Gå til innhold

Lykkeland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke, hvem er faren til barnet til Toril?

Anonymkode: f9d05...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg husker ikke, hvem er faren til barnet til Toril?

Anonymkode: f9d05...9fd

Frank Lawson, spilles av Anastasios Soulis

Anonymkode: e7af4...8e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.1.2022 den 19.45):

Jeg husker ikke, hvem er faren til barnet til Toril?

Anonymkode: f9d05...9fd

Spoiler

Frank (jobbet i Shell). 
Fridde til Toril i siste episode og ville ha henne med til Mexicogolfen fordi Shell trakk seg ut av Norge, men hun avslo og oppsøkte så Christian samme kveld. 

 

Endret av Christina82
lagt under spoiler
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondenisse skrev (På 4.1.2022 den 19.53):
Spoiler

Frank (jobbet i Shell). 
Fridde til Toril i siste episode og ville ha henne med til Mexicogolfen fordi Shell trakk seg ut av Norge, men hun avslo og oppsøkte så Christian samme kveld. 

 

Takk 😊

Anonymkode: f9d05...9fd

Endret av Christina82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ble litt forvirra av skuespillerbytte først! Lurer på hvorfor de bytta ut han som spilte Kristian?

Likte heller ikke at det hadde hoppa sånn i tid. Føler jeg har gått glipp av så mye. Forholdet til Anna og Jonathan, oppbyggingen av C-Max osv

 

Gleder meg til å se hvordan de filmatiserer Kiellandulykken. 
 

Anbefaler Hele Historiens podcast om den

Anonymkode: f50ae...57e

Tipper de har hoppet i tid fordi Anna har vært 4 år i Bergen på Handelshøyskolen. Blandt annet. 

Anonymkode: 5c275...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva skuespilleren som spiller hotellmannen i dagens episode heter? 🙏 Blir helt desperat av å ikke huske det😰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å huske at Toril giftet seg eller skulle gifte seg med en prest? En som var villig til å ta vare på henne og barnet selv om det ikke var hans… Stemmer dette eller blander jeg med en annen serie😅

Anonymkode: 3a438...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg mener å huske at Toril giftet seg eller skulle gifte seg med en prest? En som var villig til å ta vare på henne og barnet selv om det ikke var hans… Stemmer dette eller blander jeg med en annen serie😅

Anonymkode: 3a438...9cd

Jo, stemmer. Bengt? En mann fra menigheten som moren hadde avtalt med. Han var villig til å oppdra barnet som sitt. De giftet seg. Men hun forlot ham. Var en skikkelig ekkel scene der han ikke lot henne ha den nyfødte babyen på rommet, og forgrep seg på henne samme dag som hun kom hjem fra føden🥺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden s 1 at jeg anbefaler å bare se det opp igjen. Jeg gjorde det i forkant av s 2 nå. Hadde ikke husket noe om ikke

Anonymkode: f50ae...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokke89 skrev (16 minutter siden):

Bengt er jo fortsatt med. Han som solgte bedehuset til Toril. 

Ja det var han ja?! Var det jeg trodde😲Så de er venner da til tross for skilsmissen? Og foreldrene til Christian synes det er greit at hun har vært gift tidligere samt har barn med en annen? Vet faren til Marius om han tro?🤔

Anonymkode: 3a438...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok han, ja... Lenge siden jeg så sesong 1, men jeg huska han... Om de er venner er jeg for så vidt litt usikker på, men de har vel kontakt gjennom at moren hennes fortsatt er tilknyttet menigheten vil jeg tro. Virker jo som mora prøver veldig hardt å frelse Marius. Bare trist å se..... Foreldrene til Christian er, på tross av at de naturligvis har sine svakheter, bedre enn den overreligiøse mormora.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondenisse skrev (På 4.1.2022 den 19.53):
Spoiler

Frank (jobbet i Shell). 
Fridde til Toril i siste episode og ville ha henne med til Mexicogolfen fordi Shell trakk seg ut av Norge, men hun avslo og oppsøkte så Christian samme kveld. 

 

Jeg har hele tiden vært sikker på at det var den amerikanske mannen til Anne som var faren til ungen til Toril😅🙈

Anonymkode: 52c4a...545

Endret av Christina82
spoilertagg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hele tiden vært sikker på at det var den amerikanske mannen til Anne som var faren til ungen til Toril😅🙈

Anonymkode: 52c4a...545

Hvorfor det? Var de noengang sammen?🙃

Anonymkode: 3a438...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor det? Var de noengang sammen?🙃

Anonymkode: 3a438...9cd

Nei, bare jeg som hadde husket feil ettersom det er nesten 3 år siden jeg så første sesong🤣

Anonymkode: 52c4a...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker serien, hadde ikke fått med meg at det skulle komme en sesong to, så det var en positiv overraskelse. 

Anonymkode: b3b71...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt synd at det ikke var flere med flerkulturell bakgrunn her. Heldigvis har vi blitt bedre i 2022.

Anonymkode: e970d...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det er litt synd at det ikke var flere med flerkulturell bakgrunn her. Heldigvis har vi blitt bedre i 2022.

Anonymkode: e970d...c62

Det bodde nesten ingen i Stavanger med flerkulturell bakgrunn på den tiden, så det er ikke så rart..

Anonymkode: 2f476...b69

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicco skrev (6 timer siden):

Kan noen fortelle meg hva skuespilleren som spiller hotellmannen i dagens episode heter? 🙏 Blir helt desperat av å ikke huske det😰 

Tenker du på hovmesteren på Atlantic Hotel? Det er Nils Johnson.  (Link)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...