Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (6 timer siden):

Nå har hun fått trusselbrev av fire menn i postkassa si. Det er selvfølgelig uakseptabelt, men er det virkelig ikke mulig for henne å ta ett skritt tilbake å reflektere litt over hva hun legger ut. 

Men, allikevel eksponerer hun barn sine og opptrer som riksklovn.. Fantastiske greier.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IreneV
Fru G skrev (8 minutter siden):

Ja og hun ‘glemmer’ glatt at også kvinner er utro. 

https://www.kk.no/samliv/na-er-unge-kvinner-like-utro-som-unge-menn-minst/70085017

"I undersøkelsen oppga 14 prosent av mennene at de hadde vært i et fast forhold og samtidig hatt sex med en annen enn den faste partneren. 16 prosent av kvinnene oppga det samme. De unge kvinnene er ifølge tallene altså mer utro enn mennene."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Kollontaj skrev (16 timer siden):

Har hun vist frem brevet? 

"Pakket inn i brødpose" "Signert fire frustrerte menn". Dette minner aller mest om en dårlig aprilspøk. Hvis brevet i det hele tatt er skrevet av andre. Truende er det i alle fall ikke. IG AS mener jo at all kritikk er "et forsøk på å kneble" . Forrykt oppførsel fra ende til annen. Oppmerksomheten lenge leve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (1 time siden):

"Pakket inn i brødpose" "Signert fire frustrerte menn". Dette minner aller mest om en dårlig aprilspøk. Hvis brevet i det hele tatt er skrevet av andre. Truende er det i alle fall ikke. IG AS mener jo at all kritikk er "et forsøk på å kneble" . Forrykt oppførsel fra ende til annen. Oppmerksomheten lenge leve. 

Litt for mange detaljer til at det høres sant ut. Uansett ikke en trussel, om det stemmer. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Litt for mange detaljer til at det høres sant ut. Uansett ikke en trussel, om det stemmer. 

Jeg kjente en lystløgner en gang i tiden. Hen benyttet ofte veldig mange merkelige detaljer. Det holdt ikke med en normal hendelse liksom, det måtte noe ekstra til. Jeg skjønte aldri hvorfor, for det ble så åpenbart at det var løgn med disse usedvanlige detaljene.Hvorfor ikke gjøre det mer troverdig?  Har senere skjønt at det hører til sykdommen.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen folk er absolutt troende til å sende slike brev, sikkert nok av folk som er frustrert over kjendiser og spesielt de som er overalt og bretter ut hele livet sitt. Men noe spesielt å gå ut på instaen sin og fortelle så detaljert uten å vise bilde av brevet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire menn sitter ikke sammen og skriver et brev. De legger det iallfall ikke i en brødpose i en postkasse. Det høres veldig langt unna troverdig. Kan være en prank fra noen ungdommer, det er det eneste realistiske, om det faktisk har skjedd. 

  • Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette brevet i denne brødposen høres veldig oppdiktet ut. Fire mannfolk som skriver brev sammen.. noen har sett for mye krim på tv.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (46 minutter siden):

Påfallende at det er samme dag som Sara fra gift ved første blikk fikk et brev? 

Å? 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (På 4.4.2023 den 12.15):

«Trusselbrev». Laila Bertheussen kom meg plutselig i mente. 

Hø? Laila? Hva mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe hakkende galt med de som er i teamet til David Eriksen. Sebastian og Nicoline har stengt IG sin rett før fødsel, og Iselin har fått «trusselbrev». Lurer på hva neste stunt blir.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 5.4.2023 den 22.58):

Fire menn sitter ikke sammen og skriver et brev. De legger det iallfall ikke i en brødpose i en postkasse. Det høres veldig langt unna troverdig. Kan være en prank fra noen ungdommer, det er det eneste realistiske, om det faktisk har skjedd. 

Tror det skal ganske mye til før «fire menn» sitter sammen og skriver et «frustrert» brev til Iselin Guttormsen. Disse fire mennene må jo da ha fulgt med i hennes kanaler og irritert seg. Bestemt seg for å møtes og skrive dette brevet, og disse mennene er hva? 35-45 år++? 😂. Nei, det hadde aldri skjedd.

Virker som et rop om oppmerksomhet, obviously en hoax.

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte en av mine bedre venner av hankjønn om det er sannsynlig å gå sammen fire stykk menn, skrive et frustrert brev til en kvinne som stikker seg ut, putte brevet i en brødpose og stappe det i  postkassen hennes.

Som jeg trodde svarte han: "Nei."

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest IreneV

Iselin er egentlig et godt eksempel, eksemplarisk faktisk, på hvorfor "influensing" er farlig og skulle blitt avviklet somehow. Hun tenker kun på seg selv, og bruker alt som skjer i livet hennes - uansett hvem det går ut over - som en måte å få mer klikk, seere og oppmerksomhet. Jeg vil gå så langt som å si at oppegående, friske folk, ikke holder på slik, og at hun skader andre på veien til toppen. Egoistisk, narsissistisk. 

  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
StriLenke skrev (På 10.4.2023 den 11.46):

Iselin er egentlig et godt eksempel, eksemplarisk faktisk, på hvorfor "influensing" er farlig og skulle blitt avviklet somehow. Hun tenker kun på seg selv, og bruker alt som skjer i livet hennes - uansett hvem det går ut over - som en måte å få mer klikk, seere og oppmerksomhet. Jeg vil gå så langt som å si at oppegående, friske folk, ikke holder på slik, og at hun skader andre på veien til toppen. Egoistisk, narsissistisk. 

Jeg tror tik tok og sosiale medier, i den formen det er nå, og har vært i drøye 10 år er ekstremt ødeleggende. Det vil komme et skred av såkalte "sårbare narcissister", som er totalt avhengige av oppmerksomheten de får på nett. Kokain flyter, men SoMe er like ille. Mulig det henger sammen. Det trigger samme områdene i hjernen.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...