Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Iselin på besøk i Asbjørns Julekalender: "Hva skal du gjøre i julen?" Iselin: "Være med familien og sikkert ha masse sex også". Ok, takk for opplysningen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dåsen skrev (På 12.12.2023 den 15.40):

Iselin på besøk i Asbjørns Julekalender: "Hva skal du gjøre i julen?" Iselin: "Være med familien og sikkert ha masse sex også". Ok, takk for opplysningen.

En av årets kjedeligste episoder. Det var lagt opp til en del sexprat med Fetisha også, men det var en mye bedre og morsommere episode. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (På 13.12.2023 den 16.56):

En av årets kjedeligste episoder. Det var lagt opp til en del sexprat med Fetisha også, men det var en mye bedre og morsommere episode. 

Ja den var faktisk supermorsom, Fetisha var gøyal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ingen som undrer over den plutselige turen hun har vært på? Plutselig kom barna og foreldrene å? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennovy skrev (På 13.4.2024 den 22.40):

Ingen som undrer over den plutselige turen hun har vært på? Plutselig kom barna og foreldrene å? 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt at hun har vært på en form for innspilling av noe slag. Sikkert enda et nytt datingprogram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelinn skrev (På 20.4.2024 den 21.43):

Jeg har tenkt at hun har vært på en form for innspilling av noe slag. Sikkert enda et nytt datingprogram. 

Er det slutt med han danseren med kvinnelig klingende navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Er det slutt med han danseren med kvinnelig klingende navn?

Hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror du det?

Fordi det stod at hun kan hanvært på en form for innspilling som kan være datingprogram…? Datingprogram er vel for det meste for single? Med mindre hun er programleder eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege899 skrev (På 3.11.2018 den 11.23):

Fikk stor respekt og medfølelse for henne da hun fortalte om mannens utroskap. Begynte å følge henne, og syntes hun var ærlig, pen og snakket rett fra levra. 

Etter IG innlegget om eksponering av barn, og bloggposten om eksponering, slutter jeg å følge henne. Snakk om å være aggressiv og å ikkje skjønne hva debatten handler om? I tillegg skriver hun om dattera i det ene innlegget, og jeg klarer faktisk ikke å gjengi det som står der, for jeg føler det bryter med forumsreglene og mine egne grenser. Innlegget: http://iselinguttormsen.blogg.no/1537709016_nr_barna_spr_om_sex.html

Hun er vulgær til tusen. Så utrolig usexy som det går ann. Og det at hun hang ut mannen i full offentlighet for hans utroskap. Usmakelig. De har barn som vil få høre om dette. Sexolog? Haha. Ok. Det er ikke en beskyttet tittel. Si "fitte" mange nok ganger, and there you have it. 

Endret av Gammelsmurfen
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at hvem som helst kan kalle seg sexolog etter et lite kurs i Danmark, uten noen form for høyskoleutdanning i bunnen slik Guttormsen gjør.

Jeg antar at erfaringskompetanse i seg selv ikke er nok for en slik tittel uten et lite kurs, ellers kunne vi alle titulert oss selv som sexologer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Fordi det stod at hun kan hanvært på en form for innspilling som kan være datingprogram…? Datingprogram er vel for det meste for single? Med mindre hun er programleder eller noe.

Hun har sikkert vært med som "ekspert" eller "rådgiver"...  🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (9 minutter siden):

Hun har sikkert vært med som "ekspert" eller "rådgiver"...  🙄

Grøss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...