Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Diosa skrev (10 minutter siden):

Tenkte det kom til å bli opstandelse, men det er jo helt tyst! Hun snakker om det i en podcast hun var med i, vet ikke hva den heter men hun er tagget i den på Instagram. 

Kan kun snakke for meg selv men jeg orker ikke høre henne prate,så jeg har ikke hørt episoden.

Hun gjester stortsett podder innad egen podapp,som jeg ikke vil betale for da de ikke er verdt det for meg.

Man kan alltids tipse Foreningen for trafikkskadde,feks.

De har sikkert mange meninger om slik oppførsel bak rattet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen gidder vel å bry seg mer om henne. Hun kan ikke sjokkere mer enn hun alt har fått til. Men det er klart bekymringsfullt at hun potensielt setter andre traffikanter i fare ved å ha fokus på annet enn kjøringen. 

Hun gjør meg bare kvalm med alt hun skal sjokkere med 🤢

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (2 timer siden):

Tenkte det kom til å bli opstandelse, men det er jo helt tyst! Hun snakker om det i en podcast hun var med i, vet ikke hva den heter men hun er tagget i den på Instagram. 

Høvla øve med Martha Leivestad. Har hørt episoden, og den var ikke så drøy som jeg tenkte(..og frykta) at den skulle være. Men reagerte litt på akkurat det med bilturen. Syns det er skummelt nok å nyse når jeg kjører bil jeg 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 9.5.2023 den 22.56):

Ingen gidder vel å bry seg mer om henne. Hun kan ikke sjokkere mer enn hun alt har fått til. Men det er klart bekymringsfullt at hun potensielt setter andre traffikanter i fare ved å ha fokus på annet enn kjøringen. 

Hun gjør meg bare kvalm med alt hun skal sjokkere med 🤢

Ja, hun er sexolog og skal promotere sex til folket, men ingenting gir meg mindre lyst på sex enn Iselin Guttormsen. Herregud for et slitsomt vesen. 

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (På 9.5.2023 den 20.28):

Skal ingen rage over at hun onanerer (og kommer) mens hun kjører bil?

Kan hun ikke vente til bilen er parkert? Bare MÅ hun mens hun kjører? 🙄

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (På 9.5.2023 den 23.09):

Høvla øve med Martha Leivestad. Har hørt episoden, og den var ikke så drøy som jeg tenkte(..og frykta) at den skulle være. Men reagerte litt på akkurat det med bilturen. Syns det er skummelt nok å nyse når jeg kjører bil jeg 😂

😂😂enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquarius04 skrev (11 timer siden):

Kan hun ikke vente til bilen er parkert? Bare MÅ hun mens hun kjører? 🙄

Hun vil vel at vi skal diskutere dette, fortsette å gi henne oppmerksomhet. Det beste er at vi ikke reagerer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
litenstjerne skrev (På 13.5.2023 den 19.29):

Hun vil vel at vi skal diskutere dette, fortsette å gi henne oppmerksomhet. Det beste er at vi ikke reagerer. 

Ja, hun er helt klart en ekshibisjonist. En vulgær sådan. Og hun har ingenting annet. Bare dette evinnelig maset om problematisk underliv og onanering. Det er fryktelig uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for sensitiv til å høre på denne damen, hennes vare er sex og provoserende oppførsel. Dette gir overskrifter i media, reklameinntekter og godt betalte opptredener i kjendis-TV dessverre. De som betaler prisen er samfunnet, som ender med å normalisere oppførsel man tidligere ble innlagt på psykiatrisk for (eller gjemt på ‘loftet’, men diagnose ‘hysteri’). Den aller aller største prisen betaler bok barna hennes. Ikke ennå, men når de vokser opp og forstår hva de har blitt utsatt for av sin egen mor, som har brukt dem for å holde egen kjendisfaktor oppe.

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Humas skrev (50 minutter siden):

Jeg er for sensitiv til å høre på denne damen, hennes vare er sex og provoserende oppførsel. Dette gir overskrifter i media, reklameinntekter og godt betalte opptredener i kjendis-TV dessverre. De som betaler prisen er samfunnet, som ender med å normalisere oppførsel man tidligere ble innlagt på psykiatrisk for (eller gjemt på ‘loftet’, men diagnose ‘hysteri’). Den aller aller største prisen betaler bok barna hennes. Ikke ennå, men når de vokser opp og forstår hva de har blitt utsatt for av sin egen mor, som har brukt dem for å holde egen kjendisfaktor oppe.

