Gå til innhold

Merkelige nummer,tror mannen er utro akuratt nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Hulderen skrev:
 

5 månede er ikke lenge, hvis det var mye bråk og beskyldninger om utroskap. Det kan ha satt spor som gjør at han reagerer kraftig nå, selv om han skulle være uskyldig. Jeg ville ikke taklet et forhold der jeg måtte forsvare meg mot beskyldninger om utroskap to ganger i året.

Men han er jo årsaken til hennes mistillit og bekymringer. Han var utro tidligere i forholdet. 

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Men han er jo årsaken til hennes mistillit og bekymringer. Han var utro tidligere i forholdet. 

Anonymkode: 9d956...6b9

Og siden hun ikke klarer å legge det bak seg, men trekker det frem igjen, så mangler den grunnleggende tilliten. Dette forholdet er ikke liv laga for noen av dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hulderen skrev:
 

Og siden hun ikke klarer å legge det bak seg, men trekker det frem igjen, så mangler den grunnleggende tilliten. Dette forholdet er ikke liv laga for noen av dem.

Enig.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Enig.

Anonymkode: 9d956...6b9

MEN den utroe parten i forholdet bør ha forståelse for at den andre parten kan være utrygg i lang tid fremover og at denne trenger trygging m.m. på dette området i lang tid fremover. 

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hulderen skrev:
 

Og siden hun ikke klarer å legge det bak seg, men trekker det frem igjen, så mangler den grunnleggende tilliten. Dette forholdet er ikke liv laga for noen av dem.

Nettopp. Forholdet ble ødelagt av hans utroskap.

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et slikt tilfelle bør den utroe parten bidra MYE med trygging m.m. og være tålmodig og forståelsesfull. Det er tross alt den utroe parten som er skyld i den bedrattes utrygghet. 

Utroe folk bryr seg ikke mye om sin partner må jeg si!

Anonymkode: 9d956...6b9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

I et slikt tilfelle bør den utroe parten bidra MYE med trygging m.m. og være tålmodig og forståelsesfull. Det er tross alt den utroe parten som er skyld i den bedrattes utrygghet. 

Utroe folk bryr seg ikke mye om sin partner må jeg si!

Anonymkode: 9d956...6b9

Helt enig med deg!  Tillit kommer ikke av luft. Den må man gjøre seg fortjent til. Så kom ikke å klag på at kjæresten ikke stoler på vedkommende når han/hun selv er årsaken.  Det er en konsekvens av at man har brutt tilliten. Så man kan enten gå "all in" og tåle usikkerheten til den andre osv eller gå. Ingen er tjent med å være i et forhold med noen som ikke evner å ta ansvar for sin egen møkk.

Anonymkode: 37636...57b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...