Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
lillehammeren skrev (18 timer siden):

HVORFOR må hun kysse NorwayRob på munnen?! 

Gjorde hun det ? Utrolig respektløst hvis hun gjorde det... Han er jo godt gift, og hun som har pratet så mye om utroskap... Selv om det heit sikkert var tull, og Rob sikkert er 100% dedikert til sin kone, synes jeg det er respektløst. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prelunia skrev (4 timer siden):

Gjorde hun det ? Utrolig respektløst hvis hun gjorde det... Han er jo godt gift, og hun som har pratet så mye om utroskap... Selv om det heit sikkert var tull, og Rob sikkert er 100% dedikert til sin kone, synes jeg det er respektløst. 

Hvorfor sa han seg vill til det da? Dette er kritikkverdig  av begge hvis man skal se det sånn. 

• Liker 5
Skrevet
Gull vaffel skrev (2 timer siden):

Hvorfor sa han seg vill til det da? Dette er kritikkverdig  av begge hvis man skal se det sånn. 

Ja, helt enig i at det er kritikkverdig av begge. Men Iselin har snakket så mye om utroskap og grenser i forhold,  derfor blir det ekstra dobbeltmoralskt.

• Liker 10
Skrevet

Flere som synes hun virker litt frekk og nedlatende når hun omtaler maskoramaryktene? Nøkken har et flott kostyme og hun vet ikke om hun skal ta det som en kompliment eller ikke. å bli sammenligne med en flott deltaker som synger bedre enn hun selv gjør burde da være enkelt å ta det som en kompliment. Og så omtaler hun nøkken som "dette"  (fra story: mens "dette" sang)  

Sorry til alle svd fans der ute, men maskorama er mye bedre gjennomført enn svd og jeg vil hevde at det er en større bragd å få delta i sesong 2 av maskorama enn sesong 876 av svd.

• Liker 21
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg var innom profilen til IG på Instagram for første gang denne uka. Egentlig mest av nysgjerrighet etter mange oppslag i lokalmedia den siste tiden. Og jøsses for noen innlegg, det var MYE og litt av et hallelujakor som fulgte med som blant annet mente at alle her inne var noen idioter uten et liv. De få stakkarene som forsøkte å si meningen sin der inne og var uenig med henne ble jo halshugget i offentligheten, så det var jo nytteløst. Jeg begriper ikke hvordan folk orker å følge sånne personer. Jeg blir sliten før jeg får begynt! Sånn var CBE også, ingen kunne komme med kritikk selv der situasjonen var åpenbar, den dama leser/ser jeg aldri noe fra lenger. Pussig nok, CBE får jo mange muligheter hun også, dukker opp på TV-show jevnlig. Men blir aldri noen publikumfavoritt. Ingen av disse to er noe som appellerer til meg, men det er heldigvis mange andre influensere/SOME-folk man kan følge. 

• Liker 18
Skrevet
TheEmpress skrev (8 minutter siden):

Jeg var innom profilen til IG på Instagram for første gang denne uka. Egentlig mest av nysgjerrighet etter mange oppslag i lokalmedia den siste tiden. Og jøsses for noen innlegg, det var MYE og litt av et hallelujakor som fulgte med som blant annet mente at alle her inne var noen idioter uten et liv. De få stakkarene som forsøkte å si meningen sin der inne og var uenig med henne ble jo halshugget i offentligheten, så det var jo nytteløst. Jeg begriper ikke hvordan folk orker å følge sånne personer. Jeg blir sliten før jeg får begynt! Sånn var CBE også, ingen kunne komme med kritikk selv der situasjonen var åpenbar, den dama leser/ser jeg aldri noe fra lenger. Pussig nok, CBE får jo mange muligheter hun også, dukker opp på TV-show jevnlig. Men blir aldri noen publikumfavoritt. Ingen av disse to er noe som appellerer til meg, men det er heldigvis mange andre influensere/SOME-folk man kan følge. 

😅 Gøyalt at man ikke har et liv om man er på et diskusjonsforum, men å henge i kommentarfelt til influencere er innafor? 

Men uansett da: mye av kritikken som kommer her på KG iallefall er jo til tider så usaklig og hetsende atte herregud.

Og man slås like mye ned på i dette underforumet om man støtter en influencer.

Enkelte ganger er det fristende å bare skrive en støttende kommentar for å se fråden bare flomme over.

Unntaket må jo være trådene om CBE og Sophie Elise AS hvor endel brukere faktisk argumenterer godt og saklig. 

At Iselin er blitt smalere ser en jo, er ganske vanlig ved samlivsbrudd. At noen  her gidder kommentere henne som stygg understreker poenget. 

• Liker 7
Skrevet
Fløff skrev (12 timer siden):

😅 Gøyalt at man ikke har et liv om man er på et diskusjonsforum, men å henge i kommentarfelt til influencere er innafor? 

Men uansett da: mye av kritikken som kommer her på KG iallefall er jo til tider så usaklig og hetsende atte herregud.

Og man slås like mye ned på i dette underforumet om man støtter en influencer.

Enkelte ganger er det fristende å bare skrive en støttende kommentar for å se fråden bare flomme over.

Unntaket må jo være trådene om CBE og Sophie Elise AS hvor endel brukere faktisk argumenterer godt og saklig. 

At Iselin er blitt smalere ser en jo, er ganske vanlig ved samlivsbrudd. At noen  her gidder kommentere henne som stygg understreker poenget. 