Jeg vet ikke helt hva IG prøver på egentlig, utover å utlevere seg selv, sine sexpartnere og sin familie. Seksualitet er ikke tabu lenger. Problematikk knyttet til seksualitet diskuteres fritt, både blant menn og kvinner. Og de som er utsatt for ting, eller sliter med sensitiv problematikk vil antagelig ikke kunne få noe særlig hjelp av denne selvutnevnte sexologen, som er mest opptatt av å snakke om seg selv.
Jeg satt på trikken som barn, og opplevde at en mann satt og onanerte noen rader fremover. Det var forstyrrende, og det var skremmende. Og jeg vil ikke ha det slik at verken menn eller kvinner skal kunne onanere fritt verken i bilen eller på trikken. Ei heller trenger de å vise bilder av, eller beskrive det på nett og i alle aviser. Det gjør seg best på kanaler som de med interesse av det selv kan oppsøke. Og de kanalene bør være uten utlevering av små barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woody56

Det er ikke mye som sjokkerer meg, men hennes siste bilde på instagram fikk meg til å sette drikka i halsen. Skal dette liksom være humor og noe vi skal le av? Hun er en mor med to døtre! Jeg hadde blitt pinlig berørt om jeg så min mor slik da jeg var barn. Jeg synes kropp er topp, men det hun ofte legger frem blir ikke så elegant og delikat. Da forsvinner dessverre budskapet litt. Jeg synes hun var veldig inspirerende i starten, men nå er det mye bæsj, tiss, promp, og knull, og innimellom kommer barna med en hilsen til oss. Beklager, men jeg synes mange influencere ikke er så inspirerende lenger. 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody56 skrev (48 minutter siden):

Det er ikke mye som sjokkerer meg, men hennes siste bilde på instagram fikk meg til å sette drikka i halsen. Skal dette liksom være humor og noe vi skal le av? Hun er en mor med to døtre! Jeg hadde blitt pinlig berørt om jeg så min mor slik da jeg var barn. Jeg synes kropp er topp, men det hun ofte legger frem blir ikke så elegant og delikat. Da forsvinner dessverre budskapet litt. Jeg synes hun var veldig inspirerende i starten, men nå er det mye bæsj, tiss, promp, og knull, og innimellom kommer barna med en hilsen til oss. Beklager, men jeg synes mange influencere ikke er så inspirerende lenger. 

Hva synes dere?

Blir ikke billettkjøp til det showet for min del i hvert fall! 😬 Det har bare tatt av helt med å være vulgær og barnslig, så nei takk. Hadde dødd om jeg hadde sett bilder av min mor sånn der😅 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody56 skrev (10 timer siden):

Det er ikke mye som sjokkerer meg, men hennes siste bilde på instagram fikk meg til å sette drikka i halsen. Skal dette liksom være humor og noe vi skal le av? Hun er en mor med to døtre! Jeg hadde blitt pinlig berørt om jeg så min mor slik da jeg var barn. Jeg synes kropp er topp, men det hun ofte legger frem blir ikke så elegant og delikat. Da forsvinner dessverre budskapet litt. Jeg synes hun var veldig inspirerende i starten, men nå er det mye bæsj, tiss, promp, og knull, og innimellom kommer barna med en hilsen til oss. Beklager, men jeg synes mange influencere ikke er så inspirerende lenger. 

Hva synes dere?

Er det virkelig ingen voksen person i livet hennes som rettleder henne? Foreldre? Kjæreste? Venner?

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woody56 skrev (15 timer siden):

Det er ikke mye som sjokkerer meg, men hennes siste bilde på instagram fikk meg til å sette drikka i halsen. Skal dette liksom være humor og noe vi skal le av? Hun er en mor med to døtre! Jeg hadde blitt pinlig berørt om jeg så min mor slik da jeg var barn. Jeg synes kropp er topp, men det hun ofte legger frem blir ikke så elegant og delikat. Da forsvinner dessverre budskapet litt. Jeg synes hun var veldig inspirerende i starten, men nå er det mye bæsj, tiss, promp, og knull, og innimellom kommer barna med en hilsen til oss. Beklager, men jeg synes mange influencere ikke er så inspirerende lenger. 

Hva synes dere?

Direkte motbydelig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (1 time siden):

Direkte motbydelig!

Mens alle som våger å kritisere henne er snerpete og/eller ute etter henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (57 minutter siden):

Mens alle som våger å kritisere henne er snerpete og/eller ute etter henne. 

Det kan i alle fall jeg leve godt med👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nillani skrev (5 timer siden):

Direkte motbydelig!

Det var i alle fall ikke morsomt. Ser liksom ikke helt hvor hun vil med dette? For meg virker det som hun stort sett slår inn åpne dører, er i en jobb som dekker en del av det jeg tror hun prøver på, synes hun ikke får det helt til for å være helt ærlig. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig at Iselin skal sette opp show?? Hva skal det handle om? Er det stand up eller hva? Er det seriøst, og hvem kommer til å gå på det?? (Utenom heiagjengen i EP…) Herre min skaper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (1 time siden):

Har jeg forstått det riktig at Iselin skal sette opp show?? Hva skal det handle om? Er det stand up eller hva? Er det seriøst, og hvem kommer til å gå på det?? (Utenom heiagjengen i EP…) Herre min skaper. 

Onani på åpen scene

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (13 timer siden):

Har jeg forstått det riktig at Iselin skal sette opp show?? Hva skal det handle om? Er det stand up eller hva? Er det seriøst, og hvem kommer til å gå på det?? (Utenom heiagjengen i EP…) Herre min skaper. 

Vill gjetting: det skal handle om dildoer, cellulittrumper, hengepupper, onani, klitoris, pikk og mus. Intet mer, intet mindre. Slikt som de fleste synes var gøy å le av i alderen 9-14 år.

Endret av Haloman
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...