Djungelvrål Skrevet 15. februar 2022 #161 Del Skrevet 15. februar 2022 fru Alving skrev (22 minutter siden): Så dere frampeket mot tvillinger da? Ja de to eggeplommene, da visste jeg det med en gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #162 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det dødsfallet gikk så inn på meg, selv om jeg hverken var født eller var i familie med noen i ulykken. Spesielt på slutten med fine sangen og barna og rosene. Greit at jeg er lettrørt, men satt og gråt kjempelenge etterpå💔 Anonymkode: 1972b...987 Ja, samme her Jeg har sett mange serier og filmer med dødsfall, men dette tok kaka. Den siste scenen var forferdelig og nydelig å se på på en og samme gang. Jeg er glad jeg så episodene sammen med noen, for jeg brøt helt sammen. Jeg tenker på alt det karakterene representerer. Alle som ble sittende igjen. Koner som mistet sine menn, barn som mistet sine fedre, foreldre og søsken som mistet familiemedlemmer. Det er helt uutholdelig å tenke på. Og ikke minst hvor utrolig traumatisk det må ha vært for alle ute på plattformen, både for de som overlevde og som omkom. Jeg kan ikke huske en tid hvor jeg ikke har visst om Alexander Kielland-ulykken. 27. mars er en viktig dato for min familie av andre årsaker, så vi har pratet om ulykken hvert eneste år. Jeg var hverken født eller påtenkt i 1980, men det føles nesten ut som om det såret alle ble sittende igjen med etter ulykken, har blitt arvet ned til meg. Og på søndag var det som om ruren til såret ble plukket av og at det begynte å blø. Vet ærlig talt ikke om en bedre å måte å forklare det på. Vondt gjør det. Anonymkode: 72f9d...bfc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #163 Del Skrevet 15. februar 2022 NRK Radio har en veldig bra gratis episode om Aleksander Kielland ulykken i "Hele Historien"-podcasten sin. Der intervjues flere tidsvitner og pårørende - helt ufiltrert. Dropp den om du er sensitiv! Men den er fryktelig god! Tror podcasten er i 3 deler. Anonymkode: f50ae...57e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #164 Del Skrevet 15. februar 2022 fru Alving skrev (3 timer siden): Så dere frampeket mot tvillinger da? Ja, det var i overkant åpenbart (og varte bare et minutt eller to…). Anonymkode: b3b71...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #165 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Husk også hva han sa i s 1 når han ikke ville være med Anna å bade. "I'm a Texan. We don't float, we sink." Anonymkode: f50ae...57e Ja, det tenkte jeg ikke på før etterpå, da jeg så deler av sesong en på nytt. 😞😞 Anonymkode: b3b71...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. februar 2022 #166 Del Skrevet 19. februar 2022 On 2/15/2022 at 9:25 AM, Gasellen said: Vet ikke om du har sett Witcher , men Han hadde bare èn liten rolle i èn episode i den serien. Jo, men slutten av sesong 2 hintet til at han kommer til å få en større rolle i sesong 3. Det var derfor jeg mistenkte at han kanskje har takket nei til sesong 3 av Lykkeland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #167 Del Skrevet 13. oktober 2022 Ny sesong, hvor vi antakelig skal følge Bengts vei til å bli Lykkeland-universets svar på Jan Hanvold og Visjon Norge! Lykkeland får en sesong 3 – NRK Presse – Pressemeldinger, - bilder og kontaktinformasjon Anonymkode: e3d8b...141 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 13. oktober 2022 #168 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lykkeland får en sesong 3 – NRK Presse – Pressemeldinger, - bilder og kontaktinformasjon Anonymkode: e3d8b...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #169 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 13.10.2022 den 9.08): Ny sesong, hvor vi antakelig skal følge Bengts vei til å bli Lykkeland-universets svar på Jan Hanvold og Visjon Norge! Lykkeland får en sesong 3 – NRK Presse – Pressemeldinger, - bilder og kontaktinformasjon Anonymkode: e3d8b...141 Hurra! Eneste skår i gleden er at de tok livet av Jonathan. 🙄 Anonymkode: b3b71...32e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 12. februar 2023 #170 Del Skrevet 12. februar 2023 Det ser ut til at de starter innspilling av sesong 3 i Stavanger ganske snart, for nå trenger de statister i alle aldre. 