Vekt og utseende til folk hadde jeg aldri brukt tiden min på å diskutere. Det er ikke innafor og folk får være som de er. Men jeg tror det er en grunn til at folk finner andre steder å diskutere, særlig når folk blir hetset og angrepet i kommentarfeltet til nevnte bloggere/influensere. De verste eksemplene på dette har jeg egentlig sett hos CBE, men det er flere år siden. Hva som skjer der inne nå aner jeg ikke, for jeg følger ikke dama, og kommer aldri til å gjøre det heller.

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på at ei som er så nydelig, "misbruker" makeup i den grad hun gjør 🙈 Helt fasinerende med så massive mengder sminke, mens kjolen er gjennomsiktig :fnise:

Men vakker er hun, under all staffasjen :Nikke:

• Liker 14
Skrevet
Tradegy skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner meg ikke på at ei som er så nydelig, "misbruker" makeup i den grad hun gjør 🙈 Helt fasinerende med så massive mengder sminke, mens kjolen er gjennomsiktig :fnise:

Men vakker er hun, under all staffasjen :Nikke:

Ja hun overlater ikke mye til fantasien 😅😅

• Liker 3
Skrevet

Man kan jo ikke gå sånn når man pynter seg?? 

• Liker 5
Skrevet
Jolanda skrev (33 minutter siden):

Man kan jo ikke gå sånn når man pynter seg?? 

Kan man vel. Det er ikke opp til deg å bestemme det. 

• Liker 2
Skrevet
Maydis8 skrev (2 timer siden):

Kan man vel. Det er ikke opp til deg å bestemme det. 

Jo, jeg kan si at jeg ikke synes det.

Det er jo helt i grenseland til blotting. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenker at Iselin skal få kle seg hvordan hun vil, men jeg synes det er litt dobbeltmoralsk å vifte med brystvortene nærmest i friluft, når man tenker på hennes tidligere uttalelser om uønsket seksualisering av kvinner. Men man må vel være litt dobbeltmoralsk, eller droppe moralen helt, i det yrket. Jeg har litt sansen for Iselin, men det er langt mellom liv og lære hos den damen.

Jeg husker en episode fra Bloggerne, hvor hun skulle på en halloweenfest. Hun lagde et stort nummer av at halloween var en unnskyldning for å seksualisere kvinnekroppen, kritiserte at alle kostymene som ble solgt skulle være slutty sykepleier-stil osv. Så ankommer hun festen med tv på slep, og den ENESTE som hadde kledd seg slutty, var Iselin Guttormsen. 

• Liker 40
Skrevet

Jeg synes #freethenipple har blitt kuppet av influensere som mest av alt ønsker å seksualisere egne bryster. 

Det må de gjerne få lov til, men ikke under falskt flagg når de faktisk motarbeider det bevegelsen står for.

• Liker 26
  • Hjerte 1
Skrevet
Felis skrev (58 minutter siden):

Jeg tenker at Iselin skal få kle seg hvordan hun vil, men jeg synes det er litt dobbeltmoralsk å vifte med brystvortene nærmest i friluft, når man tenker på hennes tidligere uttalelser om uønsket seksualisering av kvinner. Men man må vel være litt dobbeltmoralsk, eller droppe moralen helt, i det yrket. Jeg har litt sansen for Iselin, men det er langt mellom liv og lære hos den damen.

Jeg husker en episode fra Bloggerne, hvor hun skulle på en halloweenfest. Hun lagde et stort nummer av at halloween var en unnskyldning for å seksualisere kvinnekroppen, kritiserte at alle kostymene som ble solgt skulle være slutty sykepleier-stil osv. Så ankommer hun festen med tv på slep, og den ENESTE som hadde kledd seg slutty, var Iselin Guttormsen. 

:ler: det er gjerne de som hyler mest som har minst selvinnsikt på slikt. Hun er svært opptatt av å vise seg frem. Jeg syns hun er en pen kvinne, for all del.

Embla82 skrev (6 minutter siden):

Jeg synes #freethenipple har blitt kuppet av influensere som mest av alt ønsker å seksualisere egne bryster. 

Det må de gjerne få lov til, men ikke under falskt flagg når de faktisk motarbeider det bevegelsen står for.

Enig! 

• Liker 8
Skrevet

Man ser jo et tydelig skille før og etter bruddet, nå er det bare pene bilder og være deilig i monitor før bruddet spilte hun mye mer på den «stygge og Ekle» siden hvis man kan kalle det det. 

• Liker 37
Skrevet
Jolanda skrev (11 timer siden):

Jo, jeg kan si at jeg ikke synes det.

Det er jo helt i grenseland til blotting. 

Hun blotter ikke av å gå med en kjole som er delvis gjennomsiktig. Pass på hvordan du bruker begreper. Blotting er straffbart, å ha en utfordrende kjole er ikke blotting. Da må du i så fall ta for deg greit mange mennesker i verden. Lykke til. Hun kan forøvrig gå med så mye eller lite klær hun vil. Du har ikke noe med hvordan andre pynter seg. Velkommen til nåtiden og ikke 1930.

• Liker 4
Skrevet
9 hours ago, Felis said:

Bra sagt! :klappe:

• Liker 2
Skrevet

Hadde blitt kvalm hvis noen hadde sittet med puppane fremme i juleselskap. Det gjør man bare ikke. Respektløst ovenfor andre. 

• Liker 26
Skrevet

Jeg tenker at om hun hadde fått negativ opperksomhet, eller sexualisert opperksomhet fra en mann så hadde vedkommende blitt dømt fra her til månen.. (pga antrekket) 

Men hun har lov å trykke puppene i ansiktet på folk, selv om andre synst det er ubehagelig ?

personlig synst jeg det er tacky og respektløst av en voksen dame å kle seg slik i et juleselskap?! 
En tid og plass for alt .. 

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...