Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

On 7/31/2023 at 12:11 AM, Carabilla said:

Har veldig lyst til å høre siste episode av gpunktet med catalin,  men har ikke abonnementet...noen som har hørt episoden?

Du har ikke gått glipp av noe. Ja da, Catalin forteller litt om oppveksten. 

Men Iselin dominerer fullstendig med den brautende, vulgære latteren sin :klaske:

Han hadde kledd hvilken som helst annen setting og intervju.

Som danser og medmenneske virker han jo hèlt fabelaktig :nikke: 

Endret av Tradegy
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Du har ikke gått glipp av noe. Ja da, Catalin forteller litt om oppveksten. 

Men Iselin dominerer fullstendig med den brautende, vulgære latteren sin :klaske:.

Han hadde kledd hvilken som helst annen setting og intervju.

Som danser og medmenneske virker han jo hèlt fabelaktig :nikke: 

Ok, takk😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Minombre skrev (14 minutter siden):

Som alltid voksen og reflektert i uttalelsene sine 🙄

IMG_0805.jpeg

Den mest motbydelige og uansvarlige påvirkeren og det sier ganske mye om henne. Hva er sjarmerende med hennes vulgære språk. Og bare så det er nevnt så er det like usjarmerende om det er en mann som hadde holdt på sli. Jeg tror dette er for å få oppmerksomhet og klikk. Det samme er motivene hennes for å dele sexpraten hun har med barna sine. Alt er kalkulert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 time siden):

Den mest motbydelige og uansvarlige påvirkeren og det sier ganske mye om henne. Hva er sjarmerende med hennes vulgære språk. Og bare så det er nevnt så er det like usjarmerende om det er en mann som hadde holdt på sli. Jeg tror dette er for å få oppmerksomhet og klikk. Det samme er motivene hennes for å dele sexpraten hun har med barna sine. Alt er kalkulert. 

Ja, det har tatt helt av der i gården! Fryktelig vulgært og usjarmerende. Det er akkurat like vulgært og usjarmerende når menn snakker sånn, så hun kan bare slutte å gå i offerrollen når det kommer til det. Om det er én grunn til at hun eventuelt ikke blir respektert, så er det måten hun snakker på og oppfører seg. Det handler ikke om at folk ikke tåler at hun «er mye» og stikker seg fram, men måten hun gjør det på. Jeg kan synes det er gøy med mennesker som tar mye plass jeg, så lenge de skjønner de sosiale kodene hvor de er. Det gjør ikke Iselin. Hun snakker med det samme vulgære språket uansett om det er i et familieprogram på TV eller på sine egne kanaler. Som «sexolog» burde hun visst bedre! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minombre skrev (På 25.8.2023 den 17.06):

Som alltid voksen og reflektert i uttalelsene sine 🙄

IMG_0805.jpeg

SÅ pinlig. Og ekstra upassende når hun er kjæreste med den ene danseren 😟

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (16 minutter siden):

SÅ pinlig. Og ekstra upassende når hun er kjæreste med den ene danseren 😟

Enig! Om hun hadde holdt seg saklig og kommet med gode eksempler på forskjellsbehandling uten å bruke vulgært språk og nedsnakke dommerne på den måten, kunne det blitt en ok diskusjon. Sikkert trivelig for dommerne og deres familier at en PR- kåt influenser kaller de for kukkglade. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 25.8.2023 den 17.23):

Den mest motbydelige og uansvarlige påvirkeren og det sier ganske mye om henne. Hva er sjarmerende med hennes vulgære språk. Og bare så det er nevnt så er det like usjarmerende om det er en mann som hadde holdt på sli. Jeg tror dette er for å få oppmerksomhet og klikk. Det samme er motivene hennes for å dele sexpraten hun har med barna sine. Alt er kalkulert. 

Jeg tror om en mann hadde sagt det bare hadde vært "fit*elskere" i dommerpanelet hadde det blitt ramaskrik. Det er heller ikke greit at hun sier det hun sier. Jeg kan godt innrømme at jeg er en person som ikke liker personer som blir for vulgære, men dette, etter min mening, burde være noe de fleste reagerer på. Det virker som hun tror at som sexolog må man være en ekstremt seksuell utgave av seg selv, alt må handle om sex og kjønnsorgan, men slik er det jo aldeles ikke.

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (9 timer siden):

Hun er så white trash… 

White trash?

Vi tenker ikke likt om det begrepet 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (13 minutter siden):

White trash?

Vi tenker ikke likt om det begrepet 😅

Det var vel litt i mangel av et bedre ord… hun ser jo og kler seg jo mye bedre enn white trash, men språket og oppførselen på nett drar henne …. nesten… ned i den «sekken» igjen. Klærne og livsstilen er noe over hva jeg tenker «vanlig» white trash er, men allikevel ikke. Vi har jo ikke den betegnelsen her, men holdningene hun står representerer gjennom sin språkbruk og drama-lama- attitude i some og medier, gjør henne til skikkelig low life (igjen et importert ord, beklager) 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Det var vel litt i mangel av et bedre ord… hun ser jo og kler seg jo mye bedre enn white trash, men språket og oppførselen på nett drar henne …. nesten… ned i den «sekken» igjen. Klærne og livsstilen er noe over hva jeg tenker «vanlig» white trash er, men allikevel ikke. Vi har jo ikke den betegnelsen her, men holdningene hun står representerer gjennom sin språkbruk og drama-lama- attitude i some og medier, gjør henne til skikkelig low life (igjen et importert ord, beklager) 

😅 Jo….litt hard kost der. 

Jeg ser jo hun trekker folk til forestillinger - men….ja.

Jeg har bare virkelig ikke den humoren. Selv om jeg liker leketøyet hennes :P 

Liker henne til et punkt, og så blir jeg bare sånn 🧐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (18 minutter siden):

Det var vel litt i mangel av et bedre ord… hun ser jo og kler seg jo mye bedre enn white trash, men språket og oppførselen på nett drar henne …. nesten… ned i den «sekken» igjen. Klærne og livsstilen er noe over hva jeg tenker «vanlig» white trash er, men allikevel ikke. Vi har jo ikke den betegnelsen her, men holdningene hun står representerer gjennom sin språkbruk og drama-lama- attitude i some og medier, gjør henne til skikkelig low life (igjen et importert ord, beklager) 

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Ordtaket som kanskje passer bedre er "Du kan ikke kjøpe deg klasse".

Litt som den gamle musikalen om kvinnen som må få hjelp til å te seg om den sofistikert, elegante kvinnen med gode manerer man ser i sosieteten, mens hun i virkeligheten er fra landsiden hvor man skyter ærlig fra hofta. 
Bare i dette tilfellet er hun egentlig fra en bar hvor fulle sjømenn blir flaue og løper vekk fra hva enn den hofta skyter, og ikke pokker om hun skal endre på noe så undertrykkende som.. vanlig folkeskikk.

Her skal alt utbasuneres, med utestemme. Så vulgært som det lar seg gjøre. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (4 minutter siden):

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Ordtaket som kanskje passer bedre er "Du kan ikke kjøpe deg klasse".

Litt som den gamle musikalen om kvinnen som må få hjelp til å te seg om den sofistikert, elegante kvinnen med gode manerer man ser i sosieteten, mens hun i virkeligheten er fra landsiden hvor man skyter ærlig fra hofta. 
Bare i dette tilfellet er hun egentlig fra en bar hvor fulle sjømenn blir flaue og løper vekk fra hva enn den hofta skyter, og ikke pokker om hun skal endre på noe så undertrykkende som.. vanlig folkeskikk.

Her skal alt utbasuneres, med utestemme. Så vulgært som det lar seg gjøre. 

Eliza Doolitle i My fair lady, tenker Iselin hadde trengt litt av den «kursingen»👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (På 25.8.2023 den 17.06):

Som alltid voksen og reflektert i uttalelsene sine 🙄

IMG_0805.jpeg

Og på mandag la hun ut et innlegg på TikTok om at hun var så lykkelig fordi hun va nypult... Flere som er kukkglade da altså.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kruttønne

Rart at en mor md to forholdsvis store jenter vil fremstå slik som henne. Hun er virkelig vulgær. 

Endret av Kruttønne
Rettet en bokstav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir IG sponset av porsche? Må være dårlige dager i bransjen når de går til det skrittet. Snakk om å negradere merkevaren sin!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ønsker til jul at I innser at i ekte kjærlighet er det ikke nødvendig å penetrere samtlige åpninger i kroppen. Det er et sted man gjør det, og av det kan det lages barn. Disse barna trenger å høre de er elsket, og burde unngå å høre om pikk, knulling og orgasmer mellom ‘jeg elsker dere’. Kall meg gjerne gammeldags.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...