🤓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. mars 2023 #171 Del Skrevet 3. mars 2023 Neste sesong får vi se først i 2025 Det ER altså så lenge til... Av alle uviktige ting, er dette noe av det aller viktigste Aldri blitt så bergtatt av en serie. Skal sies, at jeg så den lenge etter alle andre, så jeg kom sent til festen i utgangspunktet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #172 Del Skrevet 3. mars 2023 Tradegy skrev (3 timer siden): Neste sesong får vi se først i 2025 Det ER altså så lenge til... Av alle uviktige ting, er dette noe av det aller viktigste Aldri blitt så bergtatt av en serie. Skal sies, at jeg så den lenge etter alle andre, så jeg kom sent til festen i utgangspunktet 2024 hørte jeg. Anonymkode: fbf7e...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. mars 2023 #173 Del Skrevet 3. mars 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: 2024 hørte jeg. Anonymkode: fbf7e...b38 Nrk opererer med starten av 2025, men hey...jeg 🤞 for at du har rett! Høres mer sannsynlig ut, det du har hørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #174 Del Skrevet 4. mars 2023 Tradegy skrev (23 timer siden): Nrk opererer med starten av 2025, men hey...jeg 🤞 for at du har rett! Høres mer sannsynlig ut, det du har hørt Alt tyder på at det er den nye typen til Anna, dvs at han blir det i løpet av sesongen. Anonymkode: b3b71...32e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. september #175 Del Skrevet 29. september (endret) Noen som venter på tredje sesong av 'Lykkeland'? Ventetiden er snart over! 3. sesong har premiere på NRK Nett-TV lørdag 26. oktober. (Kilde) https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/3 .. Trailer: https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/ekstramateriale/episode/KMNO10025324 Endret 21. oktober av NordicViking Ny dato. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #176 Del Skrevet 30. september NordicViking skrev (19 timer siden): Noen som venter på tredje sesong av 'Lykkeland'? Ventetiden er snart over! 3. sesong har premiere på NRK Nett-TV tirsdag 29. oktober. (Kilde) https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/3 .. Trailer: https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/ekstramateriale/episode/KMNO10025324 Herlig, gleder meg! Er bare litt redd for hvordan serien vil bli nå som en viss hovedperson er død…….. Anonymkode: b3b71...32e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. oktober #177 Del Skrevet 5. oktober (endret) Der falt jeg ut? Hvem er død? Så traileren. Herman Flesvik? Hvorfor? Jeg klarer ikke å se han for meg i en seriøs rolle og klarte ikke å se noe annet enn en komiker i det jeg så i traileren heller. Håper da inderlig jeg ikke blir sittende å tenke 'hva gjør han her' hele sesongen. Ikke Hermans feil i tilfelle da, men hjelp.. Endret 5. oktober av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. oktober #178 Del Skrevet 21. oktober Tredje sesong har premiere på NRK1 søndag 27. oktober klokken 19:50. Det blir sendt to episoder. https://tv.nrk.no/guide/nrk1/27-10-2024 Blir tilgjengelig på NRK Nett-TV fra lørdag 26. oktober klokken 06:00. https://tv.nrk.no/serie/lykkeland/sesong/3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #179 Del Skrevet 22. oktober Lawyam skrev (På 6.10.2024 den 1.35): Der falt jeg ut? Hvem er død? Så traileren. Herman Flesvik? Hvorfor? Jeg klarer ikke å se han for meg i en seriøs rolle og klarte ikke å se noe annet enn en komiker i det jeg så i traileren heller. Håper da inderlig jeg ikke blir sittende å tenke 'hva gjør han her' hele sesongen. Ikke Hermans feil i tilfelle da, men hjelp.. Spoiler Jonathan druknet jo! Forholdet mellom ham og Anna var jo en av de viktigste historiene i serien. Strengt tatt ikke en spoiler, men jeg skjuler det likevel. Anonymkode: b3b71...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 23. oktober #180 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 21.27): Skjul innhold Jonathan druknet jo! Forholdet mellom ham og Anna var jo en av de viktigste historiene i serien. Strengt tatt ikke en spoiler, men jeg skjuler det likevel. Anonymkode: b3b71...32e Jonathan var jo helt herlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå