. Nei, man trenger ikke å tilgi, men man må jo komme seg videre. Noe de aller fleste gjør. IG AS slår mynt på dette, helt klart. Nedrige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...